Ach wat the hell, had toch niks te doen
01. Goeie opener! Lekker in de break, zet gelijk de goeie sfeer neer.
02. Vervolgens mix je hem lekker snel door, wat mij wel bevalt, geen fout gehoord.
03. Dit soort overgangen vind ik altijd fijn, niet te veel poespas, gewoon doorknallen maar toch niet de simpelste weg, prima eropgelegd ook, nice!
04. Wow, heel lekker gedaan deze! Voor ik het wist zat ik in het volgende nummer, en dat is precies de bedoeling van een mix

, goeie trackkeuze tot nu toe.
05. Weer geen fout gehoord, lag er weer prima op, niks op aan te merken. Wat een geweldig nummer ook
06. Oooooww deze lang niet gehoord, heerlijk nummer!! Jammer alleen dat de kicks even helemaal in het niets vallen t.o.v. het vorige nummer, maar dat ligt aan de track, goed ingemixt wederom. Tot nu toe gewoon een prima mix, luisterd lekker weg!
07. Jemigg, maak jij uberhaupt wel fouten?

Super gedaan, met weer een heldige plaat.
08. Deze vind ik minder, ik snap wat je probeerde te doen maar ik denk niet dat dit de juiste plaat daarvoor is. Ik vind het altijd tof als er lekker doorgeramd word, maar dit vind ik niet zo mooi klinken

Lijkt ook alsof deze plaat er een klein beetje naast ligt?
09. Ah, weer lekker doorgemixt, prima het tempo erin gehouden
10. Na even een dansje te hebben gedaan in m'n kamer zijn we weer bij het volgende nummer aanbeland. (Heerlijk ook die afwisseling tussen oude en nieuwe knallers, is je goed gelukt!) Ik heb persoonlijk altijd wel moeite een nieuw nummer in een oud nummertje te mixen, maar daar heb jij geen moeite mee, netjes! Ligt er ook goed op, niks storends.
11. Het lijkt asof deze vrij abrupt wordt afgezet, je hoort hem wat op de achtergrond brabbelen, maar niet meer dan dat, had naar mijn mening meer ingezeten als je niet gelijk met de vrij harde kick van dit nummer ingekomen was. Sonde, lag er verder wel weer goed op
12. Klinkt erg lekker! Fijne timing met het erop gooien van deze plaat, waardoor je nog mooi die vette vocals hoort
13. Deze overgang was goed, lag er goed op, maar naar mening is plaat 12 toch wel snel weggedraaid, waardoor het een beetje abrupt klinkt. Aan de andere kant is het toch lekker snel doorgemixt, wat ik altijd toejuich, weet niet goed wat ik er van moet vinden, voordeel van een twijfel dan maar?
14. Jaja, pri-ma ingemixt hoor! Je laat beide platen goed samensmelten, klinkt heel apart, maar op zo'n manier dat je denkt, Godnondejuu wat lekker!

\je beste/creatiefste overgang tot nu toe!
15. Na de vorige overgang waarin we flink verwend waren, neem je weer zo'n heerlijk gewaagde overgang, had je oppeens inspiratie ofzo haha, klinkt echt heldig dit! Top.
16. Weer even een flinke dans gedaan hier, wat is dit toch weer een heeeeeer-lijk nummer van onze Bob

, na je 2 gewaagde overgangen doe je hier gewoon je ding, niks storends, goed erop en snel doorgemixt, prima!
17. Aii, weer een van je mindere, vrij abrupt weggedraaid weer, sonde van de 2e qlimax ook als je hem al vanaf daar flink laat horen naar mijn mening. Lag er wel weer goed op
18. Whatever it was, it was Magic! Heerlijke vocals

Ook weer een gewaagde overgang dit, in het begin denk je oei, niet echt, maar daarna komt het toch mooi samen. Vind wel dat je hier het tempo, zeker t.o.v. je vorige overgangen, er wel uithaalt omdat je vrij laat uitmixt. Maar het is het laatste nummertje, dus niet al te erg.
Zo, dat was het alweer! Al met al een goed/fijn mixje, die goed wegluisterd en met fijne overgangen. Ook lagen al je tracks er goed op, wat het een mooi samenhangend geheel maakt. Je keuze tussen oude en nieuwe tracks bevalt mij ook heel goed, en ook vooral hoe je dit gebracht heb vond ik erg knap.
Ik ga je in de gaten houden, zoiets wil ik wel vaker horen!