Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2020 18:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker



Tracklist:

01 [00:12] Alpha2 - Rebirth (Official Anthem 2012)
02 [03:10] The Pitcher - Unfinished Demo
03 [04:44] Jay Reeve ft. Michael Jo - One In A Million
04 [07:59] Audiofreq - Desire
05 [10:19] Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
06 [12:13] Jay Reeve ft. Piqo - Back Up Again
07 [14:00] Noiseshock - Groove To The Beat
08 [15:40] Jay Reeve - Feel Good
09 [19:43] Jay Reeve - Cyber Tribute
10 [22:16] Jay Reeve - A Higher State
11 [24:09] Primeshock & Jay Reeve - Get It
12 [26:33] Jay Reeve - TBA (Our Reality)
13 [29:25] Noisecontrollers & Wildstylez - 200 Dreams
14 [31:30] Sylence & Cyber - Each Other (Cyber Edit)
15 [33:47] The Pitcher - I Just Can't Stop
16 [35:25] Jay Reeve - The Blackbird Is What It Is (Jay Reeve Edit)
17 [39:51] Jay Reeve - Can't Breathe
18 [42:34] Jay Reeve & Noiseshock - Homecoming
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2020 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking vet :worship:
Heerlijke tracks. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2020 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

ULTIMO schreef:
Fucking vet :worship:
Heerlijke tracks. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2020 19:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Dit is zooooooo goed (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2020 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was genieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2020 17:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ultiem festival gevoel dit :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2020 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker veel goede en vrolijke platen. Dit ligt me wel ja! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2020 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Dit is zooooooo goed (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2020 19:28 
 
Hardtraxx Newbie

DisAster schreef:
Ultiem festival gevoel dit :love: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2020 00:49 
 
Hardtraxxer

Held! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2020 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was zo ultiem genieten in het zonnetje met een biertje in de hand. Dichter bij het festivalgevoel ga je in deze periode niet komen :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2020 09:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Deze set (L) Beter wordt het niet hoor voor een zomers setje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2020 11:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pfff wat een ontzettend fijn setje zeg! :surrender: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2020 09:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele fijne set inderdaad. Eigen werk is prima kwaliteit en goed afgewisseld met zomerse parels.

Hij komt ook over als een hele normale hollandse jongen :P Geen overdreven gedoe, gewoon lekker draaien man. :thumbsup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle