Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 okt 2021 19:54 
 
Hardtraxx Elite



Tracklist:
1. Ecstatic & Serzo Ft. Rainage - Night Alive
2. DJ Thera - Better Now
3. Devin Wild - Blinded
4. Nightcraft - Into The Dark
5. RVAGE - Rise Up
6. Bass Chaserz ft. Diesel - The Only Way Is Up
7. Rebelion & Vilain Ft. Micah Martin - Life Or Death
8. Vyral - Nothingness
9. D-Verze & Cryex - Punt Intended
10. Luminite & MC Focus - Fearthegear (Supression Anthem)
11. Moksi - Brace Yourself (Qriminal Bootleg)
12. Delete - Munky Shit VIP
13. Kruelty - reign of terror
14. Rooler - Discotek
15. Regain & Fraw & Mutilator - Smoked
16. Suffocate - Countin' Paper
17. Malice - Chasing My Dream
18. Deadalus & Destrow - 1.2. Klapgang
19. Squid Games

Ik heb wat met de feedback proberen te doen om wat minder "irritant" volgens Erikz te teasen haha!
Op een net wat andere manier proberen te teasen, op sommige momenten pakte dat goed uit, op andere momenten wat minder. Ook wil ik niet te veel van m'n eigen stijl afwijken natuurlijk.
Ook de filter & flanger (imo de enige leuke effecten voor hardstyle) op een wat andere manier proberen te gebruiken en wat minder.

Feedback is altijd welkom, enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 06:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb hem tot de helft geluisterd en vind de effecten in deze iets te veel aanwezig. Daarnaast eigenlijk ook alleen maar 2e climax - mixintro overgangen gehoord. Ja, het is lastig met dit soort platen, maar ik had alsnog geprobeerd een creatievere overgang te maken. Daar kan in-key mixen een uitkomst voor zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 09:34 
 
Hardtraxx Elite

JeftaElachouri schreef:
Heb hem tot de helft geluisterd en vind de effecten in deze iets te veel aanwezig. Daarnaast eigenlijk ook alleen maar 2e climax - mixintro overgangen gehoord. Ja, het is lastig met dit soort platen, maar ik had alsnog geprobeerd een creatievere overgang te maken. Daar kan in-key mixen een uitkomst voor zijn.


Thanks voor je reactie.
Inderdaad lastig om wat "anders" te vinden dan een 2e climax - mixintro overgang.
Wat bedoel je precies met in-key mixen? Die term nog niet eerder gehoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 okt 2021 22:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

In-key mixen noemen ze ook wel 'harmonic mixing'. Wellicht kun je wat met onderstaande video. In-key mixen helpt mij in ieder geval enorm. M'n tracklists probeer ik hierdoor ook interessant te houden. Het kan er voor zorgen dat je een plaat van 2010 makkelijk over een plaat van 2021 kan leggen. In m'n laatste mix is dat duidelijk te horen in de overgang 'Hypnose - Escape' naar 'The Pitcher & Noisecontrollers - Shut Up!'.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle