Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 20:16 

Hardtraxx Elite

Download InFamous @ I WiSH The Dungeon to be like this:
http://www65.zippyshare.com/v/938278/file.html

Tracklist:
1. Geck-O - How Low Can You Go
2. Crypsis - Multiple Trusts (Original Mix)
3. Southstylerz - Pwoap!! (Live Mix)
4. Zany - Frequency
5. The Pitcher - Grindin (NC + Original Mash)
6. Titan - Strenght & Fury
7. Donkey Rollers - Followers
8. Artic - Fuck The Fake Shit (Original Mix)
9. Jack of Sound & Titan - Midnight Freaks
10. Duro & Zany - Back Again
11. The R3bels - Straight to Da Beat
12. Floorcrushers - Psycho Stylez
13. Crypsis - Get Hit (Hard Bass Edit)
14. Crypsis - Live Act Tool 3
15. Crypsis & Luna - Torture
16. Radical Redemption & Chain Reaction - Helpless (InFamous AntiCut)
17. Crypsis & Thera - If All Fails
18. Dana - Don't Fake The Funk (Rash Mix)
19. Geck-O & Thera - Trespassing
20. Shadowlands Terrorists - Shadowlands Anthem (Zany & Vince Zoveeeelste Remix)

Ik zal zo zeggen als deze nummer dan allemaal voorbij komen kun je me aan het einde letterlijk bij elkaar vegen. Heb een orgineel setje proberen neer te zetten lekker snel doorgemixed want totale duur is rond de 58 min... anyway ik hoop dat ik win en de andere wens ik ook veel succes ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 09:51 

Hardtraxx Elite

Iemand nog geluisterd?? :$ :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 10:48 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:

Ben hem nu aan het luisteren, leuke tracklist vooral die veel oude tracks zijn een pluspunt.

Wel een beetje veel Crypsis tracks, maar dat zijn eigenlijk heel verschillende tracks qua stijl, dus het is niet zo erg.

Edit: Heb 'm nu geluisterd, vind 'm wel goed opbouwen, maar er zitten wel vrij vel overgangen bij die niet zo lekker klinken.

Maar gewoon blijven oefenen, want je platenkeuze is wel leuk! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 13:55 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
SkiggyRapz18 schreef:

Ben hem nu aan het luisteren, leuke tracklist vooral die veel oude tracks zijn een pluspunt.

Wel een beetje veel Crypsis tracks, maar dat zijn eigenlijk heel verschillende tracks qua stijl, dus het is niet zo erg.

Edit: Heb 'm nu geluisterd, vind 'm wel goed opbouwen, maar er zitten wel vrij vel overgangen bij die niet zo lekker klinken.

Maar gewoon blijven oefenen, want je platenkeuze is wel leuk! :thumbup:

Thanxx vond de platenkeuze idd wel geslaagd jaa, Heb dit alleen met VDJ opgenomen omdat ik er met mijn reloops nog niet helemaal uit kom :$ Heb veel met mijn muis moeten doen en kon ook niets voorbeluisteren vandaar dat er idd nogal wat overgangen iets minder gingen als gepland... :thumbdown: Wel tof dat je de moeite hebt genomen om zowel feedback te geven als het even beluisteren van mijn set, dank daarvoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 14:29 

Bierkoning

Had deze een beetje over het hoofd gezien, maar inderdaad een mooie tracklist. Kan alleen nog niet beloven dat ik hem ga luisteren aangezien ik er nog meer klaar heb staan :P Maar wie weet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 14:42 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Had deze een beetje over het hoofd gezien, maar inderdaad een mooie tracklist. Kan alleen nog niet beloven dat ik hem ga luisteren aangezien ik er nog meer klaar heb staan :P Maar wie weet!

Er zijn er ook zo veel idd heb die van jouw ook nog niet geluisterd maar zag er ook goed uit :thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle