Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2009 22:14 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Nounou Jor-D.. Tussen al dat Qountdown geweld door. Zo goed is hij toch niet??
Hij is goed gelukt, maar niet geweldig ofzo!


Hij luistert zo lekker weg :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 04:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat is er met jouw aan de hand JD :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 16:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh god de mensen van LSDB hebben weer wat te morren hoor.. Mijn set gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 16:23 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Oh god de mensen van LSDB hebben weer wat te morren hoor.. Mijn set gevonden.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het spijt me zeer, maar ik heb zo'n hekel aan die zuurpruimen daarzo.
Leer eens dat je EERST een setje moet luisteren, dan pas een oordeel vellen.. Vervolgens omdat het niet helemaal underground-Hardstyle is (dit is namelijk verre van) een - geven. Het is zo sfeerverpestend naar mijn mening..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die reloop spelers zijn zeker nice! :D
Heb je trouwens al wel eens gedacht aan een midi controler?
Kijk maar eens naar de VCI-100 of de Reloop digital jockey. Heb zelf de reloop en het is een ideaal ding! Je kunt er mee draaien zoals je zelf wilt. Met pitchcontrol of sync button en 4 decks of hoe jij het zelf het liefst hebt! Kost een stuk meer en eigenlijk heb je ook een stuk meer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 16:36 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Het spijt me zeer, maar ik heb zo'n hekel aan die zuurpruimen daarzo.
Leer eens dat je EERST een setje moet luisteren, dan pas een oordeel vellen.. Vervolgens omdat het niet helemaal underground-Hardstyle is (dit is namelijk verre van) een - geven. Het is zo sfeerverpestend naar mijn mening..


Genoeg daarover, je kan die gast niet serieus nemen joh :') Jammer dat ie er nog opzit daar. Hij doet wel altijd leuk huilie huilie als ie gebanned wordt, en komt ie kontenlikkend terug. Hier is ie trouwens (half) gebanned :lol:

Maargoed, ontopic!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nah vind die Midi dingen niet zo veel. Wil al een tijdje gewoon een redelijk stel CD-spelers voor een redelijke prijs. Pioneer is me te duur en in het segment van die Reloops heb je de CDJ200, niet al te veel. Die Reloops kunnen aardig wat meer en ook nog eens beter. Dan de mixer, die reloop schijnt het redelijk goed te doen, zonder ruis en dergelijke. Vandaar de keuze.. Ik wil ze wel in het zwart overigens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achja iedereen zo zijn mening :P Midi-controllers zijn geen speelgoed meer zoals bijv die hercules :sick:
Overigens kun je beter de reloop rmp1-scratch kopen ;) Rmp2 meerwaarde is alleen effecten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt EN de mogelijkheid om MP3-CD's af te spelen volgens mij.. Wat op sich ook wel een dikke plus is!
Volgens mij zit dat niet op de RMP1, anders had ik die namelijk wel genomen. Effecten heb ik namelijk veel liever op de mixer, voor zover ik ze gebruik. Kan ik ook meteen oefenen voor een keertje buiten de deur draaien. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mp3 cd's lijken me dus weer een feature die je nooit zal gaan gebruiken. Veel te onhandig om allemaal te gaan zoeken. Het is veel handiger om 2 nummers (bijv zelfde nummers als op de vinyl staan) op een cd te zetten. CD's kosten toch niks meer. Gewoon grote spindel halen :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nah, ik heb nu ongeveer 10-13 tracks per CD, gesorteerd op maand. Een goede maand, zoals Mei vorig jaar, krijgt er dan 2. Een slechte maand leert maar delen! Binnenkort maar een zooi CD's eruit gooien en dan 2007 en 2006 in 4 CD's gooien.

Wat ik overigens ook doe is 2x dezelfde CD branden, dan kun je binnen die CD zelf ook mixen. En je hebt een backup, voor als 1 CD het niet meer doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Opzich wel goed bruikbaar systeem ja :) Bovendien heb je daar ook geen mp3 cd's voor nodig ;)
Bij mij staat alles (de hardstyle dan he) gewoon in een grote lijst! Alles is netjes gesorteerd inclusief covers. Ideaal omdat je alles zo snel kan vinden + je kan goed door de lijst heen bladeren (crate diggen zegmaar).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2009 22:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kebab nogmaals: je set is nice..!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2009 20:58 
 
Hardtraxxer

hij is fijn hoor! :corn:

Misschien een ideetje om eens een verzoeksetje te maken, veel verschillende smaken op een hoop lees ik wel. Hardtraxx goes 2009.
ps. krijg mijn setje maar niet rond (NERD weet het)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jan 2009 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PB me maar, verzoekjes kunnen meestal wel gedaan worden toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2009 20:22 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

lekkere set :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2009 15:37 
 
Hardtraxx Veteran

Mijn uitgebreide commentaar, Hopelijk heb je er iets aan :)

baRt
------------------

Heerlijke intro, Perfect om mee te openen, zeker als het publiek zo begint mee te zingen, geeft een kick als Dj ^^
1. Technoboy - Into Deep
Wel wat verschillend kwa stijl t.o.v het vorige nr, K bedoel het begin van dit nr is wat harder, donkerder, Overgang is wel netjes
2. A-Lusion - Veritas
Niks op aan te merken
3. Noisecontrollers - Crump
Wordt veel gedraaid door jouw, K begin hem wel te apprecieêren hoor. Eerst vond ik er geen bal aan, Ook eigenlijk nooit uitbeluisterd, maar nu. Mening is veranderd. Is een heerlijk Nummer ^^ Leuke overgang trouwens.
4. Activator - June
Leuke overgang, Je herkent Scope zijn muziek altijd direct, gebruikt meestal ook dezelfde sounds. Allee "dezelfde", betrekkingen op elkaar.
5. Scope DJ - Final Destination
Je beste overgang tot nu toe, Je gooide in het begin er een een hardere bas in, Liet de melo opkomen van TB. Tracklist heb je ook goed gedaan deze achter elkaar te zetten, Alle 2 wat "Happy" Sounds om het zo te zeggen, dus deze in elkaar mixen was niet egt zo moeilijk denk ik? ^^
6. Tuneboy - Dirty (Wildstylez Remix)
Je vocals van achter laten opkomen vond ik wel netjes, alleen had je misschien de vocal van TB weggelaten als je dit deed? Leek me persoonlijk Vetter. Overgang vond ik netjes, Jammer dat die Plaat in het midden pas Lekker begint op te komen! Trouwens het nr komt me ook wel bekend voor. Vocals zijn ongeveer hetzelfde als Davide Sonar - the underground kan dat? ^^ Al bij al Het blijft een Lekker nr.
7. Cititzen - People Won't Like This (The KGB's Remix)
Hele lekkere overgang, Je gooide er los een harde Bass achter _0_
8. Dozer - The Legacy
Deze vond ik wat minder, K hoorde teveel door elkaar in het begin, ik denk 3 â 4 sounds, de overgang ging nog wel goed op het einde Wel een heerlijk nr!!
9. Davide Sonar - Reactor
Reactor afbouwen, Get Down oplaten komen. Vlot Is weer zo een plaat zoals Copies are Faking. Beetje underground, Leuke sounds (H)[/color]
10. Dutch Master - Get Down
[color=#FF0000]Leuk begin met die vocals, Melo is vet bij dit nr, Zeker een lekker stuk om lekker uit de bol te gaan!! Kzou me wss kapot stampen ;o

11. Bruno Power - Mandala
Overgang is netjes. Laten opkomen van dit nr vind ik heerlijk, Melo is geweldig, Bas is ûber zeker als ie Loeihard staat
12. Zappaman - Rude Talk (Hack Mix)
Tot DR komen echt geweldige Sounds, echt heerlijk om naar te luisteren. (Y) Overgangen zijn knap VOC Luister ik echt met plezier, echt zo donker. Pure Hardstyle (L) 01:07:00 Vanaf hier :drool:
15. Donkey Rollers - Voice Of Conscience
Kleine break, Piano Laten opkomen, Geweldig nr echt waar
16. Zany Ft. HarmoniK - Evolution[/quote]

Conclusie:

Heerlijk setje, heerlijke overgangen, Naar het einde toe vond ik hem echt geweldig, begon ie Lekker hard te worden, ga ik zeker ng veel beluisteren ! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2009 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Helemaal top dat je #16 er ook nog tussen heb gepropt! :clap:


Wat een kutnummers is dat zeg, Evolution :thumbdown:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle