Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 21:16 

Hardtraxx Newbie

https://soundcloud.com/heavy-distortion ... -2008-2015

Back in the days (L)

Tracklist:
Digital Punk & Profyler – Dark Symphony
Donkey rollers – Fusion Of Sound
Max Enforcer – Loudness
Donkey rollers – Voice of Consience
B-Front & Frontliner – Magic
The Beholder & Max enforcer – Be Amazed (Hardbass 2009 anthem)
D-Block & S-Te-Fan ft. High voltage – Shiverz
Crypsis & Luna – Torture
Adaro - The Haunter Of The Dark
Gunz for hire – Kings Of The Underground
Noisecontrollers – Yellow Minute
Adaro - No Time To Sleep
Gunz for Hire – Evolution Complete
Crypsis – Strike
B-Front – Face The Truth
Chris one - Psycho
Noisecontrollers – E=NC2
Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave
Alpha Twins & Jack of Sound - Das Weite Land
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 02:31 

Hardtraxx Veteran

Ok doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 03:55 

Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Ok doei.

Volwassen volk hier af en toe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 06:41 

Kraak... Piep...

Hardtraxxer schreef:
The Skribbler schreef:
Ok doei.

Mwa, je noemt tm 2015 terwijl er geen een track uit 2015 in zit, Fusion Of Sound komt uit 2007 en er zit maar een echte "rawstyle" track in en dat is Rebel To The Grave. Zelfs niet de G4H en Adaro tracks uit die tijd want dat was toen nog hun eigen stijl en niet een zogenaamd genre zoals het nu is.
Men noemt de rest gewoon Hardstyle, "back in the days" noemden ze het ook zo.

Heb de mix zelf na de eerste twee overgangen al af gezet, bij de eerste zit je een beat er naast en mix je niet eens en de tweede gooi je gewoon de crossfader naar de andere kant.

Dus ja, hij is volwassen.. en jij mag wat meer research doen en daadwerkelijk mixen want dit is gewoon van het en naar het ander gaan met de crossfader.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 09:35 

Donateur

De dag dat we die lelijke term eens tot ruste kunnen leggen gaat hier de (Hollandse) vlag uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 11:06 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Hardtraxxer schreef:
The Skribbler schreef:
Ok doei.

Mwa, je noemt tm 2015 terwijl er geen een track uit 2015 in zit, Fusion Of Sound komt uit 2007 en er zit maar een echte "rawstyle" track in en dat is Rebel To The Grave. Zelfs niet de G4H en Adaro tracks uit die tijd want dat was toen nog hun eigen stijl en niet een zogenaamd genre zoals het nu is.
Men noemt de rest gewoon Hardstyle, "back in the days" noemden ze het ook zo.

Heb de mix zelf na de eerste twee overgangen al af gezet, bij de eerste zit je een beat er naast en mix je niet eens en de tweede gooi je gewoon de crossfader naar de andere kant.

Dus ja, hij is volwassen.. en jij mag wat meer research doen en daadwerkelijk mixen want dit is gewoon van het en naar het ander gaan met de crossfader.

^Dit. Mixwerk is echt ondermaats.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 11:11 

Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Ok doei.

Zulke opmerkingen voegen natuurlijk ook niks toe. Zeg dan gewoon wat er mis mee is zoals Broken Balance, kan die tenminste wat mee ;)

Ga hem zelf ook niet beluisteren overigens, :P maar dat doet er verder niet toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 12:54 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Ga hem zelf ook niet beluisteren overigens, :P maar dat doet er verder niet toe.

Rickzel schreef:
Zulke opmerkingen voegen natuurlijk ook niks toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 13:15 

Hardtraxx Veteran

:lol:

ik vind het zielig, ik ga hem wel luisteren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 13:20 

TiMOTHYb schreef:
De dag dat we die lelijke term eens tot ruste kunnen leggen gaat hier de (Hollandse) vlag uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 15:08 

Hardtraxx Beheerder

bloemkool schreef:
TiMOTHYb schreef:
De dag dat we die lelijke term eens tot ruste kunnen leggen gaat hier de (Friese) vlag uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 15:16 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Dit was een deel van mijn motivatie, en daarnaast, wat Tim zegt, het gebruik van de term rawstyle bezorgt mij nog een keer een dodelijke ziekte, verzoorzaakt door ofwel een kwaadaardig gezwel, ofwel het humaan immunodeficiëntievirus.

Groetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 15:18 

Donateur

Het zou Hardtraxx m.i. ook sieren per direct te stoppen met die hele kut hype. Je kunt toch in PhpBB bepaalde termen om laten zetten. Kunnen we niet gewoon een filter instellen waarbij 'rawstyle' automatisch wordt veranderd in hardstyle. Zijn we d'r hier in ieder geval vanaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 15:57 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Het zou Hardtraxx m.i. ook sieren per direct te stoppen met die hele kut hype. Je kunt toch in PhpBB bepaalde termen om laten zetten. Kunnen we niet gewoon een filter instellen waarbij 'rawstyle' automatisch wordt veranderd in hardstyle. Zijn we d'r hier in ieder geval vanaf.

Tsja het is nou eenmaal inmiddels een redelijk geaccepteerde term, kun je weinig aan doen >.< Het is maar waar je je druk om maakt he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 16:10 

Donateur

Zo kun je alles wel relativeren. Waarom maak jij je druk over iemand die aannames post zonder zijn bronnen prijs te geven? Vooral als hij erbij zet dat het niet 100% kloppend is.

Kom jij nu eens met het praktisch nut dat de term 'rawstyle' oplevert dan? Of dat van 'nu-style'? Ik vind die hele 'rawstyle' term namelijk totaal overbodig. Het duwt de scene een bepaalde hoek in waar je helemaal niet naartoe wil bewegen. Bovendien heeft niemand enig idee meer wat het betekent, en het weerhoudt veel artiesten (en mensen) bij het variëren van hun platenkeuze. Ik vind bijvoorbeeld ook dat veel early platen niet zouden misstaan in een Loudness setje. Echter door die ‘rawstyle’ rommel grijpt iedereen constant weer naar Pattern 2, Dark Symphony en Strike. Door alles hardstyle te noemen betrek je het hele spectrum erbij imo.

Want wat is nu precies ‘rawstyle’ dan?

Oh en buiten alles is het echt een verschrikkelijk kinderachtige totaal overdone term die mij ongeveer hetzelfde gevoel geeft als Skrib, maar goed da's wat te subjectief misschien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 16:13 

Wie heeft die term eigenlijk verzonnen? voorheen kende ik alleen deze track als 'Rawstyle'
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 16:16 

Donateur

Ja, onbekend. Het is ook echt schrijnend dat niemand enig idee heeft wat het inhoudt, terwijl wel iedereen de term gebruikt. De ene keer sta je naast een vent op een feest die een Ran-D plaat ziek 'rawstyle' vindt, en de keer erop sta je weer naast iemand die Vazard 'raw' vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 16:59 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ja, onbekend. Het is ook echt schrijnend dat niemand enig idee heeft wat het inhoudt, terwijl wel iedereen de term gebruikt. De ene keer sta je naast een vent op een feest die een Ran-D plaat ziek 'rawstyle' vindt, en de keer erop sta je weer naast iemand die Vazard 'raw' vindt.

Fair enough, daar heb je een punt. Dat het een vaag begrip is ben ik ook wel met je eens hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 17:23 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Het duwt de scene een bepaalde hoek in waar je helemaal niet naartoe wil bewegen. Bovendien heeft niemand enig idee meer wat het betekent, en het weerhoudt veel artiesten (en mensen) bij het variëren van hun platenkeuze.

Uiteindelijk zijn diezelfde artiesten verantwoordelijk hiervoor hoor, zij vinden het namelijk wel gaaf om in het hokje 'rawstyle' te zitten. Althans, ze vinden het gaaf de opbrengsten die het met zich meebrengt. Ik ben benieuwd welke artiest we nog niet hebben kunnen betrappen op het feit dat hij zichzelf in een hoekje drukte.

Weet ook niet hoe vaak het nog gezegd moet worden, maar de artiesten kunnen wel degelijk varriëren met platenkeuze, als iedere artiest met die hoekjes weg gaat kunnen ze in no-time gewoon weer draaien wat ze zelf willen draaien zonder dat we horen 'JA JULLIE ZOUDEN TOCH RAW DRAAIEN, IK VIND DIT NIET HARD GENOEG HOOR!'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 13:46 

Hardtraxx Veteran

Ja is ook zo, de hokjes moeten gewoon weg. Draai gewoon hardstyle, als je hard wilt draaien, draai je hard, en daar kunnen ook best sommige oude platen in (Followers heeft nog steeds een van de hardste kicks ooit in een hs plaat).

Maar goed... dat krijg je helaas met een genre dat een mega hype aan het worden is, mensen willen het kunnen classificeren. Helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 13:55 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:

Het is hier geen GHF he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 14:24 

Donateur

Het was in principe ook een loze suggestie, maar het is wellicht praktischer dan deze discussie overal waar de term voorkomt te voeren.

Je denkt nu hetzelfde als Rickzel trouwens. Ik geef juist commentaar op het uitsplitsen van 'hardstyle' en bedenken van allerlei onzin termen om het in hokjes te stoppen. Ik denk oprecht dat je hierdoor heel erg gevormde setjes/evenementen (en dus tegengestelde van variatie) in de hand werkt. Bij GHF waren ze juist voor nóg een splitsing. Stel dat dat aan was geslagen stond er nu een hele generatie op 'nu-style' feestjes, rawstyles, early hardstyle feestjes en normale hardstyle feestjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 14:27 

Donateur

Peperkoek schreef:
Uiteindelijk zijn diezelfde artiesten verantwoordelijk hiervoor hoor, zij vinden het namelijk wel gaaf om in het hokje 'rawstyle' te zitten. Althans, ze vinden het gaaf de opbrengsten die het met zich meebrengt. Ik ben benieuwd welke artiest we nog niet hebben kunnen betrappen op het feit dat hij zichzelf in een hoekje drukte.

Ik hoor DJ's veelal zeggen dat ze on stage de zaal plat willen draaien. Als er volk staat wat vooraf in een hokje is geduwd (raw-style bijvoorbeeld), en ze komen met wat early platen aan weet ik wel waar dat op uitdraait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 15:51 

Hardtraxx Veteran

Graag wil ik wel applaus voor deze beste man (of dame) genaamd Heavy Distortion aangezien hij ook een podcast is begonnen onder de noemer Better then Raw en deze heeft geopend met de volgende plaat:

Hardwell & Joey Dale ft. Luciana - Arcadia (Psyko Punkz Remix)

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 15:53 

Hardtraxx Veteran

Mijn punt is nu net dat die artiesten diegene in een hoekje draaien. Als RR overal zichzelf een raw imago geeft (sociale media bijvoorbeeld), dan kun je verwachten dat hun 'fans' dit ook van hem verwachten als ze naar een optreden van hem toe gaan. Dit is even een uiterste, maar je begrijpt me wel hoop ik :).
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle