Dark Pact schreef:
iMark schreef:
Wat een troep, serieus met al die A-Lusion en Da Tweekaz troep aan zetten en niet eens B-Front - Mysterias in je jaarmix zetten. Nee, -100000 voor dit lijstje...
Edit:
Ik zie dat je geen enkele plaat van Fusion of Theracords in je lijst heb. Stel je ben niet bekend met Theracords, oke dan is het logisch dat je er niets in heb zitten, maar geen enkele Fusion plaat ?????
Als dit zijn stijl en smaak is dan mag dat toch... bekijk het buiten je eigen smaak om en beoordeel het mixen en de tracklist buiten dat alles. Hier heeft die jongen niets aan.
Volgens mij heeft smaak niets met een jaarmix te maken, dan moet je van alle kanten het beste doen!
HE-Fan schreef:
iMark schreef:
Wat een troep, serieus met al die A-Lusion en Da Tweekaz troep aan zetten en niet eens B-Front - Mysterias in je jaarmix zetten. Nee, -100000 voor dit lijstje...
Edit:
Ik zie dat je geen enkele plaat van Fusion of Theracords in je lijst heb. Stel je ben niet bekend met Theracords, oke dan is het logisch dat je er niets in heb zitten, maar geen enkele Fusion plaat ?????
3 fusion platen zitten erin.
Nope, ik had me btw, verkeken, er zit slechts 1 Fusion plaat in. Cant Hold Me Back, de rest is Free Release.