Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Tracklist:
1. Headhunterz vs. Wildstylez - Blame It On The Editz
2. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - Tonight
3. Headhunterz & Wildstylez - Down With The Hardstyle (Credible Mix)
4. Headhunterz & Wildstylez vs Noisecontrollers - World of Madness (Defqon.1 2012 anthem)
5. Headhunterz & Wildstylez ft. MC Villain - Stuck in Ur Head
6. Headhunterz - Rock Civilization
7. Project One - Rate Reducer (Headhunterz Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 00:47 
 
Hardtraxx Veteran

:drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 00:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stuck In Ur Head op de radio, omdat het kan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 00:53 
 
Hardtraxx Veteran

halfuurtje kippenvel :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 00:54 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Gelukkig het 'echte' Project 1 voor Qlimax bewaard. Prima dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is trouwens Blame it on the Edits, niet het origineel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 08:22 
 
Hardtraxxer

Schrok me helemaal kapot toen ik dit gister in de auto hoorde :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 12:44 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Gelukkig het 'echte' Project 1 voor Qlimax bewaard. Prima dit!

Dit, werd echt helemaal blij hier in mn rukbunker toen ze dit vertelde :love:

#ziekveelzininQlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 13:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 13:55 
 
Hardtraxx Veteran

Hoezo Joram & Willem en niet gewoon P1?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 14:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duruz schreef:
Hoezo Joram & Willem en niet gewoon P1?

Omdat ze geen één P1 plaat hebben gedraaid denk
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heerlijk dit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 14:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 15:32 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Duruz schreef:
Hoezo Joram & Willem en niet gewoon P1?

Omdat ze geen één P1 plaat hebben gedraaid denk


Oke nvm zie bijschrift YT :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2016 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoe Heady z'n koptelefoon draait in het begin van het filmpje geef me al kippenvel. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2016 14:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Hoe Heady z'n koptelefoon draait in het begin van het filmpje geef me al kippenvel. :worship:

Heerlijk om die 2 te zien genieten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2016 19:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

faka met headhunterz zn outfit
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou wauw.. kon dit thuis ook wel opzetten. Vind dit weinig interessants eigenlijk.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Nou wauw.. kon dit thuis ook wel opzetten. Vind dit weinig interessants eigenlijk.. xd


Zuurpruim, Project One cd kun je ook thuis luisteren, hoef je ook niet voor naar Qlimax >.< Feit dat heady die classicjes draait op nationale radio is toch best wel bijzonder? Of ben ik nou te sentimenteel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee G1LL z'n tampon zit weer eens scheef, en het gaat niet eens over Freqz deze keer. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
G1LL schreef:
Nou wauw.. kon dit thuis ook wel opzetten. Vind dit weinig interessants eigenlijk.. xd


Zuurpruim, Project One cd kun je ook thuis luisteren, hoef je ook niet voor naar Qlimax >.< Feit dat heady die classicjes draait op nationale radio is toch best wel bijzonder? Of ben ik nou te sentimenteel :P


Wat is hier nou zo leuk aan dan, leg 't mij 's uit..

Ik moet even een break denk ik :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Is toch idd leuk/bijzonder dat hhz en wsz dit in 2016 nog op de radio draaien. Doe die tampon eens recht en doe even gezellig mee Gillian.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik begrijp dat jij een aantal stations geleden uit de hypetrain gestapt bent, good for you!! Wij kudde dieren gaan nog in volle vaart :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

Het is toch gewoon bijzonder dat ze nog zo'n comeback maken. Vind die hypetrain nergens op slaan eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2016 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedoel Gill he :P
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle