Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 16:02 
 
Hardtraxx Addict

Loudness Favorites by Rebelion:


Tracklist:
B-Front - Mysterias
Rebelion - Echoes
Frequencerz - Rockstar
Deetox & Delete ft. MC Livid - Do Or Die (Rebelion Remix)
Bass Chaserz - In Control
Rebelion & Deetox - Within Me
Skrillex & Rick Ross - Purple Lamborghini (Rebelion Bootleg)
Rebelion - BTTF
Adaro & E-Force - Oldschool Flow
E Force - Freakz At Night (2014 Edit)
War Force - Justice
Rebelion - Uprising
Rebelion & Delete - Mayday
Rebelion & Luminite - Keep It Poppin
Genox - Inhuman
Digital Mindz ft. MC Heretik - I'm Your New God
Warface ft. Superior - Beyond Aggression (Rebelion Remix)
Malice & Re - Mind
Rebelion - Domination

Jammer dat er maar 1 track in zit van hun album die volgende maand uitkomt, had wat meer tracks verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Plaat na Freakz at Night is War Force - Justice
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 16:47 
 
Hardtraxx Addict

kegel77w schreef:
Plaat na Freakz at Night is War Force - Justice


Begrijpelijk dat ik die track niet kende, ik luister nooit naar tracks van hun :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 18:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ben pas bij plaat 3 maar wat onwijs slecht gemixt zeg! Teases totaal ernaast, verschillende volumes die omhoog en omlaag gedraaid worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Jammer dat er maar 1 track in zit van hun album die volgende maand uitkomt, had wat meer tracks verwacht.

Het zijn Loudness Favorites?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 21:48 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Ben pas bij plaat 3 maar wat onwijs slecht gemixt zeg! Teases totaal ernaast, verschillende volumes die omhoog en omlaag gedraaid worden..


Dit. :x en meerdere overgangen die niet goed gebeatmatched zijn waardoor er 2 kicks scheef naast elkaar liggen, best wel naar om te horen als (hobby) dj die het zelf altijd zo perfect mogelijk wil doen, ookal is het maar thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 22:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kan hier niet naar luisteren, heb hem na 3 minuten uitgezet. Zo slecht gemixt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2018 22:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
ErikZ schreef:
Ben pas bij plaat 3 maar wat onwijs slecht gemixt zeg! Teases totaal ernaast, verschillende volumes die omhoog en omlaag gedraaid worden..


Dit. :x en meerdere overgangen die niet goed gebeatmatched zijn waardoor er 2 kicks scheef naast elkaar liggen, best wel naar om te horen als (hobby) dj die het zelf altijd zo perfect mogelijk wil doen, ookal is het maar thuis.


Ik vraag mij dus al een hele tijd af. Ik houd er wel van als er lekker gemixt word. Maar dat zie je eigenlijk (nog) zelden (ik weet niet hoe dit vroeger was, zo lang ga ik helaas nog niet mee). Ik heb er zelf niet heel veel verstand van, al zou ik t opzicht wel willen. Maar heb er de apparatuur ook niet voor. Maar, ik wilde het ooit al een keer in het stel je vraag topic zetten, maar nu het er hier toch al over gaat: Is het dan echt zo moeilijk om te mixen, of zijn "dj's" tegenwoordig gewoon lui? Want de mixjes hier op Hardtraxx zelf zitten vaak veel beter in elkaar dan een gemiddelde set op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Ik vraag mij dus al een hele tijd af. Ik houd er wel van als er lekker gemixt word. Maar dat zie je eigenlijk (nog) zelden (ik weet niet hoe dit vroeger was, zo lang ga ik helaas nog niet mee). Ik heb er zelf niet heel veel verstand van, al zou ik t opzicht wel willen. Maar heb er de apparatuur ook niet voor. Maar, ik wilde het ooit al een keer in het stel je vraag topic zetten, maar nu het er hier toch al over gaat: Is het dan echt zo moeilijk om te mixen, of zijn "dj's" tegenwoordig gewoon lui? Want de mixjes hier op Hardtraxx zelf zitten vaak veel beter in elkaar dan een gemiddelde set op een feest.

Nee, zo lastig is het niet. Live natuurlijk wel wat lastiger dan thuis, maar evengoed zouden de meeste dj's wel afwisselender kunnen moeten draaien. Weinig artiesten die nog wel eens een kickswitch gooien bijvoorbeeld (op de uitzonderingen na). D.m.v. quepunten/hotcues zetten kun je vrij gemakkelijk gewoon leuk en afwisselend draaien, die kun je thuis al zetten in Rekordbox.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 10:45 
 
Hardtraxx Addict

Zamble schreef:
TheUnnamed schreef:
Jammer dat er maar 1 track in zit van hun album die volgende maand uitkomt, had wat meer tracks verwacht.

Het zijn Loudness Favorites?


Ja dus? Caine's Loudness favorites hadden ook 7 unreleased/edit tracks erin. (Natuurlijk kan je dan zeggen dat niet iedereen hetzelfde is en dat als Caine het doet niet de andere het hoeven te doen etc). Rebelions album komt volgende maand uit dus ik had zeker wel iets verwacht.



Tracklist:
1. Caine - Requital (2017 Edit)(Premier)
3. Caine & Deimos - Together (Caines 2017 Remix)(Premier)
13. Yellow Claw - City on Lockdown (Caine Bootleg)(Premier)
17. Caine & Deimos - Anguish (2016 Edit)
19. Caine feat. Gyze - War Cry
22. Caine - How Ya Like Me (Premier)
23. Caine & GPF - Kendal Fuck 2.69 (Premier)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 11:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
Pedaalemre schreef:
ErikZ schreef:
Ben pas bij plaat 3 maar wat onwijs slecht gemixt zeg! Teases totaal ernaast, verschillende volumes die omhoog en omlaag gedraaid worden..


Dit. :x en meerdere overgangen die niet goed gebeatmatched zijn waardoor er 2 kicks scheef naast elkaar liggen, best wel naar om te horen als (hobby) dj die het zelf altijd zo perfect mogelijk wil doen, ookal is het maar thuis.


Ik vraag mij dus al een hele tijd af. Ik houd er wel van als er lekker gemixt word. Maar dat zie je eigenlijk (nog) zelden (ik weet niet hoe dit vroeger was, zo lang ga ik helaas nog niet mee). Ik heb er zelf niet heel veel verstand van, al zou ik t opzicht wel willen. Maar heb er de apparatuur ook niet voor. Maar, ik wilde het ooit al een keer in het stel je vraag topic zetten, maar nu het er hier toch al over gaat: Is het dan echt zo moeilijk om te mixen, of zijn "dj's" tegenwoordig gewoon lui? Want de mixjes hier op Hardtraxx zelf zitten vaak veel beter in elkaar dan een gemiddelde set op een feest.

Het huidige volk geeft er ook geen ruk om. Zolang ze hun favoriete plaatjes maar horen. Je merkt het ook aan de releases van tegenwoordig. Die steken 'mixtechnisch' zeer simpel in elkaar. Mix-intro's van enkele seconden, geen mid-intro's in veel releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 12:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duidelijk, dankjewel heren. Toch zou ik het ooit nog willen leren. Ben er nu zelf best kritisch over, want je voert je baan in principe niet goed uit. Maar zelf heb ik er natuurlijk totaal geen verstand van :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 13:40 
 
Hardtraxx Veteran

kegel77w schreef:
Duidelijk, dankjewel heren. Toch zou ik het ooit nog willen leren. Ben er nu zelf best kritisch over, want je voert je baan in principe niet goed uit. Maar zelf heb ik er natuurlijk totaal geen verstand van :$


Wat hierboven al gezegd is zegt het eigenlijk al. En over baan niet goed uitvoeren, tsja, 95% van het publiek hoort het niet en dj is tegenwoordig meer producer + entertainer/knoppendrukker dan echt 'dj'. Verder hoeft er van mij niet spannend gemixed te worden, met kickswitches en langere overgangen ipv faders omdraaien na de mixintro. Maar als je dan de basic overgangen doet, zorg dan iig dat ze gebeatmatcht zijn en de teases moeten gewoon kloppen. Dat is in mijn ogen wel het minste wat je kunt doen en dat gebeurt in deze mix niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oprecht nog moeite gedaan om deze mix eens te luisteren, maar ik zet 'm op minuut 9 af. Wat mij de betreft de grootste kut act in de hardstyle scene. De set is buiten dat het vreselijk slecht gemixt is ook alles behalve Loudness waardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het enige wat je moet weten voor een normale overgang is hoe lang de te mixen gedeeltes duren en wanneer de eerste kick komt xd. Sync knop aan en op play drukken bij de eerste kick en 8 vd 10 keer ligt de plaat gewoon gelijk haha. Dan nog beetje feeling krijgen met de EQ’s (eventueel effecten) en that’s it

Oh ja en de volumes van de platen gelijk leggen maar dat fixt rekordbox vrij goed voor me met auto-gain :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En wat gebeurt er bij Echoes? Volume gaat opeens 3214 standen omhoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2018 22:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kegel77w schreef:
. Maar, ik wilde het ooit al een keer in het stel je vraag topic zetten, maar nu het er hier toch al over gaat: Is het dan echt zo moeilijk om te mixen, of zijn "dj's" tegenwoordig gewoon lui? Want de mixjes hier op Hardtraxx zelf zitten vaak veel beter in elkaar dan een gemiddelde set op een feest.


Voor publiek wil je gewoon geen fuckup maken, denk dat dat de belangrijkste factor is. En er zijn namen die zichzelf in eerste instantie gewoon echt producer vinden ipv 'dj' en geven gewoon minder om het draaien zelf. (De skill zeg maar). Dat zal in sommige gevallen ook wel de reden zijn. Geloof dat Noisecontrollers dat nog aanhaalde in z'n docu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2018 21:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
kegel77w schreef:
. Maar, ik wilde het ooit al een keer in het stel je vraag topic zetten, maar nu het er hier toch al over gaat: Is het dan echt zo moeilijk om te mixen, of zijn "dj's" tegenwoordig gewoon lui? Want de mixjes hier op Hardtraxx zelf zitten vaak veel beter in elkaar dan een gemiddelde set op een feest.


Voor publiek wil je gewoon geen fuckup maken, denk dat dat de belangrijkste factor is. En er zijn namen die zichzelf in eerste instantie gewoon echt producer vinden ipv 'dj' en geven gewoon minder om het draaien zelf. (De skill zeg maar). Dat zal in sommige gevallen ook wel de reden zijn. Geloof dat Noisecontrollers dat nog aanhaalde in z'n docu.


Dat ze geen fuck up willen maken voor een groot publiek kan ik zeker heel goed begrijpen. En vandaar dat ik in mijn eigen vraag ook DJ tussen aanhalingstekens had gezet. Maar dan nog mag er wel op geoefend worden. Deze heren hebben bijvoorbeeld gewoon zo'n 2 boekingen per weekend, dan zou dat toch ook uit ervaring moeten komen lijkt mij.

Verder erg jammer inderdaad dat de instelling bij een hele grote groep anders is. Het begint ook wel zijn toppunt te bereiken de laatste tijd na dat gezeik van het BPM op Hard Bass. Vooral de fans van Gearbox (lees Rebelion) zijn echt half gehersenspoeld lijkt 't wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dj-s-corner/oefensets-met-commentaar-geef-eerst-feedback-t22771.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2018 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Zamble schreef:
TheUnnamed schreef:
Jammer dat er maar 1 track in zit van hun album die volgende maand uitkomt, had wat meer tracks verwacht.

Het zijn Loudness Favorites?


Ja dus? Caine's Loudness favorites hadden ook 7 unreleased/edit tracks erin. (Natuurlijk kan je dan zeggen dat niet iedereen hetzelfde is en dat als Caine het doet niet de andere het hoeven te doen etc). Rebelions album komt volgende maand uit dus ik had zeker wel iets verwacht.



Tracklist:
1. Caine - Requital (2017 Edit)(Premier)
3. Caine & Deimos - Together (Caines 2017 Remix)(Premier)
13. Yellow Claw - City on Lockdown (Caine Bootleg)(Premier)
17. Caine & Deimos - Anguish (2016 Edit)
19. Caine feat. Gyze - War Cry
22. Caine - How Ya Like Me (Premier)
23. Caine & GPF - Kendal Fuck 2.69 (Premier)

En precies daarom is ook Caine een pannenkoek. Als het een warm-up was geweest had je me niet gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
TheUnnamed schreef:
Jammer dat er maar 1 track in zit van hun album die volgende maand uitkomt, had wat meer tracks verwacht.

Het zijn Loudness Favorites?

Ik ontdek net dat deze set al uit maart 2017 komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 21:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Zamble schreef:
TheUnnamed schreef:
Jammer dat er maar 1 track in zit van hun album die volgende maand uitkomt, had wat meer tracks verwacht.

Het zijn Loudness Favorites?

Ik ontdek net dat deze set al uit maart 2017 komt.

Ja maar ze kunnen toch wel iets van het nieuwe album draaien????
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lol dit mixwerk is wel heel bedroevend ja xd . Blijft toch bizar dat gasten die zo ontiegelijk slecht kunnen mixen in het Geldredome hebben gedraaid. Ja, 't is makkelijk om te haten maar dit als set inleveren kan gewoon echt niet.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle