Wow wel echt een meesterset, 
Die kick bij intro Subsonic
Die tracks passen ook wel bij elkaar, toen ik Forever Az One voor het eerst hoorde moest ik meteen aan Sacrifice denken. Ga hem nu downloaden, ben benieuwd!wrote:de sacrifice edit daarvoor is de melodie van forever az one gebruikt volgens mij. soort mashup.
klinkt super vet, ik herrinner mij toch iets anders van hardbass haha, maar zal aan mij liggen.. hij draaide wel super goed trouwens
Ik vind dat je niet zo veel melodie hoort in dat nummer eigelijkwrote:Erg lekkere set!![]()
Headhunterz - Woznotwoz De melodie klinkt me zo bekend in de oren in kan er niet op komen!
Eh? Er zit één en al melodie in. En ik vind hem echt vet! Ik zag vandaag dat er ook een nummer van Eric Prydz is dat Woz Not Woz heet... Met dezelfde melodie... Dat zal het origineel ook wel niet zijn?wrote:Ik vind dat je niet zo veel melodie hoort in dat nummer eigelijkwrote:Erg lekkere set!![]()
Headhunterz - Woznotwoz De melodie klinkt me zo bekend in de oren in kan er niet op komen!
wrote:Ik vind dat je niet zo veel melodie hoort in dat nummer eigelijkwrote:Erg lekkere set!![]()
Deed mij toen ik het eerst hoorde aan Fear Of Darkness denken, ik weet niet waaromwrote:wrote:Ik vind dat je niet zo veel melodie hoort in dat nummer eigelijkwrote:Erg lekkere set!![]()
Nou een melodie hoor ik toch wel hoor, maar hij klinkt mij ook wel beetje bekend in de oren, maar kan zo niet zeggen welk nummer ik dan hoor
wrote:Nee. Dit is ook een remake in de studio, daarom kunnen ze er 100x headhunterz dot nl achter plakken.
B2S had een melding gemaakt dat elke live-set van "Hard Bass" fake of achteraf gedaan zou zijn.
Bij deze dus: Dit is alles wat je kan verwachten.
Dus elke keer als je naar een set van hem download, krijg je er kippenvel bij?wrote:Nog steeds kippenvel van:
05. Headhunterz - Scantraxx Reloaded (Live Edit)
Ik vind deze, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de set op Defqon, wel heel erg vetwrote:Dus elke keer als je naar een set van hem download, krijg je er kippenvel bij?wrote:Nog steeds kippenvel van:
Ik vind zijn setjes maar saai, altijd dezelfde platen...
Idem dito, terwijl ik bij allebei was.wrote:Ik vind deze, in tegenstelling tot bijvoorbeeld de set op Defqon, wel heel erg vetwrote:Dus elke keer als je naar een set van hem download, krijg je er kippenvel bij?wrote:Nog steeds kippenvel van:
Ik vind zijn setjes maar saai, altijd dezelfde platen....