Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

InZanity S01E13 - The Freestyle Podcast:


Tracklist:
00. Intro S01E13
01. A*S*Y*S - Cheers (Zany Remix)
02. Southstylers - Pwoap! (Live Mix)
03. Zany - Scrambled Pt.1
04. Donkey Rollers - Immeasurably
05. Zany - Our Power Dominated By The Survivors Of Hardstyle
06. Zany - Pure (Brennan Heart Remix)
07. Donkey Rollers - Silver Bullet
08. Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany Cut)
09. The Beholder meets DJ Zany - Midnight
10. Zany - Animated Audio
11. Donkey Rollers - The Fusion of Sound
12. Showtek & Zany - 2 Devine
13. Zany & DV8 - Nothing Else Matters
14. Zany - Psychedelic Trip
15. Zany - Razr
16. Bulldozer Project - Arise (The Beholder & DJ Zany Remix)
17. Zany & DV8 - Wilde Gullie Bas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit zijn de leukere lijstjes! Gaat nu aan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tracklist ziet er op Nothing Else Matters na goed uit :D
Potverdorie zin in potverdorie
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 21:31 
 
Donateur

Fijn, fijn, fijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Tracklist ziet er op Nothing Else Matters na goed uit :D
Potverdorie zin in potverdorie

Prima plaatje hoor, alleen overplayed haha :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mid-intro is wel leip. Verder vind ik het niks, misschien omdat 'ie overplayed is, misschien niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 23:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Tracklist ziet er op Nothing Else Matters na goed uit :D
Potverdorie zin in potverdorie


Alleen al die kicks in CHEERS remix :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2016 23:51 
 

Delt-A schreef:
mid-intro is wel leip. Verder vind ik het niks, misschien omdat 'ie overplayed is, misschien niet.


én je kan maar tot 3 tellen met de melo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 10:36 
 
Artiest

stefaneke schreef:
Delt-A schreef:
mid-intro is wel leip. Verder vind ik het niks, misschien omdat 'ie overplayed is, misschien niet.


én je kan maar tot 3 tellen met de melo


Wel zo handig dat je dan niet kan uitmixen/kloten in de melodie van de track xd xd . Moet kunnen, 3/4 maat midden in de track. En zeg nou zelf, je gaat die melodie toch niet verbouwen naar een 4/4 maat als hij zo perfect is :cool: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 16:26 
 

DJ Mani schreef:
Wel zo handig dat je dan niet kan uitmixen/kloten in de melodie van de track xd xd . Moet kunnen, 3/4 maat midden in de track. En zeg nou zelf, je gaat die melodie toch niet verbouwen naar een 4/4 maat als hij zo perfect is :cool: .


Ja, het moet zeker kunnen. Het is echter niet lekker dansbaar voor een publiek als je een plaat draait welke 3/4 is, dan raken mensen in de war als ze de plaat niet (zo goed) kennen.

Lijkt me daarmee ook de reden dat er bijna nooit 3/4 platen uitkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Merk het eigenlijk nooit meteen als een melodie 3/4 is, pas als ik er op ga letten, of 'm wil uitmixen.
Denk dat 't niet vaak gedaan wordt omdat je dan twee verschillende maatsoorten in je track hebt, want je mix-intro en mix-outro wil je natuurlijk wel gewoon 4/4 hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2016 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jaa lekker! 2 Devine, geef die track nou 's weg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2016 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Merk het eigenlijk nooit meteen als een melodie 3/4 is, pas als ik er op ga letten, of 'm wil uitmixen.
Denk dat 't niet vaak gedaan wordt omdat je dan twee verschillende maatsoorten in je track hebt, want je mix-intro en mix-outro wil je natuurlijk wel gewoon 4/4 hebben

Moet je eens mee gaan tellen met Armin van Buuren - This Is What It Feels Like :P
Steeds 3 vierkwartsmaten, gevolgd door een tweekwartsmaat.
Origineel is hierdoor amper te mixen, wat ook weer verklaart waarom je destijds voornamelijk de W&W remix hoorde :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2016 23:17 
 
Artiest

Zygoma schreef:
Delt-A schreef:
Merk het eigenlijk nooit meteen als een melodie 3/4 is, pas als ik er op ga letten, of 'm wil uitmixen.
Denk dat 't niet vaak gedaan wordt omdat je dan twee verschillende maatsoorten in je track hebt, want je mix-intro en mix-outro wil je natuurlijk wel gewoon 4/4 hebben

Moet je eens mee gaan tellen met Armin van Buuren - This Is What It Feels Like :P
Steeds 3 vierkwartsmaten, gevolgd door een tweekwartsmaat.
Origineel is hierdoor amper te mixen, wat ook weer verklaart waarom je destijds voornamelijk de W&W remix hoorde :innocent:


Act Vs Mani - Equensu ocha ooit eens goed beluisterd dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zojuist, spijt van
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2016 14:07 
 
Artiest

Firetrap schreef:
Ik zojuist, spijt van


:surrender: awwwww sorry man.. :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 15:38 
 
Artiest

G1LL schreef:
Jaa lekker! 2 Devine, geef die track nou 's weg :love:


https://www.beatport.com/track/2-devine ... ix/1708996

Heb alleen geen idee of t een full is :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2016 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
G1LL schreef:
Jaa lekker! 2 Devine, geef die track nou 's weg :love:


https://www.beatport.com/track/2-devine ... ix/1708996

Heb alleen geen idee of t een full is :$


Nope, die heb ik een tijd geleden al gekocht :p . Zit een stukje mid outro bij, en geen intro..
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2016 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jaa, fijn dit!
Zin in zaterdag :woot: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 sep 2016 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Mani schreef:
Zygoma schreef:
Delt-A schreef:
Merk het eigenlijk nooit meteen als een melodie 3/4 is, pas als ik er op ga letten, of 'm wil uitmixen.
Denk dat 't niet vaak gedaan wordt omdat je dan twee verschillende maatsoorten in je track hebt, want je mix-intro en mix-outro wil je natuurlijk wel gewoon 4/4 hebben

Moet je eens mee gaan tellen met Armin van Buuren - This Is What It Feels Like :P
Steeds 3 vierkwartsmaten, gevolgd door een tweekwartsmaat.
Origineel is hierdoor amper te mixen, wat ook weer verklaart waarom je destijds voornamelijk de W&W remix hoorde :innocent:


Act Vs Mani - Equensu ocha ooit eens goed beluisterd dan :lol:

Ja man met je 5/4 melodie :lol: Onmixbaar is die plaat... wel leuke mid intro en -outro though :P
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle