Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2009 16:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Timothy21 schreef:

ong 140mb valt wel mee toch....voor een beetje kwaliteit


Vind ik vrij veel eigenlijk, heb liever 128 kbps ;)

128 KBPS?! Waarop luister jij je muziek dan? Op twee opgepompte oordopjes naast je scherm? Ik draait thuis niks onder de 192 kbps en in de auto eigenlijk alleen 320 kbps digitaal via me iPod :thumbsup:

Zonder opscheppen: Hoe hoger hoe beter, lekker belangrijk hoe groot het is... lekker belangrijk dat je iets langer moet wachten tot je hem binnen hebt, het klinkt stukken beter en volgens mij hebben de meeste mensen genoeg schijfruimte voor een lekker plaatje.

Ik haal em binnen :whistle:


Gemiddeld mens hoort het verschil niet eens tussen 320 en 128 kbps
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2009 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
maarten1410 schreef:
Arthurhoihoi schreef:
128 KBPS?! Waarop luister jij je muziek dan? Op twee opgepompte oordopjes naast je scherm? Ik draait thuis niks onder de 192 kbps en in de auto eigenlijk alleen 320 kbps digitaal via me iPod :thumbsup:

Zonder opscheppen: Hoe hoger hoe beter, lekker belangrijk hoe groot het is... lekker belangrijk dat je iets langer moet wachten tot je hem binnen hebt, het klinkt stukken beter en volgens mij hebben de meeste mensen genoeg schijfruimte voor een lekker plaatje.

Ik haal em binnen :whistle:


Gemiddeld mens hoort het verschil niet eens tussen 320 en 128 kbps

Ligt er ook maar net aan waar je het op luistert toch? Pak je oordopjes van €5,- dan zul je inderdaad weinig verschil horen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2009 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

128kb/s voor setjes is echt goed genoeg hoor ;) Niet de beste kwaliteit en je hoort het verschil tot 320 wel maar ach dat verschil is te verwaarlozen doordat de bron gewoon goede kwaliteit was :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2009 10:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Arthurhoihoi schreef:
maarten1410 schreef:
128 KBPS?! Waarop luister jij je muziek dan? Op twee opgepompte oordopjes naast je scherm? Ik draait thuis niks onder de 192 kbps en in de auto eigenlijk alleen 320 kbps digitaal via me iPod :thumbsup:

Zonder opscheppen: Hoe hoger hoe beter, lekker belangrijk hoe groot het is... lekker belangrijk dat je iets langer moet wachten tot je hem binnen hebt, het klinkt stukken beter en volgens mij hebben de meeste mensen genoeg schijfruimte voor een lekker plaatje.

Ik haal em binnen :whistle:


Gemiddeld mens hoort het verschil niet eens tussen 320 en 128 kbps

Ligt er ook maar net aan waar je het op luistert toch? Pak je oordopjes van €5,- dan zul je inderdaad weinig verschil horen ;)


Maar waar haal jij het in godsnaam vandaan dat ik het beluister met oordopjes van 5 euro?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2009 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hij bedoeld denk ik:

als je oordopjes van 5 euro koopt, hoor je weinig verschil
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 aug 2009 15:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had 'm al een tijd om m'n pc maar nog niet geluisterd - Lekker setje mannen!
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle