Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 15:46 

Donateur

Lowrenz - Freedom, Fantasy & Fear.fm #1
http://www.multiupload.com/02N4RQUEFF

Ik heb mijn Fear.fm sets vanaf het begin enkele keren moeten afzeggen omdat ik het te druk had om setjes te uploaden. Ik ga er nu werk van maken om dit wel weer wekelijks te doen en elke week hier te posten. Daarom heb ik ook gekozen voor een andere naam ipv Fear.fm sessions omdat het nogal saai klonk :P. Daarom heb ik gekozen voor Freedom, Fantasy & Fear.Fm. Heel spectaculair klinkt het niet maar het gaat er om dat ik vrij ben in wat ik draai, ik fantasie probeer te hebben voor speciale overgangen en Fear.fm omdat het daar wekelijks word uitgezonden.

Enjoy ;)

Tracklist:
1. E-Force - Remote Control
2. Scope DJ - Stargazer
3. A-Lusion - The Voice (Qimax 2009 Dj Tool)
4. Coone & Nikkita - Monstah
5. Arkaine - Voice Of Desire
6. Second Identity - Live Without Existing
7. Alphaverb - Overdrive Ya Woofah (Original 40hz Or Lowah Woofah Mix)
8. The Machine - State Of Your Mind
9. The R3bels - Lifestyle
10. Alphaverb ft The Digital Society - 10011010001
11. The Pitcher - La Nuit Noire
12. Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha² Remix)
13. Toneshifterz & Bioweapon - Dead Of The Night (Original Mix)
14. Catatonic Overload - The Sexual Thrill
15. B-Front - Musical Analysis
16. Degos & Re-done vs. Sasha F - Retribution
17. Geck-o vs. Thera - Trespassing
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2011 15:49 

Hardtraxxer

na lang discussiëren over de naam xd

maar lekkere track list
dusja die gaat zeker mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 13:08 

Die mix van state of your mind near lifestyle _O_

Ben dus ook pas bij lifestyle maar damn het klinkt allemaal zeer prima! Alleen drummer beat die ik niet vind passen in het geheel.

EDIT

Echt prima set man, vond alleen yellow minute niet echt lekker getimed. Bij zo'n ongelofelijk lange intro moet je niet tijdens de climax gaan mixen maar proberen een zo lang mogelijke mix te maken! Denk ik dan. Voor de rest echt strak hoor, heb bijna geen foutjes gehoord, volgens mij maar eentje en die werd meteen gecorrigeerd. Waar mix je mee? En gebruik je veel loops ofzo want anders waren je cue's echt strak. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:25 

Donateur

Hey Nazale, top om te horen! Ja ik vond die overgang naar lifestyle ook wel behoorlijk vet gelukt :P. En over Yellow Minute heb je gelijk, Volgende keer eens proberen ;). Ik mix met een DJM800 en 2x CDJ800 :). En ik gebruik nooit loops alleen de 1ne cue point die ik kan zetten :P. Dankje voor de comments!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:41 

Vind dit wel een aanrader! Deze blijft in ieder geval wel effe op mn telefoon. Veel lekkere reversjes en strak mixwerk. Wat wil je nog meer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 21:48 

Donateur

Super man ;)! Ik probeer de laatste tijd gewoon veel dingen uit met draaien. Soms mislukt er wel eens wat, maar je kan niet eeuwig bij de standaard overgangen blijven :P. Maakt het ook alleen leuker om te draaien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2011 21:36 

Hardtraxx Veteran

Nazale schreef:
Vind dit wel een aanrader! Deze blijft in ieder geval wel effe op mn telefoon. Veel lekkere reversjes en strak mixwerk. Wat wil je nog meer :)

Even kijken of die het op mijn ipod ook goed gaat doen dan!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle