Lekkerre set
its time to the raw style (H)
wrote:Lekkerre set![]()
Idd, moest ook half uur wachten... gelukkig kwam ik toen de zippy tegenwrote:thx voor de zippy, speedy werkt normaal altijd behalve gistere
jij dus bedanktwrote:Idd, moest ook half uur wachten... gelukkig kwam ik toen de zippy tegenwrote:thx voor de zippy, speedy werkt normaal altijd behalve gistere
Niet iedereen is nog een luie student he...wrote:Jonge, tis vakantie! Niks moet met haast!
Bedankt voor de tip, maar er is op mijn speedyshare al een database van alle Magic Show setjeswrote:Bij Mediafire kun je je bestanden ook makkelijk beheren en als ik me niet vergis gaan links bij mediafire nooit doodwrote:dat heeft er niks mee te maken en is ook niet het geval.wrote:Het is ook logisch dat als het setje net online staat en er 100 man het setje tegelijk wilt downloaden dat hij je even in de wacht zet
sinds kort heeft speedyshare een download limiet [geen wachttijden] waardoor je niet meer veel en snel kan downloaden, zoals vroeger wel het geval was...
tevens kan je bij MegaUpload ook makkelijk je bestanden beheren.
Die is van AVIO en die willen ze volgens mij niet op de radio hebbenwrote:jammer van 15. Low-e ft Alter Egosz – WTF (nieuwe edit). Ik had liever mag die kick nog hader edit
Heerlijk setje!wrote: 5. Low-e ft kevin Kaos – Legend![]()
8. Josh & wesz – Lets get dirty![]()
11. Kevin Kaos – Get Omlaag![]()
![]()
13. Alphaverb – Back![]()