Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 15:06 

Hardtraxxer

ID - F.R.O.N.T.L.I.N.E.R.:
http://www7.zippyshare.com/v/3049186/file.html

Tracklist:
01. Frontliner - Self Deprication
02. Frontliner - Spacer
03. Frontliner - Tuuuduuu (Original Mix)
04. Frontliner - On the Rise
05. Frontliner - Warphole (2010 Edit)
06. Frontliner - Greenhouse
07. Frontliner & B-Front - God Powerrr!
08. Frontliner & Ran-D - Skills
09. Frontliner - Discorecord
10. Frontliner - Dream Dust
11. Frontliner& Max Enforcer - On The Go
12. Frontliner - Save.Exit.Planet (Original Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:15 

Hardtraxxer

Frontliner... Wat een producer is het ook, zeker mee dus! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:22 

Hardtraxx Veteran

Had 'n set van hemzelf kunnen zijn, ik sla dus over. Jij mixt ook behoorlijk vaak trouwens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:26 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Had 'n set van hemzelf kunnen zijn, ik sla dus over. Jij mixt ook behoorlijk vaak trouwens :P

100% over het overslaan, maar dat hij vaakt mix vind ik alleen maar mooi :worship: Als het me niet aanstaat kan ik het overslaan en al vind ik het wel leuk luister ik het wel, beter dan dat mensen 1 mix per jaar uploaden die wel goed is toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 18:30 

Hardtraxx Veteran

HardstyleForEvah schreef:
G1LL schreef:

100% over het overslaan, maar dat hij vaakt mix vind ik alleen maar mooi :worship: Als het me niet aanstaat kan ik het overslaan en al vind ik het wel leuk luister ik het wel, beter dan dat mensen 1 mix per jaar uploaden die wel goed is toch?

1 x per jaar is weinig, en vaak mixen is leuk, maar om 2 x per week een mix op te nemen vind ik best veel en daardoor niet echt interessant :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2013 23:33 

Hardtraxx Elite

Kan je geen mix van Adaro maken? :$
Dat zou toch een mooie kunnen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 20:18 

Hardtraxxer

hotymoty schreef:
Kan je geen mix van Adaro maken? :$
Dat zou toch een mooie kunnen zijn?

Ik ben bijna bij adaro!! eerst wil ik nog een paar andere doen. maar een van adaro is ook zeker een mix die ik graag wil doen.

G1LL schreef:
HardstyleForEvah schreef:
G1LL schreef:

1 x per jaar is weinig, en vaak mixen is leuk, maar om 2 x per week een mix op te nemen vind ik best veel en daardoor niet echt interessant :P

Bedankt voor de reply's, ja het lijkt misschien dat ik veel mix (valt best mee veel opgehoopt). en precies vind je me set niks vind, neem je hem toch niet mee (Net zo makkelijk). verder hoop ik dat ik iets hebt gemixt wat je wel leuk vind.

en ik vind het ook wel leuk om een tracklist te ontvangen en hem voor je te mixen ^^ (als je vind dat ik het een beetje kan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 17:51 

Hardtraxxer

Set van radical! als zijn album is uitgekomen! :clap:
Deze gaat mee overigens, wel lekker om sommige tracks weer te luisteren.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle