Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 23:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hidden Source vs. P-Stylez - LionStyle Battleshow (Poule C)

Hidden Source Tracklist/Download:
http://www66.zippyshare.com/v/16708673/file.html
01: Showtek - Virus (Hidden Source's Showtek Tribute Intro Mix)
02: Showtek - No Harder (Original mix)
03: Showtek - FTS (Hidden Source Mash)
04: Showtek vs. Gizmo - 3 The Hard Way
05: Showtek vs. Mc Stretch - Freak
06: Showtek - We Live For The Music (Original Mix)
07: Showtek ft. MC DV8 - Back 2 Reality
08: Showtek - Analogue Players In A Digital World
09: Showtek - Generation Kick And Bass
10: Showtek - Black

P-Stylez Tracklist/Download:
http://www26.zippyshare.com/v/5571931/file.html
01: Kodex - Heroes of Hardstyle (Anthem Mix)
02: Kodex - Weekend
03: Kodex & Star Driver Feat Ellie - Time Of Our Lives
04: Kodex - Cold Earth
05: Kodex Ft. Sasha F. - This is How We Do It
06: Kodex - Insomnia (Original Mix)(Cut)
07: Kodex - Universe (Parallel Universe Mix)
08: Kodex - Nucleic Acid
09: Southstylers - Pounding Senses (Kodex Bootleg)
10: Kodex - Paranormal Daimonic Acid Witch (P-Stylez Unfinished Mashup)

Stemmen:
* Stemmen kan alleen via motivatie over Tracklist en Mixwerk!
Zit dit niet in je stem, telt deze niet mee!

Deadline voor het stemmen vervalt op Maandag 17 Juli 20:00

Voor meer info over de LionStyle Battleshow: off-topic/de-lionstyle-battshow-keert-terug-t16922.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 07:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Succes! :-)

Leuke tracklist allebij denk ik.

Trouwens de keuze dat ik Kodex heb gekozen is voor mij vrij makkelijk, ik vind dit één van de beste upcoming producers. Intro's en Outro's klappen altijd.. dat is altijd gek beuken, of het nou een melodieuse of een rauwe track van hem is. Zowel melodieus als rauw leverd hij top werk. :D

Mirror: http://soundcloud.com/p-stylez-1/tribut ... for-battle
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kodex spreekt me meer aan als showtek dus kwa tracklist wint p-stylez, mixwerk,vond ik ook iets beter als die van hidden source dus mijn stem gaat naar p-sty.lez
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Kodex spreekt me meer aan als showtek dus kwa tracklist wint p-stylez, mixwerk,vond ik ook iets beter als die van hidden source dus mijn stem gaat naar p-sty.lez


Nu krijg ik bij jou weer het gevoel dat je ze niet hebt geluisterd. :/

Mixwerk van P-Stylez vond ik eigenlijk beetje tegenvallen, kijkende naar al je vorige mixxes die ik heb gehoord.
Hidden Source heeft me heel erg verrast met een showtek tribute en heeft hiervoor ook de juiste tracks uitgekozen. Gewaagd mixwerk en een leuke FTS Mash, dik gedaan! Mijn stem gaat naar Hidden Source.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 14:32 
 
Hardtraxxer

P-stylez! :thumbsup: Kodex is :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tracklist
Ik als ontzettende Kodex fan vind de TL van P-stylez beter, met Kodex is het altijd of een geweldige melo of heerlijk beuken

Mixwerk
Mixwerk van Hidden source vind ik heel iets beter dan van P-stylez

Als ik dan de afweging maak, gaat mijn stem naar P-stylez, omdat het verschil in mixwerk niet opkan tegen de TL
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 14:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Het mixwerk van Hidden Source was ietsje beter, en ik ben ook totaal geen fan van Kodex, en zeker wel van (oude) Showtek, dus op TL kun je het ook niet echt winnen dan :) Mijn stem gaat dus naar Hidden Source
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kga ze binnekort ff meepakken
en dan komen de comments vanzelf :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben geen fan van allebei deze artiesten eigenlijk dus qua tracklists doet het me allebei niet veel. Ben wel van plan om ze even te beluisteren deze week. Comment volgt (misschien) nog, als ik genoeg tijd heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ze meegenomen, maar ga zo naar bed dus feedback en stem komt nog :P
Maar de tracklisten zijn allebei goed te doen
Origineel om een Showtek tribute, maar net zo goed om een Kodex tribute te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 00:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Setje van P-Stylez net geluisterd, Hidden Source wordt morgen beluisterd!
Stem volgt morgen dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

We zijn benieuwd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heb ze ook geluisterd

en te beginnen met p-stylez: het setje viel me zwaar tegen (kweet dat je beter kan), sommige overgangen klinken niet echt geweldig en de opbouw had enigszins ook wel iets anders gemogen.

hidden source: verrassend leuke set, mixwerk was meerendeel in orde, hier en daar een klein dingetje wat me opviel (soms net de track iets te lang door laten lopen of iets te snel weggehaald. maar voor de rest prima om naar te luisteren

my vote goes to:......................Hidden Source


p.s. het valt me wel op dat veel mensen alleen maar stemmen op basis van hoe goed ze de artiest en de tracks vinden ipv het mixwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

aan vriendjes politiek doen we iig niet haha. Maar iszo, ik vind het zelf ook minder.. maarja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 14:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:


p.s. het valt me wel op dat veel mensen alleen maar stemmen op basis van hoe goed ze de artiest en de tracks vinden ipv het mixwerk.


idd.. ik zat gister toevallig een paar topics te lezen en het stemmen lijkt meer te gaan op basis van de tracklist dan op basis van het mixwerk..
voor deze stem ik niet eens omdat ik teveel bevooroordeeld ben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 14:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zooo, hier even een uitgebreid oordeel aangezien het buiten toch maar kloteweer is. Hopelijk hebben jullie er iets aan!

Hidden Source
Leuke tracklist. Oude werk van showtek was toch wel heldig! Al mis ik ook wel een aantal echt vette platen van hun, maar met max. van 10 nummers moeten er natuurlijk keuzes gemaakt worden!

Hieronder uitgebreid oordeel over alle overgangen:
Virus > No Harder: Prima overgang, loopt lekker over!! En No Harder blijft een bazenplaat!
No Harder > FTS : Ook prima, had wel iets sneller ingemixt kunnen worden. Ligt er wel prima op!
FTS > 3 The Hard Way : Loopt eveneens prima!! 3 the hard way blijft ook heeeerlijk!!!!
3 The Hard Way> Freak: Als je Freak erin gooit ligt ie er naar mijn mening een tikkeltje naast ( klinkt wel als het welbekende VDJ tikje ) Verder Snel doorgemixt, komt alleen niet helemaal perfect uit!
Freak > Live for the music : Aijj jammmer, ligt er in het begin echt flink naast. Je corrigeert het wel, alleen duurde dat wat te lang.
Live for the music>Back2Reality: Snel doorgemixt! Niet echt denderend, het klonk nogal druk!
Back2Reality>APIADW: Mix is veel te druk! Je idee is prima, alleen het nieuwe nummer had je er heel wat subtieler in moeten mixen ( mid en high op helft )
APIADW> Generation Kick&Bass: Mix duurt te lang! Ligt er wel goed op!
Generation Kick&Bass> Black: Loopt goed in elkaar over

Mixwerk is wisselend, maar zeker niet slecht te noemen! Met name in het begin echt goed gemixt! Daarna even paar nummertjes iets minder, dan met name door de drukte gedurende de mixen. Verder absoluut niet slecht!
Ohja, laat in hemelsnaam die ultralelijke flanger uit VDJ achterwege!


P-Stylez
In tegenstelling tot sommige hier, kan ik de platen van Kodex erg waarderen!! Erg lekkere tracklist dus, niks mis mee!!

HOH > Weekend: : Prima overgang! Loopt lekker in elkaar over! Al had de mid en high van HOH ietsjes minder gemogen tijdens de mix, verder vlotte overgang!
Weekend > Time of Our lives: Ook prima overgang! soms ook een klein tikje ernaast ( waarschijnlijk VDJ )
Time of our lives> Cold Earth:: Snel en gewaagd gemixt, klinkt lekker!
Cold Earth> This is how we do it: : Snel gemixt, ligt goed op elkaar. Alleen vind het een te drukke mix, de nieuwe plaat overstemt de oude plaat al half in de climax van de oude plaat. Luistert dus niet zo lekker weg.
This is how we do it> Insomnia: : Eveneens snel doorgemixt, deze klinkt beter dan de vorige, leuk dat geteas van de oude plaat terwijl Insomnia al even bezig is!
Insomnia> Universe: Niks mis mee, ietwat aan de drukke kant, maar loopt er verder goed op!
Universe> Nucleic Acid: Weer snel doorgemixt, alleen van hetzelfde laken een pak weer. Na de climax de nieuwe plaat open laten staan, dan de oude plaat voor de outro net weghalen. Wordt beetje eentonig zo :P
Nucleic Acid> Pounding Senses: Prima!
Pounding Senses> Paranormal Daimonic Acid Witch: Prima overgang!!!

Mixwerk is zeker niet slecht! Erg gewaagd en snel gemixt! Soms iets te druk, en een paar foutjes!

Eindoordeel
Tracklist allebei vet, alleen Kodex spreekt mij toch meer aan dan Showtek ( wat meer nostalgie voor mij is )!
Mixwerk is vergelijkbaar, al vind ik dat P-Stylez wel veel vlotter doormixt en hier ook meer risico's in neemt!

Mijn stem gaat dus naar P-Stylez

Cheeeeers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NMGN1989 schreef:
Zooo, hier even een uitgebreid oordeel aangezien het buiten toch maar kloteweer is. Hopelijk hebben jullie er iets aan!

Hidden Source
Leuke tracklist. Oude werk van showtek was toch wel heldig! Al mis ik ook wel een aantal echt vette platen van hun, maar met max. van 10 nummers moeten er natuurlijk keuzes gemaakt worden!

Hieronder uitgebreid oordeel over alle overgangen:
Virus > No Harder: Prima overgang, loopt lekker over!! En No Harder blijft een bazenplaat!
No Harder > FTS : Ook prima, had wel iets sneller ingemixt kunnen worden. Ligt er wel prima op!
FTS > 3 The Hard Way : Loopt eveneens prima!! 3 the hard way blijft ook heeeerlijk!!!!
3 The Hard Way> Freak: Als je Freak erin gooit ligt ie er naar mijn mening een tikkeltje naast ( klinkt wel als het welbekende VDJ tikje ) Verder Snel doorgemixt, komt alleen niet helemaal perfect uit!
Freak > Live for the music : Aijj jammmer, ligt er in het begin echt flink naast. Je corrigeert het wel, alleen duurde dat wat te lang.
Live for the music>Back2Reality: Snel doorgemixt! Niet echt denderend, het klonk nogal druk!
Back2Reality>APIADW: Mix is veel te druk! Je idee is prima, alleen het nieuwe nummer had je er heel wat subtieler in moeten mixen ( mid en high op helft )
APIADW> Generation Kick&Bass: Mix duurt te lang! Ligt er wel goed op!
Generation Kick&Bass> Black: Loopt goed in elkaar over

Mixwerk is wisselend, maar zeker niet slecht te noemen! Met name in het begin echt goed gemixt! Daarna even paar nummertjes iets minder, dan met name door de drukte gedurende de mixen. Verder absoluut niet slecht!
Ohja, laat in hemelsnaam die ultralelijke flanger uit VDJ achterwege!


P-Stylez
In tegenstelling tot sommige hier, kan ik de platen van Kodex erg waarderen!! Erg lekkere tracklist dus, niks mis mee!!

HOH > Weekend: : Prima overgang! Loopt lekker in elkaar over! Al had de mid en high van HOH ietsjes minder gemogen tijdens de mix, verder vlotte overgang!
Weekend > Time of Our lives: Ook prima overgang! soms ook een klein tikje ernaast ( waarschijnlijk VDJ )
Time of our lives> Cold Earth:: Snel en gewaagd gemixt, klinkt lekker!
Cold Earth> This is how we do it: : Snel gemixt, ligt goed op elkaar. Alleen vind het een te drukke mix, de nieuwe plaat overstemt de oude plaat al half in de climax van de oude plaat. Luistert dus niet zo lekker weg.
This is how we do it> Insomnia: : Eveneens snel doorgemixt, deze klinkt beter dan de vorige, leuk dat geteas van de oude plaat terwijl Insomnia al even bezig is!
Insomnia> Universe: Niks mis mee, ietwat aan de drukke kant, maar loopt er verder goed op!
Universe> Nucleic Acid: Weer snel doorgemixt, alleen van hetzelfde laken een pak weer. Na de climax de nieuwe plaat open laten staan, dan de oude plaat voor de outro net weghalen. Wordt beetje eentonig zo :P
Nucleic Acid> Pounding Senses: Prima!
Pounding Senses> Paranormal Daimonic Acid Witch: Prima overgang!!!

Mixwerk is zeker niet slecht! Erg gewaagd en snel gemixt! Soms iets te druk, en een paar foutjes!

Eindoordeel
Tracklist allebei vet, alleen Kodex spreekt mij toch meer aan dan Showtek ( wat meer nostalgie voor mij is )!
Mixwerk is vergelijkbaar, al vind ik dat P-Stylez wel veel vlotter doormixt en hier ook meer risico's in neemt!

Mijn stem gaat dus naar P-Stylez

Cheeeeers!


:thumbup: Bedankt voor je ruime en duidelijke reactie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2011 17:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beide setjes geluisterd.

Ik begin met mijn stem, deze gaat naar P-Stylez.

Mixwerk van P-Stylez was net iets minder goed dan dat van Hidden Source, dus op dat punt wint hij.
Aangezien ik de tracks in de mix van P-Stylez zoveel lekkerder vind dan die van Hidden Source wint P-Stylez het op dit gebied met een grote voorsprong.
Deze dingen samen genomen maakt mijn stem. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

P-Stylez heeft Hidden Source met 4-3 verslagen!

Info: off-topic/de-lionstyle-battshow-keert-terug-t16922.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nou da's krap aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeuh!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle