Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
niet beschikbaar zegge!
EDIT: GOT IT!
L
Hardtraxx Newbie
27 posts member since 2008
last seen Oct 2010
Super mix!!

28. Technoboy Ft. MC Ruffian - The Undersound
Heerlijk nummer! *vraagt zich af waarom hij hem niet kent*
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 3 hours ago
LOWrider_NL wrote:Super mix!!

28. Technoboy Ft. MC Ruffian - The Undersound
Heerlijk nummer! *vraagt zich af waarom hij hem niet kent*
Heb jij ff wat gemist denk ik :P
B
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2009
last seen Jul 2011
Past zeker niet op zippy ofzo?

Denk dat dit een nachtdownload gaat worden xd

Nouja, ieg respect aan de man die hier uren aan heeft gewerkt! :thumbup:

[EDIT]
Valt erg mee, download snelheid nog steeds aan het stijgen :)
339.3 kB/s - 38.2 MB van 506.8 MB, 23 minuten resterend
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Iemand die ik ken is bezig met een cue file. Dus die komt er snel bij te staan.
1999 posts member since 2009
last seen Apr 2014
ik moet echt zeggen chapeau voor zo'n lange mix dat kunnen niet veel zeggen.
alle nummers zijn echt zo goed gekozen en gemixt

top set :thumbsup:
G
deze neem ik ook ff mee Khadber!
en ik zie dat iemand de timings al heeft gepost, dan zal ik wel ff een CUE ervoor maken :)
thx man :P schilt mij weer veel werk :)
en dan krijgen jullie een CUE :) yay :P
G
kheb vanavond eindelijk weer wat rust. :P
dan zal ik de cue maken
btw khadber, die "vriend" van jou, heeft ie de CUE al af of niet?
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
KSwoosh wrote:kheb vanavond eindelijk weer wat rust. :P
dan zal ik de cue maken
btw khadber, die "vriend" van jou, heeft ie de CUE al af of niet?
Ik heb hem nog niet gehad, ik zal er nog maar eens naar vragen.
G
ok, tot die tijd wacht ik met het maken van de CUE :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
KSwoosh wrote:ok, tot die tijd wacht ik met het maken van de CUE :P
Ik heb hem net te pakken, en ik geloof niet da thet er nog van gaat komen .. Sorry!
G
oh ok
dan zal ik em wel maken :)
kheb je set zelf namelijk ook gedownt en geluisterd, en hij is egt lekker :D
H
Hardtraxxer
355 posts member since 2009
last seen Feb 2015
aaaii khadber,
luistert lekker door.
heerlijke opbouw! :love:

voor mij is 51 toch wel een van dé tracks vant afgelopen jaar (L)
Hardtraxxer
717 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Waar Is De Tonight , en de Music Made Dddict, The Firts Cut & The Sound Of The Thunder ? :/

Veders wel lekkere Track List :yes:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
First cut zit er wel in, en de rest is veel te soft.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Niet in deze mix godzijdank...
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
Bassmasterz wrote:Waar Is De Tonight , en de Music Made Dddict, The Firts Cut & The Sound Of The Thunder ? :/

Je bent geloof ik de eerste die het vraagt, en ik kan het je haarfijn en heel simpel uitleggen.

Tonight, Music Made Addict en Sound Of Thunder vind ik ongelofelijke kutplaten. Overplayed, onorgineel en ronduit saai. Ik heb ze ook niet gekocht, en voorlopig ben ik ook niet van plan om dat te doen.
MMA heb ik sinds ik hem voor het eerst hoorde (ik meen DBSTF @ Hardhouse Generation) niet zo tof, Tonight was ik al zat op In Qontrol toen hij 4x voorbij kwam (op FOS Zany @ Outland was het nog wel oké), en Sound Of Thunder hoorde ik daar ook al op DBSTF LIVE, waardeloze act en plaat, herhaling van Ride With Uz, Evolutionz etcetera.. Sorry to say.
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Khadber wrote:
Bassmasterz wrote:Waar Is De Tonight , en de Music Made Dddict, The Firts Cut & The Sound Of The Thunder ? :/

Je bent geloof ik de eerste die het vraagt, en ik kan het je haarfijn en heel simpel uitleggen.

Tonight, Music Made Addict en Sound Of Thunder vind ik ongelofelijke kutplaten. Overplayed, onorgineel en ronduit saai. Ik heb ze ook niet gekocht, en voorlopig ben ik ook niet van plan om dat te doen.
MMA heb ik sinds ik hem voor het eerst hoorde (ik meen DBSTF @ Hardhouse Generation) niet zo tof, Tonight was ik al zat op In Qontrol toen hij 4x voorbij kwam (op FOS Zany @ Outland was het nog wel oké), en Sound Of Thunder hoorde ik daar ook al op DBSTF LIVE, waardeloze act en plaat, herhaling van Ride With Uz, Evolutionz etcetera.. Sorry to say.
duidelijker als dit kan het niet uitgelegd worden :thumbup:
G
Khadber wrote:

+1
:thumbsup:
Hardtraxxer
717 posts member since 2010
last seen Oct 2025
Dat is wel waar dat als ze een goede plaat uitbrenge dat ie helemaal kapot wordt gedraaid zoals nu met sahara gebeurt in bijna iedere mix komt ie voor bij , maar de tracks zelf blijf ik wel vet vindt maar niet constant
G
kheb net trouwes de CUE gemaakt: http://www.megaupload.com/?d=4FJ146PB
mss een beetje laat, maar beter ooit dan nooit!
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Bassmasterz wrote:Dat is wel waar dat als ze een gehypte plaat uitbrenge dat ie helemaal kapot wordt gedraaid zoals nu met sahara gebeurt in bijna iedere mix komt ie voor bij , maar de tracks zelf blijf ik wel vet vindt maar niet constant
Hardtraxx Veteran
5235 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Mooi setje maar duurt me iets te lang daarom komt de cue file zeker van pas zodat ik de vetste stukjes apart kan luisteren. :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen Jun 2026
@ KSwoosh: Dankjewel! Hij staat in de first post!
Bassmasterz wrote:Dat is wel waar dat als ze een goede plaat uitbrenge dat ie helemaal kapot wordt gedraaid zoals nu met sahara gebeurt in bijna iedere mix komt ie voor bij , maar de tracks zelf blijf ik wel vet vindt maar niet constant
Sahara vind ik niet vaak voorbij komen hoor. Het maakt me eerlijk gezegd geen donder uit of een plaat gehyped of veel gedraaid word of niet. Als ik het een vette plaat vind koop ik hem, ik zal geen plaat kopen omdat iedereen hem zo verschrikkelijk leuk vind en ik hem daarom maar ook moet hebben.

Ik heb het gewoon nooit koopwaardige of hele goeie plaatjes gevonden, daar doet het feit dat ze op 1 2 en 4 staan in de top 100 van fear.fm niets aan af.
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
MMA en Tonight zijn op zich redelijk alleen het zijn platen met een lage herhalingswaarde. En zeker MMA is tot in den treure doodgedraaid dit jaar. Wil ik in 2010 echt geen enkele keer meer horen aub. Tonight was wel redelijk, maar absoluut niet dat geniale nummer dat iedereen wil doen beweren. Op Defqon ook 5 keer gehoord... Nog zwaarder gehyped dan MMA in mijn ogen, geen idee wat de mensen zo speciaal vinden aan die nummers.