Thanks bossies van het forum! Wij vonden dit een geslaagde combo achter de decks
corneelwr schreef:
Moet wel heel eerlijk zeggen dat ik nog steeds de trancy plaatjes van Chapter V (Insomnia, Evoke, Infinity) mis. Ze gaven in het begin van Chapter V nog aan dat ze diverse dingen probeerden te maken, maar dat is niet echt meer het geval imo. Maak er desnoods updates, als ze niet meer passen (wat ze wel doen tho). Het gros is nu gewoon lomp beuken, vaak mist het stukje diepgang/melodie en dat verveelt soms wel wat.
Ik snap zeker waar je vandaan komt, maar dit proberen we nog steeds. Kijk bijvoorbeeld naar The Unknown met Nightcraft die ook in deze set zit! Houd er ook rekening mee dat dit een afsluit set was, dan neig je toch ook al snel naar wat meer lomp beukwerk.
Daarnaast snap ik je punt wel hoor, natuurlijk kijken we nu wat meer naar wat ook daadwerkelijk werkt op de dansvloer dan toen we net begonnen. Maar variatie is iets wat we altijd willen behouden, zo hebben we meer funky plaatjes (Killing Itch, Bad Guys, Audio Junk), duistere rammers (Shadows, Punishment, Questions) maar ook een The Unknown, die weer compleet anders is dan die twee categorieën naar mijn mening
Verder probeer ik onszelf ook niet te verantwoorden ofzo, wij maken lekker wat we zelf vet vinden op dat moment, maar ik dacht dat het misschien een interssant inzicht is in hoe wij over variatie in platen denken. We zullen iniedergeval nooit alleen maar duistere beukzooi maken! En daar hoort dus ook af en toe een zweverig plaatje bij
samenvatting: mand
groetjes xx