Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 19:47 
 
Hardtraxx Newbie

Iron-D Classic set @ RAUW! Carnaval



Ben nu een tijdje bezig met draaien en heb met carnaval mijn eerste boeking gehad. Dit is de set die ik daar gedraaid heb, feedback altijd welkom!

Tracklist:

1. Killer Clown - Silentium
2. Headhunterz - Emptiness
3. Ambassador Inc. - Put This On Youtube (Wildstylez Remix)
4. D-Block & S-te-Fan - Supernova
5. The Raiders - A Feeling (Tuneboy Remix)
6. DJ Dragan - Imitate
7. Wildstylez - A Complex Situation
8. Noisecontrollers - Marlboro men
9. Project One - Rate Reducer (Headhunterz Remix)
10. The Pitcher - Serenity
11. Coone - Universal Language
12. Noisecontrollers - Interview
13. Wildstylez - Clubbin'
14. D-Block & S-Te-Fan ft. Wildstylez - The Human Soul
15. Luna & Thilo - Existence (D-Block & S-te-Fan Remix)
16. Zatox & Vamper - The Crew
17. Pavo - Communicate
18. Low-E & Alter Egosz - WTF
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 22:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima lijstje hoor, maar hoe kom je aan volgend nummer?

Iron-D schreef:
14. 2-Sidez - Nomansland
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2017 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Prima lijstje hoor, maar hoe kom je aan volgend nummer?

Iron-D schreef:
14. 2-Sidez - Nomansland


Ooit een keer gelekt en nu heeft iedereen die.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 00:07 
 
Hardtraxx Newbie

Helicaze schreef:
Prima lijstje hoor, maar hoe kom je aan volgend nummer?

Iron-D schreef:
14. 2-Sidez - Nomansland


Ik heb hem een tijd geleden via een bekende gekregen, mijn 2-Sidez favoriete nummer dus wilde hem heel graag een keer draaien :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke lijst! Ik zou wel oppassen met het plaatsen van liveset met 2-Sidez promo's er in. Denk niet dat Jaimy hier zo mee kan lachen eerlijk gezegd. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 02:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat kun je inderdaad beter niet meer doen :P
Sowieso is promo's draaien not done als je er geen toestemming van de artiest voor hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 13:05 
 
Hardtraxx Newbie

Niet over nagedacht, set wordt verwijderd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iron-D schreef:
Niet over nagedacht, set wordt verwijderd!


Of knip hem eruit. Verder leuk lijstje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 14:45 
 
Hardtraxx Newbie

Ivey Jones schreef:
Iron-D schreef:
Niet over nagedacht, set wordt verwijderd!


Of knip hem eruit. Verder leuk lijstje ^^


Done!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou hem ook uit de mix zelf knippen. Of heb je dat ook al gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2017 16:28 
 
Hardtraxx Newbie

Unknown schreef:
Ik zou hem ook uit de mix zelf knippen. Of heb je dat ook al gedaan?



Ja zeker ook dat is gebeurd.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle