Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 21:07 
 
Hardtraxx Veteran



Tracklist:

01. Headhunterz & Sound Rush ft. Eurielle - Rescue Me
02. Builder - Her Voice (Headhunterz Remix)
03. W&W x Vini Vici - Chakra (Wildstylez Remix)
04. Headhunterz - Takin It Back
05. Headhunterz - Scrap Attack (Lessons In Love Vocal Edit)
06. Wildstylez - Children Of Drums
07. Headhunterz & Wildstylez & Noisecontrollers - No One Can Stop Us Now
08. Primeshock - Primetime
09. Chocolate Puma vs Tiga vs Phrantic - Step Back Mind Dimension (Sub Zero Project Mashup)
10. Headhunterz - Rock Civilization
11. Keltek - Through The Night
12. Project One - Luminosity
13. Headhunterz - Psychedelic (Sunshine Edit) w/ Dragonborn
14. Evil Activities & Endymion ft. E-Life - Broken (Wildstylez Remix)
15. Proppy & Heady - The Summer of Hardstyle (Headhunterz Are Back Edit)
16. Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers Remix) (Sub Zero Project Kick Edit)
17. Headhunterz - Megasound (Devin Wild Remix)
18. Psyko Punkz - Psyko Foundation (The Prophet Remix)
19. Headhunterz & Sub Zero Project - Our Church
20. Headhunterz - Destiny
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima setje dit! Oud & nieuw gecombineerd. Zou mij hier prima op vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2018 23:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een hele leuke set, toffe sfeer ook! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 10:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja idd sfeer was heel erg goed tijdens deze set. Wel spijtig dat meteen na het laatste nummer 50 tot 60 % wegliep.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 10:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was hem aan het luisteren, ineens werd hij midden in de set verwijderd door b2s. Iemand hem toevallig geript?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.mixcloud.com/hmes/headhunte ... ival-2018/

hier staat ie nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 13:42 
 
Hardtraxx Veteran

Swapiamente schreef:
Was hem aan het luisteren, ineens werd hij midden in de set verwijderd door b2s. Iemand hem toevallig geript?


Godverdomme wat een gezeik weer :lol: alsof we nog niet lang genoeg wachten op tracks, releases edg en natuurlijk word dit ook gelijk verwijderd. Nou er staan wat ongereleasde platen op hoor!

Chocolate Puma vs Tiga vs Phrantic - Step Back Mind Dimension (Sub Zero Project Mashup) (slechts een Kick+Vocal Edit)
Evil Activities & Endymion ft. E-Life - Broken (Wildstylez Remix) (enige echt volwaardige nieuwe track die hierin zit)
Proppy & Heady - The Summer of Hardstyle (Headhunterz Are Back Edit) (weer een edit die ook alweer driekwart jaar oud is)
Brooklyn Bounce - Club Bizarre (Headhunterz & Noisecontrollers Remix) (Sub Zero Project Kick Edit) (Staat overal ook al lang en breed op internet in HQ)
Headhunterz - Megasound (Devin Wild Remix) (ook al driekwart jaar oud, doe eens releasen)

Gvd wat word ik soms knetter van dit soort debiele gejank. Had 'm moeten downloaden. :cry: Fuck mixcloud met die .m4a bullshit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best lekker setje. Alleen jammer dat je totaal geen mixwerk hoort.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 14:54 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Best lekker setje. Alleen jammer dat je totaal geen mixwerk hoort.


Zoals bij 90% van de grote namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zonde man. Ik snap dat die nieuwe platen geen reet aan is om te mixen. Maar probeer er dan wel iets vets mee te doen. Mja die tijd is geweest. Wel heldige tracks allemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 15:19 
 
Hardtraxx Veteran

Helaas kan het mixwerk van een set slechts een miniscuul deel van het publiek iets bekoren, maar ik zie ook niet in hoe je dit soort tracks, waar het middelpunt van de tracks altijd de break/climax/anticlimax is interessant kunt mixen. Vroeger had je van die veel langere midintro's en veel meer mogelijkheden om 2 tracks tegelijk te laten draaien zodat het zowat een nieuw geheel werd. Wat moet je met die 0:26 seconden aan claps en vervolgens midintro's die allemaal hetzelfde zijn :P Maar ik snap je hoor. Denk echter dat het gewoon nostalgie is dat we als klein clubje allemaal wat spannender mixwerk zouden willen. 99% ligt er niet wakker van dus daar gaan ome Willem en de rest het niet voor doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2018 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jep dat is het ook. Weet nog wel dat die saaie mixintro's net nieuw waren. Man ik vond dat echt kut om te mixen. Zo vaak van die "uhm ja dat was m dan" momenten Haha Maar dingen veranderen inderdaad. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 17:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zo die wildstylez remix van ea en endymion is lekker zeg!
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle