Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Download Helicaze - Defqon.1 2017 Warm-up:


Tracklist:
01. Showtek - Early Soundz
02. Activator & Zatox - Still Drunk (Cut)
03. Dozer - We Need Music
04. Festuca - For The Music
05. Zany - Maximum Force (Defqon.1 Australia 2009 Anthem)
06. Headhunterz - Emptiness
07. B-Front & ANDY SVGE - Beat The Darkness
08. MYST - Before You Go
09. Frequencerz - Victory Forever (Defqon.1 2017 Anthem)
10. Donkey Rollers - Overcome
11. Phuture Noize - Chaos & Order
12. Noisecontrollers - Ctrl.Alt.Delete (In Qontrol 2009 Anthem)
13. Prefix & Density - Anger
14. Digital Punk & Profyler - Rock The Party
15. Sasha F - Evil Divine
16. T.C.C. - Hostile Environment
17. Activator Ft. K-Projekt - Domination (Delete Remix)

Juni is de maand van Defqon.1! Nog zo'n 3 weken te gaan. Ik heb alvast een warm up in elkaar gestoken. Tot dan! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijne lijst! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke afwisseling tussen oude en nieuwe platen. Gaat vanavond aan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 16:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tof lijstje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2017 22:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deze gaat mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeeujjj Helikaas!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2017 19:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke lijst! Gaat nu aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 11:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Deze gaat mee :thumbsup:

Luisterde heerlijk weg :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2017 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2017 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat mee voor in de auto naar Defqon! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2017 07:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Gaat mee voor in de auto naar Defqon! (L)

Top! :D
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle