Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2020 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Terug met een nieuwe Old To The New Style set. Een wat euforischere set dan normaal met hoe kan het ook anders dan met het fantastische weer tot gisteren. Platen die je niet vaak meer hoort voeren dit keer wel de boventoon zodat er erg leuk is om naar te luisteren. Mixwerk ging soepel maar verwacht niets speciaals dit keer, gewoon lekker gemixt om naar te luisteren.

Geniet ervan :D



1. The R3bels - Blog
2. Frontliner - Muzyk
3. Alphaverb - B-Leaf
4. Noisecontrollers - Astral
5. Zatox - Drop The Track
6. Citizen - People Wont Like This (Original Mix)
7. Zanza Labs - Control The Mind
8. Digital Punk & Waverider - Angel
9. D-Block & The Bass Pimpz - Rock Diz
10.Deepack ft Josh & Wesz - Keep It Alive
11.Headhunterz - Reloaded Part II
12.Bruno Power - Mandala (Original Mix)
13.Trance Generators - Balloon 2009 (Vortex Remix)
14.A-Lusion - Fortuna
15.Williams Syndrome - Limbo
16.Francesco Zeta - Tragedy
17.Dj Gius - Nerve (Tarocco Mix)
18.Brennan Heart - L.S.D
19.2-Sidez - Freakin
20.Noisecontrollers - Shout (Vocal Mix)
21.Digital Punk ft MC Jeff - Warriors Redemption
22.Tuneboy & E-Life - Devotion
23.TNT - Countdown
24.Crypsis - Nackt
25.The Pitcher - La Nuit Noire
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2020 23:47 
 
Hardtraxx Veteran

Luisterde lekker weg, hoop plaatjes die ik al een tijd niet meer gehoord had :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 10:06 
 
Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Luisterde lekker weg, hoop plaatjes die ik al een tijd niet meer gehoord had :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt mannen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 18:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Luisterde heerlijk weg vanmiddag tijdens een lange rit! Aantal platen waarvan ik dacht: van wie is ie nou ook alweer? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2020 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JeftaElachouri schreef:
Luisterde heerlijk weg vanmiddag tijdens een lange rit! Aantal platen waarvan ik dacht: van wie is ie nou ook alweer? :P


Dan heb ik Mn werk in ieder geval goed gedaan :D
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle