Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In-D White - Remember Warming-Up Mix


Aangezien het aanstaande zaterdag weer tijd is voor Remember, heb ik besloten een Warming-Up mixje te maken om alvast in de stemming te komen. Geprobeerd een gevarieerd lijstje neer te zetten met wat vergeten plaatjes! :) Mixwerk klinkt niet altijd even top, maar over het algemeen best tevreden voor mijn eerste keer! Feedback is altijd welkom. :D

Tracklist:

1. Blademasterz – Audio Care
2. The Pitcher – Start Rocking (Cenoginerz Mix)
3. Deepack & Luna - Stomper
4. Julian DJ & Davide Sonar – Sweet Lullaby (Bruno Power Remix)
5. Pavo & Zany – Big Fat Bass
6. The Raiders – Salamandra (Hardstyle Masterz Mix)
7. Luna – Unlocked
8. Donkey Rollers – Hardstyle Rockers
9. B-Front & Jones – Lunatick
10. Davide Sonar – Spiritual Fire
11. Wildstylez – In & Out
12. Slim Shore – Scars
13. Wildstylez - KYHU
14. The Pitcher & Noisecontrollers – Shut Up
15. Zany – Be On Your Way (A-lusion Remix)
16. Wildstylez – Clubbin’
17. B-Front – Evil
18. The Pitcher – La Nuit Noire
19. Brennan Heart – Audiometric
20. A-Lusion – Veritas (HMH Edit)
21. Digital Punk & B-Front - Elements
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijstje wel hoor In-D White. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
In-D White


Ziek man.

OT: Toffe lijst! Gaat vast nog wel eens aan in aanloop naar zaterdag. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hulde voor de tracklist en DJ naam. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goud Dees. Hopelijk al deze platen zaterdag te horen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In-D :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt voor de leuke reacties en tot zaterdag xxxxxx (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk! Lekker luisteren in de bus naar Qapital, pinsiren op classics :clap:

Goeie naam idd!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Toffe lijst. Ik zou toch voor INDY SVGE gaan als artiestennaam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Toffe lijst. Ik zou toch voor INDY SVGE gaan als artiestennaam.


Indymion is me ook al enkele keren aangeraden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 15:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Of DJ Blikje Indy Water.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Of DJ Blikje Indy Water.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Of DJ Blikje Indy Water.


Verdomme :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2017 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hele dikke lijst en luistert ook best prima. Artiestennaam ook +1
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle