Wat een geweldig uurtje was dit 
Buiten dat een zieke lijst.
Hij is nog jong en onbezonnen, vergeef het hem.ErikZ wrote:Dan ben je absoluut de enige..Destination wrote:Ik mis hier Pattern 2
Dan mis ik eerder Pattern 1. Ondergewaardeerde plaat.Destination wrote:Ik mis hier Pattern 2
dit dusVitality wrote:Jaa heerlijk dit!!!![]()
Bijna alleen maar legendarische platen, lekker vlot doorgemixt met een aantal leuke overgangen ook nog!
Deze gaat nog vaak geluisterd worden denk ik zo!
Ach Knul wat weet jij er nou van..Knul wrote:Niet mee eens, als je dit soort platen op dit tempo doormixt op een groot festival krijg je iedereen plat, zelfs op de main! Heerlijk setje
Het is niet voor niets een MegamixLeonidas wrote:Stuk voor stuk vette platen op FTS na dan. Maar ik vind dit helemaal niks. Ik wil platen in hun volle ornaat horen niet 30 seconden...
Ja begrijp ik. Maar heb dat nooit tof gevonden.SL8492 wrote:Het is niet voor niets een MegamixLeonidas wrote:Stuk voor stuk vette platen op FTS na dan. Maar ik vind dit helemaal niks. Ik wil platen in hun volle ornaat horen niet 30 seconden...
Dan moet je het toch echt op software van te voren in elkaar knutselen, dit is niet live te mixen.Knul wrote:Niet mee eens, als je dit soort platen op dit tempo doormixt op een groot festival krijg je iedereen plat, zelfs op de main! Heerlijk setje