Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2019 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit is mijn inzending voor de Reminder - Hardstyle 2006/2011 Dj Contest 2019! Een heerlijke Early mix die in mijn ogen perfect is voor een toffe openingsset om iedereen lekker warm te maken voor de rest van de heerlijke line-up :D

1. Twister Silence - Listen To Me Mama (DJ Scot Project Remix)
3. Ultrasonic - Hysteria
4. Davide Sonar & Julian DJ - Go Go Go
5. Duro - Just Begun (Showtek Remix)
5. Zero Vision - Overdrive 2004 (Scantraxx Remix)
6. The Prophet & Duro - Not E-Nuff (Rough Mix)
7. Speedwave - Junior (First Switch Mix)
8. Tatanka - GTP (Technoboy Remix)

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere Early mix inderdaad, hoop voor je dat je de contest wint :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 09:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Veel persoonlijke favorietjes, kga m vanavond luisteren!

Draai mijn inzending dit weekend in elkaar. Succes alvast! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Lekkere Early mix inderdaad, hoop voor je dat je de contest wint :thumbsup:

Bedankt man! Hoop ook dat ik win :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2019 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Veel persoonlijke favorietjes, kga m vanavond luisteren!

Draai mijn inzending dit weekend in elkaar. Succes alvast! :thumbup:

Bedankt voor de support! En veel succes met de opname. Ben benieuwd naar het eindresultaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klonk wederom prima! Het zou erg vet zijn om eens aan early als opener te hebben ja :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 22:06 
 

Nuracore schreef:
Klonk wederom prima! Het zou erg vet zijn om eens aan early als opener te hebben ja :D


Er is een hele tweede zaal voor ealry he
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 22:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Nuracore schreef:
Klonk wederom prima! Het zou erg vet zijn om eens aan early als opener te hebben ja :D


Er is een hele tweede zaal voor ealry he

Ik zie het net pas ja, heb altijd maar de flyer bekeken van de eerste zaal :oh: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 22:29 
 

:lol:

Wordt iig episch :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2019 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Klonk wederom prima! Het zou erg vet zijn om eens aan early als opener te hebben ja :D

Bedankt maat! Morgen die van jou checken :)
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle