Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2008 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet bijzonder, wel leuk! Hier en daar toch net verkeerde punt van inmixen.
Wat WEL bijzonder is, is dat ik een klassieker erin heb weten te gooien! Hopelijk word hij gewaardeerd.
Slechtste mix vind ik zelf van 9 naar 10, had gewoon andere plaat moeten zijn.

Link: http://www.megaupload.com/?d=PN3AFJZQ

Tracklist:
1. Williams Syndrome - Limbo
2. Zatox - So High
3. A-Drive - Your Life (Jones & B-Front Rmx)
4. The Pitcher - Karma
5. Raine - Dominating
6. Brennan Heart Aka Blademasterz - One Blade
7. Gius - Nerve
8. Phil Ty - Miami Belch (Polite Mix)
9. Tatanka - Borderline
10. Mike NRG - Lost In Dreams (Tat & Zat Mix)
11. Ivan Carsten - Unexpected (Tuneboy Mix)
12. Scope DJ - Tuned In
13. Brennan Heart - Home (Blademasterz Mix)
14. Davide Sonar - Reactor
15. A-Lusion - Guidelinez
16. The Nasty Boyz - Angel (Hardstyle Masterz Cut)
17. Hardstyle Masterz Ft. Max Enforcer - The Stage Is Our Home
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2008 18:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

he toch nog een goei begin kunnen krijgen?
comments volgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2008 19:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Neem em ff mee...heerlijke platen. Zitten aardig op een lijn qua smaak geloof ik :thumbsup: Reactie volgt...

Begin is lekker...So High toch echt een topper om er in te komen! En verderop Reactor van David kan nooit verkeerd vallen! De rest is allemaal prima aan elkaar gemixt, van Borderline naar Lost in Dreams is niet eens zo verkeerd...denk dat het de meesten niet een erg opvalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2008 19:27 
 
Hardtraxxer

Sweet!.
platen keuze is echt wat ik zoek, blademasterz, Ivan Carsten en Nasty Boys. ben zelf wat aan het klooien met ongeveer het zelfde lijstje alleen the afterworld van isaac heeft een grote rol bij mijn setje. Ben alleen nog aardig nat achter de oren qua mixxen, dus kan er misschien wat van leren.

Thnx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2008 21:11 
 
Hardtraxx Newbie

Weer mooie set Khadber:) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2008 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dank alvast voor de positieve reacties!
Toch geprobeerd iedereen een beetje tevreden te stellen, beetje van de nieuwste platen, paar van begin 2008 en van 2007 en 1 oudere plaat (Dominating) die ik leuk vind om nu nog een x te horen!
A-Drive hoorde ik laatst weer, kwam begin dit jaar uit, toch een leuk plaatje om te horen (en leuk dat hij maar 99 ct was ipv 1.49 xd ). One Blade blijft gewoon een topplaatje. Verder toch maar nieuwe Scope DJ erin, al is het een bitch om in te mixen. Wou ook graag Tat & Zat Mix van Lost In Dreams erin, die kwam niet helemaal lekker.
Voor de rest wel aardig gelukt, begin was in ieder geval erg lekker gelukt!

edit -
Waar ik WEL blij mee ben is de opbouw, toch een piek kunnen maken halverwege (bij One Blade en Nerve) en dan weer af kunnen zakken zonder problemen, lukt me meestal veel minder goed)!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2008 21:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

he man.heb hem net geluisterd.lekker begin heb je.van track 9 na 10 zat je neit zo lekker ja(wat je zelf ook al aangaf).
maar van de track Mike NRG - Lost In Dreams (Tat & Zat Mix) ben ik niet Zo kapot van,is mijn mening dan.
lekkere opbouw.mooie klassieker trouwens xd
al om al is een lekkere set luistert lekker weg,opbouw goed etc. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2008 22:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

haha reactor! :p

One Blade :loving:

ff downloaden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2008 23:48 
 
Hardtraxxer

Normaal download ik niet zo vaak setjes van hier, maar moet toch zeggen dat deze tracklist erg naar mijn smaak is..
Tenminste ook niet constant de nieuwste van de nieuwste platen..toppie!:)
Heel toevallig trouwens dat ik de laatste paar dagen ook A-Drive - Your Life (Jones & B-Front Rmx) ook weereens een paar keer aangezet heb! :love:

Verder Reactor, Unexpected, eigenlijk allemaal topplaten!
Behalve Tuned In en Home.. zijn niet echt mijn smaak..

Jor-D schreef:
One Blade :loving:


Mja ga m eens downloaden!:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2008 12:57 
 
Hardtraxx Veteran

Khad, je set download ik straks, dus wil zeggen dat je straks ook commentaar krijgt van me XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2008 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben beniewd naar de comments! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2008 16:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Downloading.. (L) megaupload

Oldskooltje is zeker lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr, hehe good old raine :woot: , ook al past ie niet echt tussen de rest van de set (mening).

Geen uitgebreide feedback van mij, maar ben het met je eens, niet speciaal, wel lekker, maar vond het wel fijn dat je Raine er tussen had gestopt, was wel suprise :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2008 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

Reactie morgen ;) Moet ik studeren :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 dec 2008 16:51 
 
Hardtraxx Veteran

Nauw ja beter laat dan nooit e,

Zo allereerst je tracklist, ziet er zeker goed uit enkel Gius vind ik niet
zo een overtuigende track (mening). Je set luistert lekker weg, het enigste minpunt vind ik de track van raine.
(Ik geef toe dominating is een zeer lekkere track ook leuk om nog eens terug te horen, maar zoals mol zegt hij hoort niet egt thuis in deze set )
Kwa opbouw: het begin kwam lekker op je kreeg zeker een piek in het midden. Door middel van een paar zeer lekkere beukplaten miami belch & borderline.
Naar het einde toe wou je het weer rustig aan doen, ben blij dat je er angel in stak is egt een chill plaat. Komt rustig op, qlimax vind ik ook nog lekker bij dat nr.
Over je mixwerk. Niet zo veel aan te merken, Van track 9 naar ~ 10 zoals koene aanmerkt: de meesten valt et niet eens op, daar geef ik hem gelijk in. Zo een slechte mix vind ik dat nog niet man ! Zoals je zelf zegt hij is leuk ;)

(Offtopic: De setjes van jouw & C-mind vind ik altijd lekker ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2008 12:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom krijg ik een andere naam van het bestand als ik 'm op een leeg schijfje brandt?

Act 1 - van Miss nog wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2008 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb eerlijk gezegd echt geen idee! Ik brand ze eigenlijk nooit op een CD, als ik het doe, doe ik het vanuit het programma zelf.

Ik heb nu even gekeken naar wat je zei. Bij mij het heet bestand nog steeds hetzelfde (Khadber - December 2008), de lengte is ook hetzelfde. Ik heb hem niet gebrand.. Maar der moet dus dan iets fout gaan, wat weet ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2008 12:52 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Waarom krijg ik een andere naam van het bestand als ik 'm op een leeg schijfje brandt?

Act 1 - van Miss nog wat?


Misschien had je die laatst gebrand en onthoudt je brand programma dat nog?
Of de ID3 mp3 tags zijn fout :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2008 13:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee man, het is geen fout van mijn kant kan ik je verzekeren.

Het was trouwens Miss Saigon oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2008 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Miss Saigon is een musical.. En ik heb echt geen idee waardoor het komt.. Welk programma brand je mee dan?

edit - wat doet hij met andere sets van mij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2008 17:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

iTunes.. En bij andere sets van je heb ik het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2008 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ITunes heeft nog wel eens de neiging om spontaan dingen erbij te zetten, want het is gewend (lees geprogrameerd) om meer met volledige albums te werken in plaats van losse vinyls en sets.
Dus als het iets vind om daar mee te linken, zal hij het doen, eventueel via internet opzoeken, als je dat teminste aan hebt staan. Daar zal het dan wel aan liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2008 14:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmkay! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2008 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even in het algemeen gezien, alleen om er een topic voor te openen vind ik onzin. Waarmee wordt er gemixt door de mixers? Virtual DJ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2008 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze mix is niet live gemaakt, met een soort van Virtual DJ. Dit komt omdat ik niet de eigen spullen heb in huis. Gelukkig ben ik zo'n uur geleden geslaagd voor mijn rijbewijs, dus die kosten zijn weg. Voor de rest moet ik nog zo'n 200 euro, dan heb ik een volle Reloop set twv ongeveer 1250 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 dec 2008 16:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Deze mix is niet live gemaakt, met een soort van Virtual DJ. Dit komt omdat ik niet de eigen spullen heb in huis. Gelukkig ben ik zo'n uur geleden geslaagd voor mijn rijbewijs, dus die kosten zijn weg. Voor de rest moet ik nog zo'n 200 euro, dan heb ik een volle Reloop set twv ongeveer 1250 euro.


Congratz!

Ben al 2 keer gezakt voor me rijexamen >.< >.<

Geldwolven zijn het bij het CBR! Heb er geen andere woorden voor :mad:
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle