Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2018 23:51 
 
Hardtraxxer

Download Headhunterz, Wildstylez & Coone (B2B DJ-Set) | SLAM!:


Tracklist:
1. Wildstylez - Heartbeat
2. Headhunterz - Leap Of Faith
3. Coone & Ummet Ozcan & Villain - Trash Moment
4. Sound Rush & Villain - One
5. Noisecontrollers - The Night
6. Brennan Heart & Rebourne - Ravers Memory
7. D-Block & S-te-Fan & Villain - We Don't Stop (Lights Out)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 08:11 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Sta je dan met z'n allen 2 plaatjes in te mixen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 08:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht DJ Villain niet mixen?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 08:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ziek solidair dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 08:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Sta je dan met z'n allen 2 plaatjes in te mixen :lol:

Is toch lachwekkend dit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 10:21 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Sta je dan met z'n allen 2 plaatjes in te mixen :lol:

Is toch wel lachen dat ze met z'n allen naar Slam komen. Zal wel gezellig zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net alsof die gasten daar heen komen om ff hun mix skills te showen en zoveel mogelijk platen in te mixen. Nee die komen daar gewoon voor een gezellig (promotioneel) praatje op de radio, heb het nog niet geluisterd maar verwacht ook vooral over hun samenwerking voor de DJMAG Top 100.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 10:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Net alsof die gasten daar heen komen om ff hun mix skills te showen en zoveel mogelijk platen in te mixen. Nee die komen daar gewoon voor een gezellig (promotioneel) praatje op de radio, heb het nog niet geluisterd maar verwacht ook vooral over hun samenwerking voor de DJMAG Top 100.

Bijbehorende interview laat dat inderdaad zien als ik zo naar de titel kijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 10:57 
 

De hashtags erachter ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 11:45 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Snap ik ook wel, maar is het nog wel lachwekkend (dat hele votehardstyle gedoe trouwens).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die quiz, wat slecht. :lol: Ik dacht vet, vocalen raden uit tracks ofzo. Gewoon van die verschrikkelijke kut remixjes van film titelsongs... :lol: Het opzoeken niet echt waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doet gewoon pijn om naar te kijken.. HHZ ook met z'n moves en gedraai aan die knoppen de hele tijd..

Poppenkast is er niks bij.

Promotie, prima. Ik zet 't af na 1 minuut. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 17:45 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat zal ze leren!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL niet zo huuln
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Doet gewoon pijn om naar te kijken.. HHZ ook met z'n moves en gedraai aan die knoppen de hele tijd..

Poppenkast is er niks bij.

Promotie, prima. Ik zet 't af na 1 minuut. :sleep:


Er als een zoutzak bij gaan staan is ook zo wat heh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2018 23:58 
 
Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:
G1LL schreef:
Doet gewoon pijn om naar te kijken.. HHZ ook met z'n moves en gedraai aan die knoppen de hele tijd..

Poppenkast is er niks bij.

Promotie, prima. Ik zet 't af na 1 minuut. :sleep:


Er als een zoutzak bij gaan staan is ook zo wat heh :P


Dit dus. HHZ heeft btw al eens in een slam interview aangegeven dat dat continu fake knopjesdraaien is omdat hij niet stil wil/kan staan en om de flow erin te houden. Als ik op m'n kamer sta te draaien sta ik ook altijd als een debiel te draaien dus ik kan er wel inkomen. Snap sws niet hoe een Cyber of BH zo als zoutzakken erbij staan. Alsof de muziek niks in ze losmaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 08:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha eens. Je gaat ook niet met je handen in je zakken staan dan. :P Vind dat Headhunterz juist wel een mooie manier van draaien heeft qua doen en laten. Leuk om naar te kijken. Hoe gek dat ook klinkt haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
What the fuck is daar mis mee?

Niks, er is eerder iets mis met G1LL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 11:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het wel heel dik om daar zo de gevestigde orde bij elkaar te zien, alleen NC mist dus nog wegens ziekte dacht ik? En evt DBSTF natuurlijk.
En Willempie geniet volgens mij oprecht elke keer als hij draait sinds ie terug is, leuk om te zien, hoe overbodig sommige moves ook zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Haha eens. Je gaat ook niet met je handen in je zakken staan dan. :P


De oude The Machine :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Parvuz schreef:
Haha eens. Je gaat ook niet met je handen in je zakken staan dan. :P


De oude The Machine :love:

Ja zo iets inderdaad. Denk wel dat het een reden kan zijn dat je carrière niet echt van de grond komt als je als DJ niet echt een artiest bent. Hoe strak het mixwerk ook kan zijn. Het andere uiterste is natuurlijk die gast op Tomorrowland mainstage. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 15:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zouden ze Ravers Memory en We Don't Stop nou draaien om het een beetje 'goed' te maken met BH en DBSTF? Die hadden qua bekendheid net zo goed op de plek van NC of Coone kunnen staan. Of omdat hun natuurlijk grote kanshebbers zijn om ook in de djmag te komen.

Leuk setje om naar te kijken in ieder geval. Prima hardstyle promotie deze nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Zouden ze Ravers Memory en We Don't Stop nou draaien om het een beetje 'goed' te maken met BH en DBSTF? Die hadden qua bekendheid net zo goed op de plek van NC of Coone kunnen staan. Of omdat hun natuurlijk grote kanshebbers zijn om ook in de djmag te komen.

Leuk setje om naar te kijken in ieder geval. Prima hardstyle promotie deze nummers.

Luister even naar dat interview. Dan word het motief wat beter uitgelegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol natuurlijk ga je er niet als een zoutzak bij staan.. maar zo overdreven? :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2018 16:58 
 
Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Lol natuurlijk ga je er niet als een zoutzak bij staan.. maar zo overdreven? :sick:


Overdreven? Moet je is naar die Gearbox mannetjes kijken. 90% van de tijd niet mijn muziek hoor, net als vele anderen hier, maar op entertainment gebied moet ik ze meegeven dat ze het goed voor elkaar hebben. Is toch veel leuker om bij een set te zijn waar de dj net zo hard los gaat als de front row. Maar dat zal wel smaak zijn :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle