Lyst schreef:
jambekkie schreef:
Wat een heerlijke set was dit! Noisecontrollers live was echt niks bijzonders Headhuterz heeft er darentegen wel heel veel voor gedaan en dat was een plezier om naar te luisteren.Headhunterz wilde niet dat dit gebroadcast werd vanwege Zedd en waarschijnlijk krijgt de remix een officiele release

Heel veel? Ben er even door heen geskipt, maar ik hoor enkel simpele stop play overgangen, een paar edits waar inderdaad wat tijd in is gestoken en een paar phase vocals. Op A New Day na, is de hele tracklist voorspelbaar en echt live toevoegingen hoor ik er ook niet in. Dus ik ben benieuwd waarom hij er volgens jou heel veel tijd heeft in gestoken (in vergelijking tot andere live sets, want daar zitten over het algemeen ook edits in).
Vergeleken met die set van Noisecontrollers heeft hier veel meer tijd en moeite in gezeten. Tegenwoordig word er allemaal maar simpel over gedacht in mijn ogen en ik vind dat Headhunterz toch veel (voor het gehoor) nieuwe elementen in zijn setje heeft verwerkt. Geen enkele track was hetzelfde. Een boeiend setje.
En Gunz For Hire werkt hier echt geen half jaar aan. Het mag dan wel een 'echte' liveact zijn, ze maken de tracks niet speciaal voor de live act. Ze laten gewoon hun nieuwe tracks horen en mixen dat een beetje aan elkaar, beetje mc'en en dat is het. Ik vind dat Headhunterz het zelf aan mag geven, aangezien hij word gevraagd door B2S om op hardbass voor een groot publiek te spelen. Daar hebben die mensen die thuis achter de pc zitten eigenlijk niets mee te maken.