Delt-A schreef:
Merk het eigenlijk nooit meteen als een melodie 3/4 is, pas als ik er op ga letten, of 'm wil uitmixen.
Denk dat 't niet vaak gedaan wordt omdat je dan twee verschillende maatsoorten in je track hebt, want je mix-intro en mix-outro wil je natuurlijk wel gewoon 4/4 hebben
Moet je eens mee gaan tellen met Armin van Buuren - This Is What It Feels Like
Steeds 3 vierkwartsmaten, gevolgd door een tweekwartsmaat.
Origineel is hierdoor amper te mixen, wat ook weer verklaart waarom je destijds voornamelijk de W&W remix hoorde
