The Skribbler schreef:
Jones schreef:
02 Frontliner - Time
03 Wasted Penguinz - Melancholia
04 The Pitcher & Slim Shore - This Is Who We Are
05 Psyko Punkz - Feel Your Strings (Jones Mash-Up)
06 Showtek - Party Lover (Remix)
07 Psyko Punkz & Sound Freakerz - Voices
12 B-Front & Frontliner - Become The Sky (iedereen draait altijd Magic om de een of andere reden)
14 Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics
Dit zijn tracks die in die tijd vrij populair waren, maar je tegenwoordig door A-artiesten weinig gedraaid hoort worden... en de laatste 2 à 3x dat ik jou heb gezien was dat iets meer een hitjesparade dan deze lijst. Wat eigenlijk op zichzelf weer verrassend was, want voor die 3x was jouw set vaak juist wel verrassend en veelzijdig, dus eigenlijk is deze set juist wel wat ik van je kan verwachten...

Kan je me nog volgen?
Vind het in ieder geval een goede set, met een goede, afwisselende TL

Zeker volg ik je nog haha! Ik probeer zo afwisselend mogelijk te blijven omdat ik natuurlijk weet vantevoren of sets worden opgenomen en uitgezonden. Dus dan is het natuurlijk het leukste om telkens weer met een totaal verschillende set aan te komen. Neemt nog steeds niet weg dat ik van veel mensen hoor dat 'n bepaald 'hitjesparade' gehalte wel hoge waardering oproept. Wellicht omdat het meerendeel van de mensen die perceptie heeft bij een "classic hardstyle" setje.
Bij "de laatste 2/3 keer" gok ik dat je refereert naar Defqon/Intents; en dat waren juist DE twee events waarbij ik het idee had dat de hitjes het beste zouden aanslaan. Defqon ivm de vele buitenlandse bezoekers, en Intents ivm de ietwat jongere bezoekersgroep. Het blijft aanpassen naar het moment maar het neemt niet weg dat ik zeker kan begrijpen dat sommige bezoekers het als een hitjesparade zien. Ergo denk ik dat je nu de gedachte erachter ook wel kan begrijpen...
Enfin, het blijft altijd zoeken naar de juiste combi en ik zal waarschijnlijk toch nooit iedereen tevreden kunnen houden. Zal in elk geval er wel altijd m'n best voor blijven doen om weer met wat 'vergeten' tracks te komen. Goooooooood things are coming!