Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Grappig om te horen! Binnekort een nieuwe mix.. Ik heb wel wat ideetjes, maar het wil net niet lopen elke keer. (Plus de nieuwe Francesco Zeta (L). Graag die op WEB aub!)
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Khadber wrote:Grappig om te horen! Binnekort een nieuwe mix.. Ik heb wel wat ideetjes, maar het wil net niet lopen elke keer. (Plus de nieuwe Francesco Zeta (L). Graag die op WEB aub!)
wil je hem dan wel weer rustig laten beginnen heb ik weer een nieuwe wekker :P :D
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
heb je niet kunnen betrappen op platen die uit de maat liepen ;) Heel erg strak en netjes gemixt de hele set (behalve de laatste overgang, die was wat slordig)", misschien wel té strak! zoals ik al van een ander ook al gelezen is m'n tip om wat uitdagender te mixen. sneller naar t volgende nummer, en lekker experimenteren met de bassen van het ene nummer, onder de melodie van t andere nummer etc :)
download anders even mijn set: Q-Dominic live @ boshuis" target="_blank" rel="nofollow
hij is veel minder strak dan de jouwe gemixt met de nodige fouten maar zitten wel wat leuke dingetjes in die misschien inspiratie geven? let bijvoorbeeld op de overgang tussen home en alive ^^ (wil absoluut geen kritiek geven op je draaiwerk want je mixt veel netter dan ik!)