Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2015 22:41 

Artiest

Download Jones @ Q-BASE 2015 (Back In Time):

Tracklist:
01 Headhunterz - Psychedelic (Q-Base Edit)
02 Frontliner - Time
03 Wasted Penguinz - Melancholia
04 The Pitcher & Slim Shore - This Is Who We Are
05 Psyko Punkz - Feel Your Strings (Jones Mash-Up)
06 Showtek - Party Lover (Remix)
07 Psyko Punkz & Sound Freakerz - Voices
08 Max Enforcer & Frontliner - On The Go
09 Headhunterz - Subsonic (Q-Base Edit)
10 Alpha² & Wildstylez - Breathe
11 Pavo - Communicate
12 B-Front & Frontliner - Become The Sky
13 JDX ft. Sarah Maria - Live The Moment
14 Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics
15 Frontliner - Outside Spacer
16 Alpha² & Wildstylez - Atrocious
17 D-Block & S-te-Fan ft. High Voltage - Shiverz
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 08:10 

Hardtraxx Newbie

Hele fijne lijst, echt genoten! Mooi dat de tracks zo lekker bij elkaar passen. Thx! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2015 12:58 

Hardtraxx Veteran

Helaas gemist >.< Een hele vette lijst iig!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 16:33 

Hardtraxx Veteran

Lekker, er zitten toch wat onverwachtere plaatjes tussen. Tuurlijk een paar hitjes, maar ook wel wat 'onbekendere' dingen, iig platen die ik niet had verwacht. Mooi lijstje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2015 16:54 

Hardtraxx Veteran

Fack wat goed zeg dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 23:05 

Artiest

The Skribbler schreef:
Lekker, er zitten toch wat onverwachtere plaatjes tussen. Tuurlijk een paar hitjes, maar ook wel wat 'onbekendere' dingen, iig platen die ik niet had verwacht. Mooi lijstje :)

Welke had je niet verwacht dan? (Vraag ik puur uit interesse...) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2015 23:41 

Hardtraxx Veteran

Jones schreef:
02 Frontliner - Time
12 B-Front & Frontliner - Become The Sky (iedereen draait altijd Magic om de een of andere reden)

Dit zijn tracks die in die tijd vrij populair waren, maar je tegenwoordig door A-artiesten weinig gedraaid hoort worden... en de laatste 2 à 3x dat ik jou heb gezien was dat iets meer een hitjesparade dan deze lijst. Wat eigenlijk op zichzelf weer verrassend was, want voor die 3x was jouw set vaak juist wel verrassend en veelzijdig, dus eigenlijk is deze set juist wel wat ik van je kan verwachten... :P Kan je me nog volgen?

Vind het in ieder geval een goede set, met een goede, afwisselende TL ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 02:58 

Hardtraxx Addict

Hulde voor Voices (L)

Wat blijft die vet zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 09:29 

Artiest

The Skribbler schreef:
Jones schreef:
02 Frontliner - Time
12 B-Front & Frontliner - Become The Sky (iedereen draait altijd Magic om de een of andere reden)

Dit zijn tracks die in die tijd vrij populair waren, maar je tegenwoordig door A-artiesten weinig gedraaid hoort worden... en de laatste 2 à 3x dat ik jou heb gezien was dat iets meer een hitjesparade dan deze lijst. Wat eigenlijk op zichzelf weer verrassend was, want voor die 3x was jouw set vaak juist wel verrassend en veelzijdig, dus eigenlijk is deze set juist wel wat ik van je kan verwachten... :P Kan je me nog volgen?

Vind het in ieder geval een goede set, met een goede, afwisselende TL ;)

Zeker volg ik je nog haha! Ik probeer zo afwisselend mogelijk te blijven omdat ik natuurlijk weet vantevoren of sets worden opgenomen en uitgezonden. Dus dan is het natuurlijk het leukste om telkens weer met een totaal verschillende set aan te komen. Neemt nog steeds niet weg dat ik van veel mensen hoor dat 'n bepaald 'hitjesparade' gehalte wel hoge waardering oproept. Wellicht omdat het meerendeel van de mensen die perceptie heeft bij een "classic hardstyle" setje.

Bij "de laatste 2/3 keer" gok ik dat je refereert naar Defqon/Intents; en dat waren juist DE twee events waarbij ik het idee had dat de hitjes het beste zouden aanslaan. Defqon ivm de vele buitenlandse bezoekers, en Intents ivm de ietwat jongere bezoekersgroep. Het blijft aanpassen naar het moment maar het neemt niet weg dat ik zeker kan begrijpen dat sommige bezoekers het als een hitjesparade zien. Ergo denk ik dat je nu de gedachte erachter ook wel kan begrijpen...:whistle:

Enfin, het blijft altijd zoeken naar de juiste combi en ik zal waarschijnlijk toch nooit iedereen tevreden kunnen houden. Zal in elk geval er wel altijd m'n best voor blijven doen om weer met wat 'vergeten' tracks te komen. Goooooooood things are coming!

:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 11:08 

Hardtraxx Veteran

Snap je motivatie zeker, zou in jouw schoenen waarschijnlijk de zelfde keuze maken hoor :) In dit geval was ik in ieder geval blij met de balans tussen hitjes en minder-hitje-maar-wel-vette-platen, zeg maar :P

En inderdaad Defqon.1 en Intents xd Hardfest was dan weer meer zoals op Q-Base, iets gevarieerder dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 15:24 

Hardtraxx Addict

Ben het ok inderdaad totaal met Wouter eens. Wat ik zelf ook ervaar, is dat het lijkt of elke beetje leuke track al een hit genoemd word, dan is het al snel een 'hitjes' parade haha :)

Er zijn maar weinig platen die je nog zelden hoor. Become The Sky, Voices, Breathe en Bass Mechanics ... Dat zijn plaatjes waar ik echt hard op zou kunnen gaan XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 17:38 

Hardtraxx Veteran

Blijft een lastige kwestie, je kan wel je hele set vol B-kantjes proppen maar dan spreek je misschien 10% van je publiek aan. Setjes zoals deze zijn prima voor het hele publiek, netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 17:45 

Hardtraxx Addict

Blijft inderdaad moeilijk, bij mij is het van: als je voor Back In Time komt, ben je inprincipe liefhebber van oudere hardstyle, ongeacht a- of b-kantjes :).

50/50 zou volgens mij prima werken, plus er zijn zoveel ondergewaardeerde of vergeten b-kantjes :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 17:51 

Hardtraxx Veteran

Charon_NL schreef:
Blijft inderdaad moeilijk, bij mij is het van: als je voor Back In Time komt, ben je inprincipe liefhebber van oudere hardstyle, ongeacht a- of b-kantjes :).

50/50 zou volgens mij prima werken, plus er zijn zoveel ondergewaardeerde of vergeten b-kantjes :(

Precies dit. Je hoeft idd geen hele set b-kantjes te draaien, maar 50/50 zou alweer een stuk interessanter zijn in mijn ogen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 18:12 

Hardtraxx Addict

Unknown schreef:
Charon_NL schreef:

Precies dit. Je hoeft idd geen hele set b-kantjes te draaien, maar 50/50 zou alweer een stuk interessanter zijn in mijn ogen :D

Niks tegen Wouter, maar gewoon even algemeen:

Neem bijvoorbeeld die afsluiter, Shiverz is een vette plaat hoor ... Maar persoonlijk zelf zou ik dan voor de grap eens die Ride With Uz Rmx pakken, word niet of nauwelijks gedraaid en vind ik wat mij betreft net zo vet.

Maargoed, dat is altijd weer achter af, en ieder heeft weer zijn eigen 'visie' er op :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 18:19 

Hardtraxx Veteran

Beter Italiaanse B-kanten. :P Phases Harpless Mix ect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 18:21 

Hardtraxx Addict

Raven schreef:

Heel veel italiaanse b-kanten zijn vet!

Originele Amazing Combination is ook zo'n voorbeeld, net als B&W Remix van Biological Chemistry, The Piano Song, en zo zijn er nog 30 anderen die zo ondergewaardeerd zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 18:22 

Hardtraxx Veteran

Genoeg redenen dus om bij Bass Protocol naar de andere zaal te komen dus? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 18:25 

Hardtraxx Addict

Raven schreef:
Genoeg redenen dus om bij Bass Protocol naar de andere zaal te komen dus? ;)

Haha, laat ik het zo zeggen: ik denk dat je buiten dikke hits, ook veel andere dingen gaat horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 20:10 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:

Kende ik nog niet :O DIK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 20:45 

Hardtraxx Veteran

Charon_NL schreef:
Ride With Uz Rmx

Op Bass Protocol plz :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 22:04 

Hardtraxx Veteran

Dikke lijst, als je zoiets op tijdmachine neer gaat zetten wordt ik heeeel blij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 nov 2015 23:32 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
Dikke lijst, als je zoiets op tijdmachine neer gaat zetten wordt ik heeeel blij :D

Daar minder hitjes pls :$
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle