Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 18:01 

Donateur

Lowrenz - Escape From Reality #5

Hier is de nieuwe Escape from reality!
Dit keer weer een hardere lijst met gewaagde overgangen die het tempo er lekker inhouden!
Hopelijk bevalt die jullie!
Enjoy!

Tracklist:
1. Crypsis - Strike
2. Tatanka & Headhunterz - Call It Music
3. Bazzleggers - No Alternative
4. Avio - Trauma
5. The Machine - Times Like These
6. Dark Pact - Abandoned
7. Dozer - The Church of the Darkside
8. Arboza - Nightmare
9. Donkey Rollers - Thunderbeats
10. Coarsection & Regain - I'm Death
11. Delete - Formula
12. Deetox - Black Magic
13. Crypsis - The Demand
14. Rancor - Siren
15. Phrantic - Edge Of Extinction (Tartaros Remix)
16. Vazard & Delete - Let's Get Weird
17. Chris One - Drug Muzik
18. Degos & Re-Done & Sasha-F - Dump-B-Ass
19. Catatonic Overload - Futile
20. Degos & Re-Done - Dancing
21. Solutio & The I's - Mistress

Mixed with DJM800 & 2x CDJ800
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 21:05 

Hardtraxxer

Deze neem ik mee! laat nog weten wat ik er van vind ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 20:34 

Donateur

Super :thumbsup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 23:39 

Hardtraxx Addict

the church of the darkside :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 21:36 

Donateur

Ja, echt een heerlijke track :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jan 2013 22:23 

Hardtraxxer

Neem hem ook weer mee Lowrenz, zal proberen weer een uitgebreid commentaartje te geven :thumbup:
Misschien heb je tijd en zin om mijn setje te luisteren? http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle/pyrrhic-zagen-met-stijl-t32745.html ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2013 20:50 

Hardtraxxer

Tracklist is leuk met oude knallers erbij.
Mixwerk is ook goed voor zover dat ik het heb gehoord, zoals gewoonlijk ^^
I'll have them motherfuckers dancing!! :D
Doe zo verder maat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 19:02 

Hardtraxxer

Ik ga je setje maar weer even beoordelen, vind dat je altijd leuk en origineel mixt en je tracklists zijn altijd prima in orde, dus vind het wel de moeite waard je er wat voor terug te geven.

Okee daar gaan we:

01. Leuke opener, zet gelijk de toon met die dikke kick van hem! :drool: Overgang naar CiM klinkt zoals die hoort, gewoon prima.

02. Gouwe ouwe, lang niet gehoord! Moest wel even wennen qua kick, Strike vind ik persoonlijk erg sterk daarin en dan valt de kick hiervan een beetje in het niks. Ik vind de afwisseling tussen oud en nieuw echter wel erg lekker! De overgang naar No Alternative is prima, vocals vallen mooi samen met de outro van CiM.

03. 'WE MADE HIM THAT WAY' Blijft echt een van de toppers van AVIO als je 't mij vraagt! Heerlijk nummer, en hij past ook goed omdat je een beetje in die AVIO sfeer blijft. Verder vind ik, mits je de juiste nummers gebruikt, een Bass-switch overgang altijd vet klinken, en hier vind ik hem goed tot z'n recht komen, lekkah!

04. Ik ben en blijf een Machine fan, en één van z'n beste vind ik wel Times like These, dus zowieso al prima!
Lijkt me ook lastig te mixen, omdat het mijns inziens vrij verschillende stijlen zijn, maar vind het goed gaan.
Moet wel zeggen dat het me nu gaat opvallen dat je laatste tracks op de outro mixt, het stoort nog niet, maar hopelijk komt er een snelle overgang aan :)

05. Nu vind ik het minder erg dat je op de outro mixt, want die 2e climax van TLT blijft heldig! ^^
Gewoon prima overgang, ligt er goed op niet meer niet minder.

06. Gewaagd nummertje voor 'begin' van je set, zeker als ik zie dat Church of the Darkside er nog aankomt, ben benieuwd hoe je dit gaat oplossen.

Aii, ja.. laten we zeggen; je hoort wel duidelijk verschil.. :P Is denk een kwestie van smaak hoor, maar vind dit zelf niet zo mooi klinken, behoorlijke verandering in tracks. Dan had ik hem zelf omgeruild voor Strike :). Maar gelukkig verschillen smaken nu eenmaal haha. Tis wel een prima nummer verder!

07. Heeeeerlijk nummer! Verder goed gemixt ondanks dat het weer op de outro is, wat ik gezien je vorige mixjes niet zo van je gewend ben, het klinkt allemaal goed hoor, dat zeker maar je haalt het tempo er wel een beetje uit vind ik. Maar lag er goed op en klonk prima!

08. Jaaaaa, dit vind ik leuk! Goed nummer + Goed nummer + Bass-switch = Lekker! :thumbsup: Ennnnn, niet op de outro gemixt, en dat merk je gelijk.

09. Dit is een beetje mijn slag hardstyle, heerlijke nummers komen eraan, en met de juiste overgangen belooft dit wat! 'I AM DEATH!' Heerlijk tempo zit er ook in dit nummer, hopelijk weet je dit vast te houden met de volgende overgang. Vind het altijd mooi om dit nummer op een feestje te horen, dat 'fuck' stukje voor die climax erin komt is echt super, iedereen al springend haha. Over de overgang van TB naar I'm Death; helaas een beetje langdradig als het aan mij ligt. :)

10. Juisst dit ben ik van je gewend! Leuke overgang! Je merkt niet dat je al in het volgende nummer zit, wat super is. Zit wel een klein foutje m.b.t. het opnemen op 39.35 ofniet? Slaat een beat over of ligt dit aan mij? Verder, zijn er meerdere mixen van Formula? Ik heb namelijk een totaal andere versie haha. Delete echter altijd instant klaarkomingss :P .

11. Hoppaa, black magic erachteraan.. alsof het niks is! Lekker hoor, ook weer erg goed gemixt. Ik hoor heel zachtjes op de achtergrond nog Formula meespelen. Ben daar zelf niet zo'n fan van, of op (meer dan) de helft of helemaal niet qua volume. Maar dat is een kwestie van smaak :).

12. Leuk gespeeld met de vocals, wat wel een must do is met Crypsis tracks haha, kan altijd zo lekker! ^^ Verbaasd me eigenlijk hoe goed deze 2 tracks elkaar aanvullen zeg, klinkt lekker! Ligt er ook weer goed op zoals elke overgang van je.

13. Deze track is een grote onbekende voor mij om eerlijk te zijn, maar.. I LIKE! :drool:
Lekker vlotjes gemixt, daar houd ik wel van zoals je misschien al wel begreep :P. Leuk gesteased met die screeches ook.

14. Ik houd van teases met screeches, zo ook nu weer! ligt er goed op, en zonder teveel poespas komt het volgende meesterstuk weer, lekker hoor. :thumbup:

15. Vind die lange break in EoE altijd zo sonde.. maar dat geheel terzijde ;). Goed het tempo erin gehouden! Je bent nu wel lekker op stoom ofniet?! Klinkt goed! Even een dansje wagen.

16. SORRY BUREN! Dat was me ff lekker :drool:, wederom goed het tempo erin gehouden, heerlijk als de tracks elkaar opvolgen zonder teveel tussenruimte's, breaks zorgen al voor genoeg stilte namelijk. Lekker dat het BPM gehalte wat omhoog gaat!

17. Ook de 2e climax van Drug Music blijft lekker zeg! Allemachtig..
VOLGENDE! Niks op aan te merken, je laatste paar overgangen gaan goed, liggen er goed op en je houd het tempo er goed in. Zou misschien wel iets meer creativiteit willen horen, maar verder doe je wat je moet doen en dat is het belangrijkste.

18. Kijkt dit klinkt al wat creativer :thumbsup: , klinkt goed! Goed mee laten lopen, smelt mooi samen.
Vind de vocals van dit nummer altijd lekker, geen idee waarom haha. Jammer dat deze heren gestopt zijn overigens.. :( Maakten leuke producties.

19. Jaja, deze track blijft het goed doen bij mij! 'I've got those motherfuckers dancin!'' Lekkahlekkah!
Vind hem zelf wel altijd lastig in te mixen, maar daar lijk jij geen moeite mee te hebben, super weer hoor!

20. HA! Ik wist wel dat je die gil van Mistress ging teasen! haha, leuk om die er af en toe doorheen te gooien, doe ik zelf ook altijd haha. Maar ook deze vind ik wel lastig, vind de intro van dit nummer altijd wel goed aanwezig zegmaar, en zeker als je niet de juiste gear heb vind ik het lastig dit minder aanwezig over te laten komen, als je begrijpt wat ik bedoel.. :x .
Maar jij hebt dit prima opgelost! Lijkt op het eerste gehoor wat chaotisch, maar het zit net op het randje, klinkt goed dus!

Zo, dit was het weer! Altijd leuke setjes heb je man. Genot om naar te luisteren.
Moet wel zeggen dat ik hem wat minder creatief vind dan je vorige EFR. Maar al met al luisterd deze goed weg, en boven al geen storende fouten gehoord, als in ernaast gezeten ofzo.
Bedankt voor het delen, en ben benieuwd naar je volgende EFR! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 20:23 

Donateur

Wat een held ben je toch met zulke reacties :worship:. Daar geniet ik echt van en je omschrijvingen zijn ook lache om te lezen :P.

Pyrrhic schreef:
11. Hoppaa, black magic erachteraan.. alsof het niks is! Lekker hoor, ook weer erg goed gemixt. Ik hoor heel zachtjes op de achtergrond nog Formula meespelen. Ben daar zelf niet zo'n fan van, of op (meer dan) de helft of helemaal niet qua volume. Maar dat is een kwestie van smaak .

Was een foutje :$, neej die overgang was eig niet echt zo gepland :P. Zelf vond ik dat de minst goede overgang van heel de set maar laat dat de pret niet bederven :P. Dankje voor je comments man!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2013 21:55 

Hardtraxxer

Lowrenz schreef:
Was een foutje :$, neej die overgang was eig niet echt zo gepland :P. Zelf vond ik dat de minst goede overgang van heel de set maar laat dat de pret niet bederven :P. Dankje voor je comments man!

Ok, nee dan is het goed :P .
Graag gedaan hoor, ik vind zoals gezegd je tracklist altijd interessant, en zie dat je er tijd in heb gestopt, en dan is het leuk als iemand dat ziet en waardeerd toch? :thumbup:
Wanneer is je volgende? haha
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle