Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 01:24 

Hardtraxxer

Download Headhunterz Live @ Team Yellow Hard Bass 2013:
[zippy]http://www73.zippyshare.com/v/15619323/file.html[/zippy]
http://www73.zippyshare.com/v/15619323/file.html

Tracklist:
01. Headhunterz - Dragonborn (Hard Bass Live Edit)
02. Headhunterz - A New Day (Live Edit)
03. Nicky Romero - Toulouse (Headhunterz Remix) (Hard Bass Live Edit)
04. Headhunterz ft. Malukah - Reignite (Hard Bass Live Edit)
05. Headhunterz - The Power Of Music (Live Edit)
06. Headhunterz - Doomed (Hard Bass Live Edit)
07. Hardwell - Spaceman (Headhunterz Remix) (Hard Bass Live Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 03:00 

Hardtraxxer

Zag vanochtend de opener van headhunterz op youtube en die was echt weer BAAAAAS :woot:

Vette edit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 10:06 

Hardtraxx Addict

01. Headhunterz - Dragonborn is ook een live edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 10:23 

Hardtraxx Veteran

A New Day is ook een Live Editje. Reignite heeft volgens mij ook andere vocals. Beetje matig van dat stuk dat er uit is geknipt maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 10:41 

Hardtraxx Elite

Wat een heerlijke set was dit! Noisecontrollers live was echt niks bijzonders Headhuterz heeft er darentegen wel heel veel voor gedaan en dat was een plezier om naar te luisteren.Headhunterz wilde niet dat dit gebroadcast werd vanwege Zedd en waarschijnlijk krijgt de remix een officiele release :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 11:07 

Hardtraxx Veteran

Er staan genoeg Clarity remixen online. Ook die mogelijk op het label komen, zedd zet die zelf namelijk op facebook. Snap het hele probleem niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 11:37 

Aan het typen...

jambekkie schreef:
Wat een heerlijke set was dit! Noisecontrollers live was echt niks bijzonders Headhuterz heeft er darentegen wel heel veel voor gedaan en dat was een plezier om naar te luisteren.Headhunterz wilde niet dat dit gebroadcast werd vanwege Zedd en waarschijnlijk krijgt de remix een officiele release :)

Heel veel? Ben er even door heen geskipt, maar ik hoor enkel simpele stop play overgangen, een paar edits waar inderdaad wat tijd in is gestoken en een paar phase vocals. Op A New Day na, is de hele tracklist voorspelbaar en echt live toevoegingen hoor ik er ook niet in. Dus ik ben benieuwd waarom hij er volgens jou heel veel tijd heeft in gestoken (in vergelijking tot andere live sets, want daar zitten over het algemeen ook edits in).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 12:16 

Hardtraxx Veteran

En dan zat zelfs ook nog is A New Day in zijn vorige liveact, weet niet meer waar dat was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 12:31 

Hardtraxx Crew

HHZ zei dat ie verrast was over z'n tracklist toen ie er nog een keer overheen keek. Dit zijn toch gewoon z'n laatste hitjes met A New Day er tussen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 12:45 

Hardtraxx Veteran

Jammer dat de stukjes van A New Day en The Sacrifice maar heel kort zijn :( Daarnaast was het op de Spaceman remix best wel een lekker setje. Was bang dat hij Lessons In Love Remix zou draaien, maar die bleef ons gelukkig bespaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 13:03 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
HHZ zei dat ie verrast was over z'n tracklist toen ie er nog een keer overheen keek. Dit zijn toch gewoon z'n laatste hitjes met A New Day er tussen?

Nee, dat ging over HWS 19
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 13:14 

Hardtraxx Crew

hotymoty schreef:
wootum schreef:

Nee, dat ging over HWS 19

Dat wat ie zei tijdens de uitzending van Hardbass op Youtube? Lijkt me sterk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 13:24 

Hardtraxx Elite

Oww, ja jij hebt helemaal gelijk!
Vind het trouwens echt een vreemde actie, hij zegt dat ie dit voor de mensen zijn die voor mij komen.. Exclusief dus. Terwijl die headhunterz NERGENS meer geboekt word, te triest voor worden.
Gaat ie zeggen, ik ben der effe klaar mee dat m'n tracks op de internet slingeren. Waarom loopt hij als enigste daarover te zeuren?!
Niemand zeurt erover geen ene artiest, bij G4H snap ik het nog wel.. dat is echt een liveact.
Die werkt hier een half jaar naar toe!

En hij zegt tracks, dus hij heeft meerdere nieuwe dingen gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 13:41 

Hardtraxx Elite

Lyst schreef:
jambekkie schreef:

Heel veel? Ben er even door heen geskipt, maar ik hoor enkel simpele stop play overgangen, een paar edits waar inderdaad wat tijd in is gestoken en een paar phase vocals. Op A New Day na, is de hele tracklist voorspelbaar en echt live toevoegingen hoor ik er ook niet in. Dus ik ben benieuwd waarom hij er volgens jou heel veel tijd heeft in gestoken (in vergelijking tot andere live sets, want daar zitten over het algemeen ook edits in).

Vergeleken met die set van Noisecontrollers heeft hier veel meer tijd en moeite in gezeten. Tegenwoordig word er allemaal maar simpel over gedacht in mijn ogen en ik vind dat Headhunterz toch veel (voor het gehoor) nieuwe elementen in zijn setje heeft verwerkt. Geen enkele track was hetzelfde. Een boeiend setje.

En Gunz For Hire werkt hier echt geen half jaar aan. Het mag dan wel een 'echte' liveact zijn, ze maken de tracks niet speciaal voor de live act. Ze laten gewoon hun nieuwe tracks horen en mixen dat een beetje aan elkaar, beetje mc'en en dat is het. Ik vind dat Headhunterz het zelf aan mag geven, aangezien hij word gevraagd door B2S om op hardbass voor een groot publiek te spelen. Daar hebben die mensen die thuis achter de pc zitten eigenlijk niets mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 13:42 

Hardtraxx Veteran

Aan now is the time was ook heel wat veranderd (een stuk voller gemaakt). Dat en clarity remix waren de nieuwe tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 14:58 

Hardtraxx Veteran

Het was dus niet zo dat Nicky Romero mee kwam draaien :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2013 23:22 

Hardtraxxer

Ik vond hier live bar weinig aan. Ook noisecontrollers viel me tegen. B-Freqz daarentegen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 12:54 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Helemaal mee eens. Constant dode momenten in deze set. Vond dit de grootste teleurstelling van de avond, aangezien ik had verwacht dat BH en PP dr een potje van zouden maken :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:23 

Donateur

Lyst schreef:
jambekkie schreef:

Jij hebt de hardstyle-live acts van de laatste tijd waarschijnlijk niet beluisterd. Die slaan 9 van de 10 keer nog minder ergens op dan dit. Hier is tenminste nog hier en daar wat ge-edit of vernieuwd. Je hebt ook Gunz 4 Hire en Noisecontrollers, die doen werkelijk helemaal niets...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:39 

Hardtraxx Crew

hardstyle/headhunterz-live-hard-bass-2009-t1354.html

Geef mij z'n liveset van 2009 maar :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:53 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle/headhunterz-live-hard-bass-2009-t1354.html

http://lsdb.nl/set/760/headhunterz-q-ba ... 09-07.html
Legendarisch :P :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 19:58 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
wootum schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle/headhunterz-live-hard-bass-2009-t1354.html

http://lsdb.nl/set/760/headhunterz-q-ba ... 09-07.html
Legendarisch :P :D

Heb je die toevallig nog met een werkende downloadlink? :$ :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:06 

Hardtraxx Crew

Ik heb hem zelf ook niet op m'n pc staan, dus als iemand hem wil uppen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2013 20:27 

Hardtraxx Veteran

http://www25.zippyshare.com/v/1044381/file.html :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2013 00:19 

http://www.multiup.org/fr/download/661b ... -_stef.mp3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle