Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 18:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Download Josh & Wesz @ Defqon.1 2017 - MAGENTA - Sunday:


Tracklist:
01. Josh & Wesz - Overdrive O
02. Dozer - Church Of The Darkside
03. Josh & Wesz - Houze Muzik
04. Gostosa - Sutra
05. Noisecontrollers - Promises
06. The Pitcher - Serenity
07. Headhunterz & Wildstylez - Blame It On The Music
08. D-Block & S-Te-Fan ft. MC Villain - Part Of The Hard
09. Josh & Wesz - Alexez
10. The Hose - I Survived
11. D-Block & S-Te-Fan ft Wildstylez - The Human Soul
12. The Pithcer - Our Core
13. G-Town Madness & The Viper - Come As One (Brennan Heart Remix)
14. The KGB's - Infinity (DJ Phil TY Remix)
15. Project One - The Story Unfolds
16. Josh & Wesz - Lip Service Radio
17. Wildstylez - Push That Feeling
18. Headhunterz - Scrap Attack
19. Showtek - We Live For The Music (Noisecontrollers Remix)
20. Josh & Wesz - Autumn Green
21. The Pitcher - I Just Can't Stop
22. Davide Sonar - Natural
23. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight
24. Hyperdrive - The Punishment
25. Headhunterz - Last Of The Mohicanz
26. Josh & Wesz - Like Thiz
27. Wildstylez - Revenge
28. Technoboy - Next Dimensional World
29. Headhunterz - Megasound
30. Noisecontrollers - Gaia 2008
31. Hunter - I Shot The Blender (Technoboy Remix)
32. D-Block & S-te-Fan - Supernova
33. Max Enforcer - Gold
34. Frontliner - Discorecord
35. Project One - Numbers (Wildstylez Remix)
36. Josh & Wesz vs. Low-E - I've Lost You
37. Frontliner & B-Front - Magic
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 21:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

TL toegevoegd, de aanvulling wordt alvast gewaardeerd.

Tof om weer eens wat minder bekende J&W plaatjes te horen, maar had stiekem toch nog wel gehoopt op wat onbekendere platen van andere producers. Wel dikke pluspunten voor Gaia 2008 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

32 is D-Block & S-Te-Fan - Supernova
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 21:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Redelijk veel hitjes maar was toch lekker als openingsset van de zondag, zat er gelijk lekker in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2017 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima set als opener :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2017 11:22 
 
Hardtraxx Veteran

Jammer dat ik deze set heb gemist. Helaas nog geen één keer gelukt om op zondag om 11 uur op het terrein te zijn xd
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle