Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2013 08:37 

Hardtraxxer

Ik upload wekelijks een nieuwe episode van mijn Hard Set Soundz op youtube en soundcloud.

Jarva's Hard Set Soundz: #1 http://www.youtube.com/watch?v=1P4iiQMAJpU&feature=youtu.be
https://soundcloud.com/dj-jarva

Tracklist :
1. 00:00 Brennan Heart - F.I.F.O.
2. 03:39 Kill the Noisecontrollers - Still Speedin'
3. 06:50 Crypsis - Break Down Low
4. 10:49 B-Freqz - Fatality
5. 13:45 Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
6. 17:02 Digital Punk - Oblivion
7. 20:51 The Vision - The Evil Dead
8. 24:24 The Prophet - H3Y!
9. 27:51 Titan - My Angel
10. 30:09 Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix)
11. 33:32 Radical Redemption - Accumulated Filth
12. 36:42 Chain Reaction - The Record Breaking
13. 40:22 Gunz For Hire - Sorrow
14. 44:08 Radical Redemption - God's Child
15. 47:10 Radical Redemption ft. Tartaros - One By One (168 BPM edit)

Jarva's Hard Set Soundz: #2 http://www.youtube.com/watch?v=OwBwdW7LvwI

Tracklist :
1. 00:00 Headhunterz ft. t.A.T.u - Colors
2. 05:40 Nicky Romero vs. Krewella - Legacy (Wildstylez Remix)
3. 10:44 D-Block & S-te-Fan - Rebel
4. 14:47 Isaac - Sweetest Sin
5. 18:38 Frontliner ft. Seraina - Tuning Into You
6. 23:13 D-Block & S-te-Fan ft. F8trix - Beat as One
7. 26:25 Wildstylez - I see Stars
8. 30:20 The Prophet - R3tro
9. 35:32 Ran-D - The Twilight Zone (Q-Base 2013 Hardstyle O.S.T.)
10. 40:21 Noisecontrollers - Feel So Good
11. 44:53 B-Front - Mysterias
12. 48:30 The Prophet - H3Y!
13. 52:00 Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
14. 55:17 Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Remix)
15. 58:38 Chain Reaction - Like A Boss

Laat even weten wat je ervan vindt! Elk advies is welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 12:18 

Hardtraxxer

Jarva's Hard Set Soundz: #3: http://www.youtube.com/watch?v=fXgfWYSBS0M

Tracklist:

1. Hardwell & Dyro ft. Bright Lights - Never Say Goodbye (Wildstylez Remix)
2. Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix)
3. Audiofreq - Pressure
4. Proppy & Heady - Summer of Hardstyle
5. Ran-D - I need You
6. Psyko Punkz - Trippy Hippie
7. Headhunterz - The Sacrifice
8. Tatanka - Arabika
9. B-Front - Undiscovered
10. Project One - The Art Of Creation
11. Adaro - The Haunter of the Dark
12. Frequencerz - Bitch (Crypsis Remix)
13. Radical Redemption & Tartaros - One By One
14. The R3belz - Pattern 2
15. Radical Redemption - Brutal 3.0

Enjoy!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 12:32 

Hardtraxx Veteran

Youtube versies? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 12:35 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:

Inderdaad, kansloos...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 14:12 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:

Sorry maar wat bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 14:15 

Hardtraxx Veteran

Jarva schreef:
Parvuz schreef:

Nou tracks als Brutal 3.0 zijn nog niet uitgebracht en zijn ook niet op een compilatie cd verschenen. Mocht je deze tracks van RR gekregen hebben zal ik maar even melden dat je zijn toestemming hebt. Anders moet je maar even het beleid van hier nakijken met betrekking tot livesets. Promo's zijn niet zomaar toegestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 14:19 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Jarva schreef:
Parvuz schreef:

Nou tracks als Brutal 3.0 zijn nog niet uitgebracht en zijn ook niet op een compilatie cd verschenen. Mocht je deze tracks van RR gekregen hebben zal ik maar even melden dat je zijn toestemming hebt. Anders moet je maar even het beleid van hier nakijken met betrekking tot livesets. Promo's zijn niet zomaar toegestaan.

Ik snap het probleem niet helemaal. Als de preview al door RR zelf op YouTube is gezet, waarom mag ik die preview dan niet zelf in m'n mix zetten en hier of op YouTube plaatsen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 14:21 

Hardtraxx Veteran

Wat je op youtube plaatst moet je zelf weten haha. Over het algemeen worden setjes met youtube ripjes erin hier niet gewaardeerd. Het mag volgens mij wel, maar je scoort er hier geen punten mee ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 14:28 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Wat je op youtube plaatst moet je zelf weten haha. Over het algemeen worden setjes met youtube ripjes erin hier niet gewaardeerd. Het mag volgens mij wel, maar je scoort er hier geen punten mee ben ik bang.

Oh ik dacht al.. Ja ik doe dit geheel voor m'n eigen plezier en vind het nog steeds raar dat mensen het oke vinden een track los te horen op YouTube maar als het aan elkaar wordt gemixed door een 17 jarige die er dag en nacht mee bezig is om te oefenen oefenen en nog eens oefenen, blijkt volgens jou dat het niet zal worden gewaardeerd. Ik waardeer je reactie wel, ik zal er verder niet meer op in gaan als iemand zo een bepaalde reactie geeft maar begrip heb ik er niet voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 14:31 

Hardtraxx Veteran

Dat je veel tijd, energie en vooral plezier steekt in je hobby is alleen maar mooi. Maar nu weet je hoe hier over het algemeen gedacht wordt over het gebruik van youtube versies van tracks. Verder ben ik niet boos hoor. :aww: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 14:34 

Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Dat je veel tijd, energie en vooral plezier steekt in je hobby is alleen maar mooi. Maar nu weet je hoe hier over het algemeen gedacht wordt over het gebruik van youtube versies van tracks. Verder ben ik niet boos hoor. :aww: :P

Haha prima hoor Parvuz.. Wat vond je ervan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 14:35 

Bierkoning

Ja als het nou ook nog gemixt was, dit is gewoon in elkaar gezet met een of ander programma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 14:39 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Ja als het nou ook nog gemixt was, dit is gewoon in elkaar gezet met een of ander programma.

Omdat jij misschien gelijk in 1 dag "pro" was en ergens hebt gedraaid betekent niet dat je gelijk elke beginnende DJ die zijn best doet zijn sets te uploaden op YouTube af te gaan kraken door zo iets te zeggen. Dat is gewoon onzin dat snap je zelf ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 14:41 

Hardtraxx Veteran

Kan het niet luisteren aangezien ik op stage zit nu haha.

Jarva schreef:
Pommer schreef:

Omdat jij misschien gelijk in 1 dag "pro" was en ergens hebt gedraaid betekent niet dat je gelijk elke beginnende DJ die zijn best doet zijn sets te uploaden op YouTube af te gaan kraken door zo iets te zeggen. Dat is gewoon onzin dat snap je zelf ook wel.

Achter elkaar plakken van nummertjes is geen mixen. Misschien een idee om even in het DJ sectie te kijken hoe een set gemixt wordt en alles wat er bij hoort?
dj-s-corner/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 14:45 

Hardtraxx Veteran

Jarva schreef:
Pommer schreef:

Dat doet/zegt hij toch niet? Een setje hoort gewoon gemixt te zijn, ik/wij vind(en) het zeker niet erg al maak je fouten (en ja sommige mensen nemen je setje dan niet mee, maar dat hoeft toch ook niet per se?) met het mixen maar je het wel probeert. Je leert namelijk van je fouten, geloof mij nou maar dat niemand hier (ook Pommer niet) geen fouten maakte toen hij begon met draaien. Wat jij nou doet kan iedereen toch, gewoon via een programma in elkaar zetten?

Edit: parvuz zegt ´t al gedeeltelijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 14:51 

Hardtraxxer

HardstyleForEvah schreef:
Jarva schreef:
Pommer schreef:

Dat doet/zegt hij toch niet? Een setje hoort gewoon gemixt te zijn, ik/wij vind(en) het zeker niet erg al maak je fouten (en ja sommige mensen nemen je setje dan niet mee, maar dat hoeft toch ook niet per se?) met het mixen maar je het wel probeert. Je leert namelijk van je fouten, geloof mij nou maar dat niemand hier (ook Pommer niet) geen fouten maakte toen hij begon met draaien. Wat jij nou doet kan iedereen toch, gewoon via een programma in elkaar zetten?

Edit: parvuz zegt ´t al gedeeltelijk :thumbup:

Ik gebruik twee CDJ 1000's en een DJM 800, dus nee het is niet met een programma aan elkaar gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 14:54 

Bierkoning

Haha dafuq xd Ik ben al een jaar bezig met gear mixen (met VDJ erbij zelfs een jaar of 3) en heb vrijdag pas m'n eerste optreden gehad. Dus de enige die onzin uitkraamt ben jij haha. Ga idd maar eens luisteren hoe je 'hoort' te mixen, wat je nu doet is gewoon het ene nummer uit faden en het volgende nummer in faden. En dit is niet afkraken, dit is advies geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 15:20 

Hardtraxx Veteran

Verder moet ik zeggen dat de lijstjes best leuk zijn. Daar zal het niet aan liggen. Gewoon even onderzoek doen hoe je een set mixt en hoe het in zn werk gaat en dan lekker oefenen.

En niet schrikken van eventueel botte reacties hier, ze hebben hier allemaal wel een klein hartje. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 15:25 

Hardtraxx Veteran

Als je youtube ripjes met goede gear aan elkaar mixed moet je jezelf echt even af gaan vragen waar je mee bezig bent :P Kom op zeg. Niemand zal dat een prestatie vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 18:13 

Hardtraxxer

b-ram schreef:
Als je youtube ripjes met goede gear aan elkaar mixed moet je jezelf echt even af gaan vragen waar je mee bezig bent :P Kom op zeg. Niemand zal dat een prestatie vinden

Zal voor sommige wel voor geen meter klinken, jammer dan. Ik mix net twee maanden. Ik kom hier ook niet om geprezen te worden om m'n sets maar om andere mensen te laten luisteren naar wat ik leuk vind en misschien nog wat tips kan krijgen ook. Niet om verteld te worden dat meneer het geen prestatie vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 18:26 

Hardtraxxer

Iedereen die begint te mixen begint natuurlijk met een plek in de dj mag top 100!

Dat is je reinste onzin dat weet iedereen natuurlijk ook wel..
Als je iemand wilt helpen doe dat dan op een positieve feedback manier..
Mixen met lossless files zou inderdaad beter zijn ja, maar als iemand zijn hobby beoefend en graag tips wil vind ik t een beetje onnodig om zo iemand in de grond te boren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2013 18:27 

Hardtraxx Veteran

gebruik aub eens komma's, lees je zinnen eens na en het is nog steeds
Jarva schreef:
meneer vindt.

Zie het nou eens als opbouwende kritiek en niet als 'afkraken' -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 08:15 

Hardtraxx Veteran

devatu92 schreef:
Iedereen die begint te mixen begint natuurlijk met een plek in de dj mag top 100!

Mixen met lossless files zou inderdaad beter zijn ja, maar als iemand zijn hobby beoefend en graag tips wil vind ik t een beetje onnodig om zo iemand in de grond te boren.

Neem aan dat je het niet over mij hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 14:20 

Donateur

devatu92 schreef:

Wat kom jij nou weer ineens uitleggen devin, ga terug je hok in
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 14:44 

Hardtraxx Elite

Ik denk dat deze setjes beter even naar de DJ's corner kunnen.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle