Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 11:41 

Hardtraxx Addict

Ramirez schreef:
Dames en heren! De nieuwe gabber Piet en Patrick Jumpen zijn geboren. xd

Oh god Patrick Jumpen...

Jeckyl & Hyde had ook gepast geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 11:50 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Firetrap schreef:
Jezus al die criticasters weer :lol: dit is toch geen evenement voor onze doelgroep. HHZ en WS doen mee aan een inzamelingsactie voor Warchild en van hen wordt gevraagd om toegankelijke hardstyle te draaien waar het publiek dat daar staat wat mee kan. Respect dat ze het doen en de gebruikte tracks zijn wat mij betreft geen probleem, want ik stond er niet....

Misplaatst moment om Halo's te draaien. Het hoort te gaan over Warchild en zij zijn bezig met hun ego dingetje. Wanneer doen deze mensen trouwens iets voor een goed doel als ze er niet mee op de radio komen?

Ik denk dat ze het ook gedaan hadden als de radio er los van stond, maargoed dat is gissen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 12:46 

urbandesigner schreef:
Mod edit: hoeft niet. wat een kutlijst ook zeg :')

Post aangepast en waarschuwing gegeven. Laat aub iedereen in zijn waarde. Een quote uit het beleid:

Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 13:47 

Hardtraxx Veteran

mrbubble456 schreef:
02. Frontliner ft. John Harris - Halos

Haha gruwelijk. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 13:56 

Hardtraxx Veteran

Fekete schreef:
urbandesigner schreef:
Mod edit: hoeft niet. wat een kutlijst ook zeg :')

Post aangepast en waarschuwing gegeven. Laat aub iedereen in zijn waarde. Een quote uit het beleid:

Citaat:
Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.

Oke thanx
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 14:20 

Bierkoning

Set moet minstens een half uur duren dus doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 14:29 

Donateur

Waar staat die regel dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 15:50 

Donateur

Lyst schreef:
Firetrap schreef:
Jezus al die criticasters weer :lol: dit is toch geen evenement voor onze doelgroep. HHZ en WS doen mee aan een inzamelingsactie voor Warchild en van hen wordt gevraagd om toegankelijke hardstyle te draaien waar het publiek dat daar staat wat mee kan. Respect dat ze het doen en de gebruikte tracks zijn wat mij betreft geen probleem, want ik stond er niet....

Misplaatst moment om Halo's te draaien. Het hoort te gaan over Warchild en zij zijn bezig met hun ego dingetje. Wanneer doen deze mensen trouwens iets voor een goed doel als ze er niet mee op de radio komen?

Had Headhunterz zijn Hard With Style album niet een goed doel als doeleinde voor de opbrengst ervan?
Pommer schreef:
Set moet minstens een half uur duren dus doei.

indd heb ik ook al een paar keer gezegd maar dan wordt er door de mods subjectief te werk gegaan en laten ze het toch staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 16:51 

Hardtraxx Veteran

Pommer was cynisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 17:14 

Hardtraxx Veteran

wat verwacht je dan op 538? spoontech? Reverse anthem? Theracords? dit hadden jullie allang kunnen verwachten. Beetje zwak om ze dan kneuzen te noemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 19:09 

Hardtraxxer

Nuracore schreef:
wat verwacht je dan op 538? spoontech? Reverse anthem? Theracords? dit hadden jullie allang kunnen verwachten. Beetje zwak om ze dan kneuzen te noemen

Helemaal mee eens.

Waar maakt iedereen zich toch godverdomme druk om zeg.
En dan zijn het meestal de "voor mij alleen maar raw"-babies, die het roepen.
Grow up and get a fucking life. :thumbup:

Laat die jongens toch lekker plaatjes draaien voor iedereen.
Het gaat tenslotte ook nog eens om een goed doel.

Tenslotte waait "het commerciele gedoe" vanzelf weer over, net zoals de jump van een paar jaar geleden en de (happy) hardcore van 17 jaar geleden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 19:13 

Hardtraxx Veteran

Econz schreef:
Nuracore schreef:

Helemaal mee eens.

Waar maakt iedereen zich toch godverdomme druk om zeg.
En dan zijn het meestal de "voor mij alleen maar raw"-babies, die het roepen.
Grow up and get a fucking life. :thumbup:

Laat die jongens toch lekker plaatjes draaien voor iedereen.
Het gaat tenslotte ook nog eens om een goed doel.

Tenslotte waait "het commerciele gedoe" vanzelf weer over, net zoals de jump van een paar jaar geleden en de (happy) hardcore van 17 jaar geleden..

Persoonlijk verwacht ik helemaal geen Hardstyle op 538. Ja mss waait het wel over maar het kan ook net zo goed de dubstep kant op gaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 23:26 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Wanneer doen deze mensen trouwens iets voor een goed doel als ze er niet mee op de radio komen?

wat weet jij daar nou van
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 23:54 

Hardtraxx Veteran

spookie schreef:
Lyst schreef:
Wanneer doen deze mensen trouwens iets voor een goed doel als ze er niet mee op de radio komen?

Ik denk niet veel, het is namelijk een vraag van hem
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 00:28 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
spookie schreef:
Lyst schreef:

Ik denk niet veel, het is namelijk een vraag van hem

ja precies.

en hij bedoelde er niks mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 12:12 

Aan het typen...

frankhardenberg schreef:
Had Headhunterz zijn Hard With Style album niet een goed doel als doeleinde voor de opbrengst ervan?

Ja, kwam hij toen ook niet een keer of 4 op de radio? Dat was zelfs nog voordat Year Of Summer en dergelijke op de radio gedraaid werden. Vier keer op de radio komen levert volgens mij meer op dan een album. Maar goed ik neem het deels terug, ik wist niet dat dit in Veenendaal was, dat zou een andere goede reden kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 15:38 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
frankhardenberg schreef:

Ja, kwam hij toen ook niet een keer of 4 op de radio? Dat was zelfs nog voordat Year Of Summer en dergelijke op de radio gedraaid werden. Vier keer op de radio komen levert volgens mij meer op dan een album. Maar goed ik neem het deels terug, ik wist niet dat dit in Veenendaal was, dat zou een andere goede reden kunnen zijn.

Sacrifice was het album waarvan het geld naar een goed doel ging. Toen heeft hij 4 plaatjes gedraaid op de radio. Waaronder Technoboy - Rage (Frontliner remix) en die was daar best blij mee wist ik me toen nog te herinneren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 15:42 

Hardtraxx Veteran

Hij heeft Dragonborn 1 keer op 538 laten draaien toen bekend werd dat HHZ ambassadeur van War Child werd. Verder heeft hij enkel op Slam FM een keer gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 15:54 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Hij heeft Dragonborn 1 keer op 538 laten draaien toen bekend werd dat HHZ ambassadeur van War Child werd. Verder heeft hij enkel op Slam FM een keer gedraaid.

Bij Barry Paf heeft hij 3 of 4 tracks gedraaid.

- http://www.538gemist.nl/fragment/15890?rid=874592023 (Track van Frontliner)

- http://www.538gemist.nl/fragment/15954 (Lessons in Love)

- http://www.538gemist.nl/fragment/15757 (Dragonborn)

Ik kan 3 fragmenten vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:22 

Donateur

Lekker boeiend dit zeg. Hardstyle is op de radio. Nu lekker de radio uitzetten als je het niet wilt horen en verder deal with it :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 16:24 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Lekker boeiend dit zeg. Hardstyle is op de radio. Nu lekker de radio uitzetten als je het niet wilt horen en verder deal with it :)

Ben ik het met je eens. Mij boeit het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 20:32 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Firetrap schreef:

Je weet niks van hun. Genoeg mensen die aan charity doen en het niet van hoge daken schreeuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 21:03 

Hardtraxxer

hoebedoelje schreef:
Hard With Style podcast binnenkort maandelijks op 538.

beter, hoort de rest van nederland tenminste nog wat verschillende soorten hardstyle en niet alleen yos enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2013 21:06 

Hardtraxx Veteran

Is er beeldmateriaal van Halos toen eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 02:50 

Hardtraxx Veteran

Skyscraper schreef:
hoebedoelje schreef:
Hard With Style podcast binnenkort maandelijks op 538.

beter, hoort de rest van nederland tenminste nog wat verschillende soorten hardstyle en niet alleen yos enzo

Niet volledig mee eens :P Op reverze (2012 volgens mij) net nadat HHZ code black - red planet had gedraaid in HWS moest code black (toen best nog onbekend bij het grote publiek) draaien in de lotto arena daar, de kleinere arena zeg maar. Om de één of andere reden was het daar over de koppen lopen in lotto arena tijdens die act. Moet code black een half uurtje draaien, ondertussen een sfeer om van te huilen, tot hij natuurlijk red planet draait. Dan gaat de hele meute natuurlijk meeschreeuwen en voor de rest doen ze geen zak :/

Daaruit bleek dus wel dat mensen gewoon naar een artiest gaan kijken om dat ene nummer te horen dat ze kennen van HWS, wat volgens mij niet echt de reden zou mogen zijn om voor een bepaalde act te kiezen :P
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle