Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)

De winnaar van deze battle is:
Poll eindigt op 09 apr 2019 11:54
Pidgey 55%  55%  [ 12 ]
Pinsir 45%  45%  [ 10 ]
Totaal aantal stemmen : 22
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De eerste kwartfinalist van de Hardtraxx DJ Battles 2018 is bekend: Pikachu! Hij gaat het opnemen tegen de winnaar van deze battle: Pidgey of Pinsir.

De opdracht voor de deelnemers die bij de laatste 16 horen is om een Hard With Style set na te mixen. De tracklists zullen per tweetal dus hetzelfde zijn. Pidgey en Pinsir hebben voor jullie HWS #2 gemixt op hun eigen manier en het is aan jullie om te bepalen wie dit het beste/meest uniek heeft gedaan.

Jullie kunnen 7 dagen stemmen op je favoriete set, de tracklist vinden jullie onder de setjes in deze post.

Pidgey


Pinsir


Tracklist:
1. Headhunterz & Zatox ft. Nikkita - The Perfect Weapon
2. Wildstylez & Ran-D - Future Shock
3. Geck-o - Dancing machine
4. Arkaine - Voice Of Desire
5. D-Block & S-Te-Fan & Isaac - In The Air
6. Builder - Her Voice (Superbass Mix)
7. TNT - First Match 2011
8. Feed Me ft. Tasha Baxter - Cloudburn
9. Headhunterz - Scrap Attack (Defqon.1 2009 Anthem)
10. Psyko Punkz - Dreamer
11. The Anarchist - The Skreetch
12. Headhunterz vs Psyko Punkz - Disrespect
13. High Voltage & B-Front - Everything Starts
14. Adaro - Hit You With That Bang Shit
15. Frontliner - Self Deprication
16. Gunz For Hire - Put It On
17. The R3bels - The Shade
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

Ga m luisteren

Ohja iets met b kantjes, vergeten platen en ik stem op Pidgey! Want strak mixwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ga m luisteren

Ohja iets met b kantjes, vergeten platen en ik stem op Pidgey! Want strak mixwerk.

Binnen 6 minuten al gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 13:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen stem, TL is niet m'n ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 13:56 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Geen stem, TL is niet m'n ding.


Niet :huh:

OT: Hier ga ik morgen eens lekker voor zitten :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
De eerste kwartfinalist van de Hardtraxx DJ Battles 2018 is bekend: Pikachu!


Wat is dit voor doorgestoken kaart, pikachu is nog helemaal niet aan de beurt geweest in deze ronde :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Fuzzylogic schreef:
De eerste kwartfinalist van de Hardtraxx DJ Battles 2018 is bekend: Pikachu!


Wat is dit voor doorgestoken kaart, pikachu is nog helemaal niet aan de beurt geweest in deze ronde :list:


Was de winnaar inderdaad niet Psyduck xd ?

''Psyduck uses Confuse on Fuzzylogic!!''
''It is Super Effective!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2019 17:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Geen stem, TL is niet m'n ding.

Godverdomme kut, je moet op mix technieken stemmen moat
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2019 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niveautje van de vorige ronde wordt gewoon doorgezet nondeju.

Pidgey heeft het meeste risico genomen wat betreft de overgangen. Veel kickswitches en soms ook breaks door elkaar heen, waarbij het laatste meestal niet goed uitpakte. Leuk gevonden dat Future Shock zo mooi uitkomt dat de outro vocalen passen op de mid van Dancing Machine maar die opbouwende melodie in de outro van Future Shock klinkt imo niet. Zelfde geldt voor 13 -> 14, past niet goed bij elkaar imo. Dat gezegd hebbende zijn 3 -> 4 en 16 -> 17 mijn favorieten. Platen passen, op die stukken, heel goed op elkaar en dan heb je op die vlakken zeker een edge over Pinsir. Overall een sterke mix, soms is het te druk in je mix omdat je meer risico neemt maar het pakt imo vaak wel goed uit.

Pinsir was meer op safe. Meeste overgangen waren strak alleen 4 -> 5 en 16 -> 17 een klein tikkeltje offbeat. Verder vind ik het niet fijn klinken dat je First Match laat door lopen in die dubstep track. Voor de rest niet zo veel op aan te merken. Je mixt soms wat later uit als de melodie na een climax nog 'uitloopt', doe je goed want dat maakt je overgangen niet te druk wat bij Pidgey soms wel het geval was.

Uiteindelijk voor Pidgey gekozen. Risk/reward pakt goed uit voor je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2019 12:24 
 
Hardtraxx Elite

Stem voor Pinser prima gemixt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na zo'n mooie voorsprong toch nog verloren zie ik. Dat is wel zuur haha. Mix van Pidgey vond ik gewoon prima, dus ik vind het wel terecht. :thumbup:

Moet toch zeggen dat ik deze opdracht best kut vond. Sommige platen waren enorm vaag om mee te werken. Het hielp natuurlijk ook niet echt dat ik mijn mail met de opdracht pas 2 dagen voor m'n deadline vond in mijn spambox en dus gewoon nauwelijks tijd heb gehad om wat meer spannende dingen voor te bereiden. Achteraf hoor ik dan bijvoorbeeld dat Scrap Attack enorm clipt. Niet erg handig zo'n dingen. Maarja, dat zijn geen excuses natuurlijk. Lag meer aan mezelf.

Veel succes verder voor iedereen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2019 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh shit is 'ie nu al dicht, ik dacht woensdag pas. Nog niet gestemd dus. Weet ook nog niet waar ik op gestemd had.
Je was een sterke deelnemer Ruben, thanks voor het meedoen! Wat je aangeeft dat de opdracht kut is; juist daarom vond ik dit een goede opdracht! Grote uitdaging.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2019 09:55 
 
Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
Verder vind ik het niet fijn klinken dat je First Match laat door lopen in die dubstep track. Voor de rest niet zo veel op aan te merken..


Heel dik juist :worship: :worship: Clockartz memories
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle