Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2017 17:52 

Hardtraxx Newbie

Goedemiddag,

Allereerst zal ik me even voorstellen; ik ben Ricky (BENGR), 27 jaar, en ben nu ongeveer een jaar bezig met draaien. Feestervaring heb ik daarentegen al ruim een decenium ;)

Met een groepje vrienden en vriendinnen zijn wij bezig om ons concept ‘Helemaal Doorgetoeterd’ van de grond te krijgen. We zijn nu ongeveer 5 maanden bezig en we zijn best lekker op weg! We proberen op een leuke manier reclame te maken voor het concept. Zie voor een kleine impressie onze Instagram: https://www.instagram.com/helemaaldoorgetoeterd/?hl=nl

Ik ben verantwoordelijk voor de afdeling ‘muziek’ binnen het concept. Mijn plan is om iedere eerste vrijdag van de maand een guest-mixtape uit te brengen. Dit zal een halfuur van een DJ zijn echte lievelingsnummers zijn. Dus niet per se een reeks van nieuwe platen, maar echt nummers waar je veel mee hebt. Dit kan natuurlijk ook een nieuw nummer zijn, maar mag ook een hele oude plaat zijn. De gedachte hierbij is dat wanneer iemand dit dan hoort, het vaak een wat onbekender nummer is of kan zijn, en wanneer iemand denkt van ‘hey leuk, dat nummer luister(de) ik nu/vroeger ook veel’, dat je dan sneller een 'band' hebt met iemand. Als ik bijvoorbeeld op een feest sta en een DJ draait een -in jouw ogen- (oud) pareltje, en dat pareltje heb ik ook in m'n hart, dan kan die DJ bij wijze van spreken al niet meer stuk bij me. Dat gevoel wil ik door laten werken in de mixtapes. Op die manier hoop ik dat de mixtapes een stukje persoonlijker en origineler worden dan andere mixen en dat er een soort nieuwsgierigheid onstaat naar iemand zijn lievelingsnummers als diegene een Helemaal Doorgetoeterd Volume uit gaat brengen.

Deel 1 is gister online gekomen:

1. DJ Noize & Trainer – In oldschool we trust
2. B-Freqz – Overdose
3. Unresolved & Jason Payne – Nuclear
4. Degos & Re-Done - Die Slowly
5. Phuture Noize – King of the Jungle
6. Frequencerz & Warface - Uber Mash Up
7. Delete – Fast Lane
8. Act of Rage & Cold Case - Criminal (Radical Redemption Remix)
9. Delete - Formula VIP
10. Killshot – Beastmode
11. Luminite - Macarena Massacre
12. Gunz for Hire - Deathrow

Dit zijn dus platen waar ik écht veel mee heb, nieuwere en oudere. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

En mocht je zelf ook draaien en het concept spreekt je aan, dan hoor ik dat heel graag! Zoals gezegd hebben we iedere eerste vrijdag van de maand een guestmix dus ben ook zeer benieuwd naar jullie :clap:

Hartelijke groet,

Ricky
BENGR
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2017 10:38 

Hardtraxx Veteran

Leuk om te lezen dat er z'n uitgedacht concept achter zit en hoe je er mee bezig bent :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 14:54 

Hardtraxx Newbie

Svbtwee schreef:
Leuk om te lezen dat er z'n uitgedacht concept achter zit en hoe je er mee bezig bent :thumbsup:

Thanks!! :thumbup: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 okt 2017 15:26 

Hardtraxx Veteran

Leuk idee inderdaad. Hopelijk weten jullie hiervoor bekende DJ's te strikken.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle