Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2021 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goede avond mensen! Het is alweer vrijdag dus een goed moment voor een nieuwe mix om je weekend lekker in te luiden. Dit keer heb ik een leuke tribute mix voor jullie gemaakt. De mix bestaat alleen uit zijn oude tracks tot 2011/2012 omdat de classic sound van hem echt super was. Ik heb het over niemand minder dan Ran-D! Naast al zijn heerlijke classics is hij nog steeds actief natuurlijk ook onder zijn alias Gunz For Hire samen met Adaro. Wellicht dat die tracks in het volgende deel komen maar voor nu, geniet van deze heerlijke tracks!

Heel veel luister plezier :D



1. Ran-D & MC Rems - Bomb This Place
2. Ran-D - My Sound
3. A-Drive - Crystal Clear (Ran-D Remix)
4. Ran-D & Pulse - Rage
5. Ran-D & Adaro - Defect Your Brain
6. Ran-D - River Of Sound
7. Ran-D & Adaro - My Name Is Hardstyle
8. Ran-D - Better On The Otherside
9. Ran-D & B-Front - Rebirth (Rebirth 2011 Anthem)
10.Ran-D & Adaro - Struggle For Existence
11.Ran-D - Crossroads
12.Ran-D & Adaro - Fade To Grey
13.Ran-D & Redixx - Untill We Meet Again
14.Ran-D - Living For The Moment
15.Ran-D - Fanatics
16.Ran-D & Zatox - Indoctrination
17.Ran-D & Alpha2 - Say Yeah
18.Ran-D & Adaro - In For The Kill (Bootleg)
19.Ran-D & Zany ft Nikkita - Son Of Torture
20.Ran-D & Alpha2 - The New Shit
21.Ran-D - Feel My Fire
22.Ran-D & Alpha2 - Frightnight
23.Ran-D - Inner Child
24.Ran-D & Adaro - Under Attack
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2021 14:34 
 
Hardtraxxer

Die heeft me toch ook een bult muziek uitgebracht in de loop der tijd... :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2021 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
Die heeft me toch ook een bult muziek uitgebracht in de loop der tijd... :worship:


Eens! Helemaal als je beseft hoeveel toffe tracks hier nog missen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2021 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

Lekkere classics, gaat aan :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2021 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Lekkere classics, gaat aan :bomb:


Enjoy weer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker man :D veel mooie klappers, maar blijf vooral een zwak houden voor Defect Your Brain. Heerlijke plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Lekker man :D veel mooie klappers, maar blijf vooral een zwak houden voor Defect Your Brain. Heerlijke plaat


Heerlijk eigen sound had hij vroeger. En dat heb ik dus met Fanatics. Krijg zoveel energie van die plaat haha. Maar geniet van de mix ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 13:31 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Vanmorgen geluisterd. Deze man heeft inderdaad een mooie collectie tracks op z'n naam staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2021 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Vanmorgen geluisterd. Deze man heeft inderdaad een mooie collectie tracks op z'n naam staan!


Zeker weten! Zijn denk ik ook genoeg toffe plaatjes nog over voor een deel 2 ^^
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle