Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 9 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
maarten1410 wrote:
Arthurhoihoi wrote:
Timothy21 wrote:
ong 140mb valt wel mee toch....voor een beetje kwaliteit
Vind ik vrij veel eigenlijk, heb liever 128 kbps ;)
128 KBPS?! Waarop luister jij je muziek dan? Op twee opgepompte oordopjes naast je scherm? Ik draait thuis niks onder de 192 kbps en in de auto eigenlijk alleen 320 kbps digitaal via me iPod :thumbsup:

Zonder opscheppen: Hoe hoger hoe beter, lekker belangrijk hoe groot het is... lekker belangrijk dat je iets langer moet wachten tot je hem binnen hebt, het klinkt stukken beter en volgens mij hebben de meeste mensen genoeg schijfruimte voor een lekker plaatje.

Ik haal em binnen :whistle:
Gemiddeld mens hoort het verschil niet eens tussen 320 en 128 kbps
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 12 days ago
Arthurhoihoi wrote:
maarten1410 wrote:
Arthurhoihoi wrote: 128 KBPS?! Waarop luister jij je muziek dan? Op twee opgepompte oordopjes naast je scherm? Ik draait thuis niks onder de 192 kbps en in de auto eigenlijk alleen 320 kbps digitaal via me iPod :thumbsup:

Zonder opscheppen: Hoe hoger hoe beter, lekker belangrijk hoe groot het is... lekker belangrijk dat je iets langer moet wachten tot je hem binnen hebt, het klinkt stukken beter en volgens mij hebben de meeste mensen genoeg schijfruimte voor een lekker plaatje.

Ligt er ook maar net aan waar je het op luistert toch? Pak je oordopjes van €5,- dan zul je inderdaad weinig verschil horen ;)
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
128kb/s voor setjes is echt goed genoeg hoor ;) Niet de beste kwaliteit en je hoort het verschil tot 320 wel maar ach dat verschil is te verwaarlozen doordat de bron gewoon goede kwaliteit was :)
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
maarten1410 wrote:
Arthurhoihoi wrote:
maarten1410 wrote: 128 KBPS?! Waarop luister jij je muziek dan? Op twee opgepompte oordopjes naast je scherm? Ik draait thuis niks onder de 192 kbps en in de auto eigenlijk alleen 320 kbps digitaal via me iPod :thumbsup:

Ligt er ook maar net aan waar je het op luistert toch? Pak je oordopjes van €5,- dan zul je inderdaad weinig verschil horen ;)
Maar waar haal jij het in godsnaam vandaan dat ik het beluister met oordopjes van 5 euro?
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
hij bedoeld denk ik:

als je oordopjes van 5 euro koopt, hoor je weinig verschil
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Had 'm al een tijd om m'n pc maar nog niet geluisterd - Lekker setje mannen!