Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2021 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nieuwe dag, nieuwe set! Deel 58 van mijn Old To The New Style serie heb ik twee aliassen gepakt van Technoboy en Tuneboy en heb ik al hun tracks in een mix gedaan. Van Early tot aan classics alles komt voorbij. Tracks passen ook goed bij elkaar waardoor de mix fijn mixte en zal wegluisteren. Zitten een paar schoonheidsfoutjes in dus hopelijk hebben jullie daar niet teveel last van.

Heel veel luister plezier :D



1. The Hose - Timewarp (Old Skull Version)
2. Dark Oscillators - Nasty Jungle (Original Mix)
3. The Hose - Call It Hardstyle (Original Mix)
4. The Hose - Drugqueen (Dark Oscillators Remix)
5. Dark Oscillators - Nobody Is Perfect (Original Threesome Mix)
6. The Hose - Rockmania (Hardstyle Rock Mix)
7. Pacific Link - Time For New Energy (Dark Oscillators Remix)
8. Dark Oscillators - Hardstyle Hell (Infernal Mix)
9. The Hose - Loudness (Loud Version)
10.The Hose - My Little Stalker (Original Mix)
11.Dark Oscillators - Ethereal Sound Machine (Original Mix)
12.The Hose - Umanoide (Hitech Mix)
13.Dark Oscillators - Stereophobia (Original Mix)
14.Dark Oscillators - Food For Woofers (A-Style Mix)
15.The Hose - The Piano Song (Alla Vecchia Mix)
16.Dark Oscillators - Superstar Dj (Original Mix)
17.The Hose - The Pressure
18.Dark Oscillators & Bruno Power - The Box
19.Dark Oscillators - Nero (Original Mix)
20.The Hose - I Survived (Original Mix)
21.Dark Oscillators & Bruno Power - Research Future
22.The Hose - Magma (Paco Ezzemoto Remix)
23.Dark Oscillators - Trapped (Solaio Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2021 20:31 
 
Hardtraxx Veteran

Italiaans pompen, altijd goed :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2021 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Italiaans pompen, altijd goed :drool:

Haha precies mijn gedachte ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jan 2021 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker man. Ik houd echt van die oude italiaanse shit :loving: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2021 16:22 
 
Donateur

Mijn complimenten! Ben bij minuut 55 maar dit is echt wat ik even nodig had zeg! En wat zijn die oude (Saifam de meeste gok ik?) tracks toch vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2021 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt heren! En inderdaad, al deze tracks zijn op labels van SAIFAM uitgebracht ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2021 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mix vol puur goud :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2021 12:27 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dit was goud :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2021 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super om te horen dat jullie ervan genoten hebben boys :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 11:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit blijft toch wel de beste hardstyle dat er is :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2021 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Dit blijft toch wel de beste hardstyle dat er is :loving:

Daar is geen woord aan gelogen ^^
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle