Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 8 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
K
Hardtraxxer
334 posts member since 2014
online now
Download Headhunterz, Wildstylez & Coone (B2B DJ-Set) | SLAM!:
View on YouTube

Tracklist:
1. Wildstylez - Heartbeat
2. Headhunterz - Leap Of Faith
3. Coone & Ummet Ozcan & Villain - Trash Moment
4. Sound Rush & Villain - One
5. Noisecontrollers - The Night
6. Brennan Heart & Rebourne - Ravers Memory
7. D-Block & S-te-Fan & Villain - We Don't Stop (Lights Out)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Sta je dan met z'n allen 2 plaatjes in te mixen :lol:
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Mocht DJ Villain niet mixen?!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ziek solidair dit
Hardtraxx Veteran
3818 posts member since 2010
last seen 17 hours ago
Pommer wrote:Sta je dan met z'n allen 2 plaatjes in te mixen :lol:
Is toch lachwekkend dit xd
P
Hardtraxx Veteran
5056 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Pommer wrote:Sta je dan met z'n allen 2 plaatjes in te mixen :lol:
Is toch wel lachen dat ze met z'n allen naar Slam komen. Zal wel gezellig zijn geweest.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 16 days ago
Net alsof die gasten daar heen komen om ff hun mix skills te showen en zoveel mogelijk platen in te mixen. Nee die komen daar gewoon voor een gezellig (promotioneel) praatje op de radio, heb het nog niet geluisterd maar verwacht ook vooral over hun samenwerking voor de DJMAG Top 100.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
THArdstyler wrote:Net alsof die gasten daar heen komen om ff hun mix skills te showen en zoveel mogelijk platen in te mixen. Nee die komen daar gewoon voor een gezellig (promotioneel) praatje op de radio, heb het nog niet geluisterd maar verwacht ook vooral over hun samenwerking voor de DJMAG Top 100.
Bijbehorende interview laat dat inderdaad zien als ik zo naar de titel kijk.
View on YouTube
A
De hashtags erachter ook
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 24 days ago
Snap ik ook wel, maar is het nog wel lachwekkend (dat hele votehardstyle gedoe trouwens).
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Die quiz, wat slecht. :lol: Ik dacht vet, vocalen raden uit tracks ofzo. Gewoon van die verschrikkelijke kut remixjes van film titelsongs... :lol: Het opzoeken niet echt waard.
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Doet gewoon pijn om naar te kijken.. HHZ ook met z'n moves en gedraai aan die knoppen de hele tijd..

Poppenkast is er niks bij.

Promotie, prima. Ik zet 't af na 1 minuut. :sleep:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Dat zal ze leren!!!
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
G1LL niet zo huuln
Hardtraxx Veteran
5517 posts member since 2010
G1LL wrote:Doet gewoon pijn om naar te kijken.. HHZ ook met z'n moves en gedraai aan die knoppen de hele tijd..

Er als een zoutzak bij gaan staan is ook zo wat heh :P
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
hurricane wrote:
G1LL wrote:Doet gewoon pijn om naar te kijken.. HHZ ook met z'n moves en gedraai aan die knoppen de hele tijd..

Er als een zoutzak bij gaan staan is ook zo wat heh :P
Dit dus. HHZ heeft btw al eens in een slam interview aangegeven dat dat continu fake knopjesdraaien is omdat hij niet stil wil/kan staan en om de flow erin te houden. Als ik op m'n kamer sta te draaien sta ik ook altijd als een debiel te draaien dus ik kan er wel inkomen. Snap sws niet hoe een Cyber of BH zo als zoutzakken erbij staan. Alsof de muziek niks in ze losmaakt.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Haha eens. Je gaat ook niet met je handen in je zakken staan dan. :P Vind dat Headhunterz juist wel een mooie manier van draaien heeft qua doen en laten. Leuk om naar te kijken. Hoe gek dat ook klinkt haha
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 16 days ago
Exterkate wrote:What the fuck is daar mis mee?
Niks, er is eerder iets mis met G1LL.
Hardtraxx Addict
1048 posts member since 2013
last seen Mar 2026
Vind het wel heel dik om daar zo de gevestigde orde bij elkaar te zien, alleen NC mist dus nog wegens ziekte dacht ik? En evt DBSTF natuurlijk.
En Willempie geniet volgens mij oprecht elke keer als hij draait sinds ie terug is, leuk om te zien, hoe overbodig sommige moves ook zijn :P
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 19 days ago
Parvuz wrote:Haha eens. Je gaat ook niet met je handen in je zakken staan dan. :P
De oude The Machine :love:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
ErikZ wrote:
Parvuz wrote:Haha eens. Je gaat ook niet met je handen in je zakken staan dan. :P
De oude The Machine :love:
Ja zo iets inderdaad. Denk wel dat het een reden kan zijn dat je carrière niet echt van de grond komt als je als DJ niet echt een artiest bent. Hoe strak het mixwerk ook kan zijn. Het andere uiterste is natuurlijk die gast op Tomorrowland mainstage. :lol:
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Zouden ze Ravers Memory en We Don't Stop nou draaien om het een beetje 'goed' te maken met BH en DBSTF? Die hadden qua bekendheid net zo goed op de plek van NC of Coone kunnen staan. Of omdat hun natuurlijk grote kanshebbers zijn om ook in de djmag te komen.

Leuk setje om naar te kijken in ieder geval. Prima hardstyle promotie deze nummers.
Hardtraxx Veteran
14322 posts member since 2011
online now
RvD wrote:Zouden ze Ravers Memory en We Don't Stop nou draaien om het een beetje 'goed' te maken met BH en DBSTF? Die hadden qua bekendheid net zo goed op de plek van NC of Coone kunnen staan. Of omdat hun natuurlijk grote kanshebbers zijn om ook in de djmag te komen.

Leuk setje om naar te kijken in ieder geval. Prima hardstyle promotie deze nummers.
Luister even naar dat interview. Dan word het motief wat beter uitgelegd
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Lol natuurlijk ga je er niet als een zoutzak bij staan.. maar zo overdreven? :sick:
P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2025
G1LL wrote:Lol natuurlijk ga je er niet als een zoutzak bij staan.. maar zo overdreven? :sick:
Overdreven? Moet je is naar die Gearbox mannetjes kijken. 90% van de tijd niet mijn muziek hoor, net als vele anderen hier, maar op entertainment gebied moet ik ze meegeven dat ze het goed voor elkaar hebben. Is toch veel leuker om bij een set te zijn waar de dj net zo hard los gaat als de front row. Maar dat zal wel smaak zijn :P