Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

September mix.mp3
http://www25.zippyshare.com/v/44813458/file.html

Tracklist:
1. The Prophet - My worship
2. The r3bels - Bionicle
3. Coone - Partystarter
4. D-Block & S-te-Fan vs Coone - Creation of life
5. Showtek - The F track
6. Psyko punkz - After motherfucker
7. Deepack - We don't care
9. D-Block & S-te-Fan - Revelation
10. Coone - Undefeated
11. Zatox - Poltergeist
12. D block s te fan - The kingdom (Pitcher rmx)
13. Wasted Penguinz - Free
14. Brennan heart - Come as one

Hey,
Ik ben Jannick en 16jaar oud... ben al ruim een halfjaar aan het mixen (alleen hardstyle) en al even lang aan het oefenen met producen... Ik moet zeggen, alles gaat beter... En dit mijn laatste mix waar ik erg tevreden over ben.. Heb naar mijn mening aardig knallende tracklist neergezet voor de echte liefhebbers...
Ben van plan mischien dit als demo eens naar een lokale kroeg te sturen, maar wil graag eerst wat kritiek of complimenten hebben. (traxx zijn gekocht).
Heb overgens bewust gekozen voor een wat commercielere tracklist, wil hem immers als demo sturen.. Wel heb ik de commerciele nummers proberen af te wisselen met wat hardere tracks.
Veel luisterplezier haha :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je moet de tracklist even netjes maken, streepjes tegen D-Block & S-te-Fan etc, Pitcher met hoofdletter, Prophet met hoofdletter, staat wel zo netjes ;)
Zal zo is kijken of ik em meeneem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 16:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beuntie schreef:
Je moet de tracklist even netjes maken, streepjes tegen D-Block & S-te-Fan etc, Pitcher met hoofdletter, Prophet met hoofdletter, staat wel zo netjes ;)
Zal zo is kijken of ik em meeneem :)


Tip meegenomen & gebruikt, bedankt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:32 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ga hem nu beluisteren, kzal later ff Edit doen :)

Weet trouwens niet of ze überhaupt Hardstyle in een kroeg draaien :P

EDIT:
Tis niet echt een mix (Naar mijn mening) meer plaatjes aan elkaar plakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Trainfreak schreef:
Ga hem nu beluisteren, kzal later ff Edit doen :)

Weet trouwens niet of ze überhaupt Hardstyle in een kroeg draaien :P


Ik doelde eigenlijk op een popkroeg hier, waar ze voor elk genre een avond hebben..
van dubstep tot rock, electro,early hardcore,metal,terror, en hardstyle...wel chill want er komen alleen echte liefhebbers van 't genre.
20november is de 3e editie van dat feest, en de lineup is al bekend, dus ik doel op de 4e editie, met dan hopelijk mn 1e track af!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 17:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

JannickF schreef:
Trainfreak schreef:
Ga hem nu beluisteren, kzal later ff Edit doen :)

Weet trouwens niet of ze überhaupt Hardstyle in een kroeg draaien :P


Ik doelde eigenlijk op een popkroeg hier, waar ze voor elk genre een avond hebben..
van dubstep tot rock, electro,early hardcore,metal,terror, en hardstyle...wel chill want er komen alleen echte liefhebbers van 't genre.
20november is de 3e editie van dat feest, en de lineup is al bekend, dus ik doel op de 4e editie, met dan hopelijk mn 1e track af!


Oke, draai je met draaitafels dan ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even snel wat overgangen geluisterd en als ik jou was zou ik nog even wachten met het opsturen van deze demo. Tracklist is heel raar qua opbouw, bionicle als 2e en afsluiten met Come as One? :/ Mixwerk is ook niet goed, hoor geen gemixte overgang maar gewoon een crossfader overgang...Gains kloppen niet...
Alles klopt dus niet...

Ik zou je aanraden om eens te beginnen te verdiepen in wat mixen nou eigenlijk echt is. Site's waarop uitleg staat zijn o.a. :
http://www.djtutor.com/ (Aanrader! Wel Engels maar duidelijk uitleg mét beeld :thumbsup: )
youtube tutorials zoeken
http://aboutdj.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 18:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Trainfreak schreef:
JannickF schreef:
Trainfreak schreef:
Ga hem nu beluisteren, kzal later ff Edit doen :)

Weet trouwens niet of ze überhaupt Hardstyle in een kroeg draaien :P


Ik doelde eigenlijk op een popkroeg hier, waar ze voor elk genre een avond hebben..
van dubstep tot rock, electro,early hardcore,metal,terror, en hardstyle...wel chill want er komen alleen echte liefhebbers van 't genre.
20november is de 3e editie van dat feest, en de lineup is al bekend, dus ik doel op de 4e editie, met dan hopelijk mn 1e track af!


Citaat:
Even snel wat overgangen geluisterd en als ik jou was zou ik nog even wachten met het opsturen van deze demo. Tracklist is heel raar qua opbouw, bionicle als 2e en afsluiten met Come as One? Mixwerk is ook niet goed, hoor geen gemixte overgang maar gewoon een crossfader overgang...Gains kloppen niet...
Alles klopt dus niet...

Ik zou je aanraden om eens te beginnen te verdiepen in wat mixen nou eigenlijk echt is. Site's waarop uitleg staat zijn o.a. :
http://www.djtutor.com/ (Aanrader! Wel Engels maar duidelijk uitleg mét beeld )
youtube tutorials zoeken
http://aboutdj.nl/

Oke, draai je met draaitafels dan ?


Nee nog niet, die ga ik aanschaffen als mijn scooter verkocht is >.< , gebruik nu sony vegas en virtual dj.
Ik snap wat je bedoeld met het plakken aanelkaar, maar ik vond dit persoonlijk beter klinken bij deze tracks dan ze inelkaar over te laten lopen in basslines persoonlijk..

Dankjewel iniedergeval voor de kritiek, heb ik teminste wat aan:p ga me dan eens verdiepen in die sites die je me stuurde :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 18:21 
 
Artiest
Avatar gebruiker

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vind persoonlijk de tracklist niet zo tof..

bionicle zwz vet maar niet als 2de al en poltergeist heb ik persoonlijk al Te vaak gehoord..
en de ender mocht wel iets rauwer dan come as one >.<

maar keep it up , practice makes skills
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 20:37 
 

Wacht....

Kingdom (The Pitcher Remix)?



Ach scheit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2010 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik zou eerst is intro,outro leren mixen als ik jou was,met deze demo kom je in geen club te staan hoor sorry!
je doet echt totaal niks met je nummers. Ook zoals eerder gezegt klopt je opbouw ook niet.

Vooral door gaan zou ik zeggen !
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 10:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Track 1 is trouwens the prophet - my worship :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2010 14:20 
 
Artiest

Delcone schreef:
Ik zou eerst is intro,outro leren mixen als ik jou was,met deze demo kom je in geen club te staan hoor sorry!
je doet echt totaal niks met je nummers. Ook zoals eerder gezegt klopt je opbouw ook niet.

Vooral door gaan zou ik zeggen !


what he said!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle