Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 17:32 

Hardtraxxer

13. Wildstylez & Max Enforcer - Lose Control :yay: Heerlijk die ouderwetse max enforcer invloeden !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 18:02 

Hardtraxxer

lijst was echt zo te verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 18:06 

Hardtraxx Veteran

Wat een verschrikkelijke lijst. Hoeveel zang- en radioplaten wil je achter elkaar draaien zeg. >.< Nul variatie (op 11 en 13 na), alleen de laatste paar platen zijn wat beter. Wat mij betreft de slechtste HWS tot nu toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 18:13 

Hardtraxx Addict

22 was inderdaad rampzalig op een paar leuke Neillio plaatjes na. Dit is op het eerste gezicht weer een betere melodieuze episode met gelukkig weinig raw plaatjes. Daar luister ik wel DP Unleashed voor, dat sommige mensen nog steeds niet snappen dat HWS daar niet voor staat.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 18:14 

Hardtraxx Veteran

AFCA schreef:
Dennis93 schreef:
Het niveau van hws zakt en zakt :sick:

Wat is volgens jou het niveau dan ?

de aller eerste HWS :thumbup:

ik luister de eerste wel... enige die ik echt vet vind ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 18:41 

Hardtraxx Veteran

5 (!) anthems dus in deze episode..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 18:44 

Hardtraxxer

AFCA schreef:
Dennis93 schreef:

Wat is volgens jou het niveau dan ?

Nou er zijn best leuke episodes geweest met oude tracks en promo's waar je van dacht dit is vet(B-Front, Digital Punk, E-Force, Frequencerz, Zany, Donkey Rollers, etc).
Maar muv fatality is dit de slechtste Hard Met Kaas die er gemaakt is tot nu toe :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 18:51 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
06. Crypsis - Break Down Low
13. Wildstylez & Max Enforcer - Lose Control
17. Frequencerz & B-Front - Fatality

Enigse interessante tracks in deze lijst..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 18:55 

Hardtraxx Crew

Neem hem niet mee, staat geen plaat tussen die ik graag zou willen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:09 

Hardtraxx Addict

Staan best een paar leuke nummers tussen, maar begin me nu eigenlijk per episode meer te realiseren dat dit echt niet meer is wat ik binnen hardstyle zoek. Vocal break na vocal break... Het klinkt best leuk hoor, maar melodieuze hardstyle heeft al lang niet meer de diepgang die het vroeger had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:20 

Hardtraxx Elite

Waar gaat 't toch naar toe met de euforische hardstyle? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 20:48 

Hardtraxx Addict

Geen slechte episode deze keer. Veel nieuw spul en op het laatste veel melodieloos materiaal. Was de interesse in HWS wel een beetje verloren (op af en toe een promo na) maar dit is gelukkig weer vele malen beter! Gellukig ook divers. Heb bij die nieuwe Bass Modulators wel dat ik (pas echt vanaf dat de melodie erin komt) echt enorm het gevoel alsof ik naar een nieuwe TNT-plaat zit te luisteren. Jammer van de kicks want die liggen mij niet zo goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 22:05 

Hardtraxx Addict

Moet die van Atmosfearz niet remix van nicky romero & fedde le grand - sparks zijn. Is gewoon die vocal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 22:52 

Phase 2 schreef:
Moet die van Atmosfearz niet remix van nicky romero & fedde le grand - sparks zijn. Is gewoon die vocal.

Als je alleen de vocal gebruikt, dan hoef je het niet meteen een remix te noemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 22:58 

Hardtraxx Veteran

Op het eerste gezicht een aardig lijstje, precies eigenlijk wat je van Headhunterz verwacht. Binnekort maar eens luisteren. Voor de rauwe kant pak ik de Digital Punk podcast wel mee :).

Aan de mensen die het steeds minder vinden: Waarom?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 23:24 

Hardtraxx Veteran

Sway - Still Speeding (Kill The Noise Mix) (Noisecontrollers Edit) is dus Kill the Noisecontrollers - Still Speedin' geworden? :p vind de eerste naam beter eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 10:13 

Hardtraxx Newbie

:thumbsup:
nice very nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 10:26 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Op het eerste gezicht een aardig lijstje, precies eigenlijk wat je van Headhunterz verwacht. Binnekort maar eens luisteren. Voor de rauwe kant pak ik de Digital Punk podcast wel mee :).

Misschien spreken de variƫteit in tracks de mensen niet echt meer aan. Als ik naar een podcast luister zoek ik persoonlijk naar nummers waar veel drive in zit. Bij HWS mis ik dit soms. Dan luister ik liever naar The Magic Show bijvoorbeeld. En inderdaad zoals je zelf zegt er zijn ook andere rauwere podcasts. Ik luister ook graag naar die van Theracords, echt top!

Jammer van Kill The Noisecontrollers, hadden ze zo'n heerlijk hardstyle plaatje van kunnen maken. Niet dat ik hem slecht vind overigens, maar in mijn opinie had een hardstyle versie beter volstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 12:06 

Hardtraxxer

Khadber schreef:

Waarom? Omdat dit allemaal hetzelfde klinkt en het meer op een zangfestijn begint te lijken..
En dan heb ik t nog niet over de kicks van tegenwoordig :sick:
Geef mij de periode 2006-2010 maar :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 12:47 

Donateur

InsaneJunkie schreef:
Dennis93 schreef:

kan het niet beter verwoorden! :)

Volledig mee eens.

Geen uur van het leven waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 14:22 

Hardtraxx Veteran

Allereerst weer leuk dat er artiesten iets zeggen inde podcast. Ik miste dat ergens een beetje.
Deze episode was beter dan normaal, aar nog steeds niet het niveau van de eerste podcasts. hier zitten me echt een paar tracks in die ik echt troep vindt, zoals die frontliner, dbstf & pitcher, anthem voor intents de rest was aardig tot goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 14:29 

Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Phase 2 schreef:

Als je alleen de vocal gebruikt, dan hoef je het niet meteen een remix te noemen...

Nee, maar ik dacht dat hun eerder hadden aangegeven een remix te maken van die track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 14:54 

Hardtraxx Veteran

Al die anthems word ik ook beetje moe van. Elk feestje heeft er tegenwoordig 1. Weg het hele idee van een anthem..
Verder is het wel een lekker zomers lijstje. Best lekker met dit weer. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 15:34 

Donateur

Ik geef de meeste hier gelijk die deze episode niks vinden. Incl Parvuz zn reactie. Al die anthems, gewoonweg verschrikkelijk! Heb deze mix niet kunnen luisteren aan 1 stuk. Het eerste deel ben ik doorgeskipt. Dan geluistert vanaf Still speedin. Maar echt... de Mainstream hs is voor mij echt naar de kl*te Daarnet eens bij releases aan het kijken geweest voor upcoming mainstream releases. Daar zitten echt amper boeiende tracks bij xd.
De vocals van de huidige hs gaan echt nergens meer over... en nog maar gezwegen over de pitchkicks die gewoon in elke mainstream plaat aanwezig zijn. Neej, als je al een tijd in de scene zit wil je dit niet meer aanhoren. En niet om iedereen af te zeiken want er zijn nog wel leuke producers, maar het interesseert me gewoon veel minder dan hs van pakweg 2007-2011 . Ach het zal de evolutie van de scene wel zijn, of het ligt aan mij dat kan ook xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 19:51 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:

was wel de bedoeling ja, die tim eerst allemaal dapper vertellen dat het een officiele remix was maar dat is dus niet xd

Waarschijnlijk vonden ze hem gewoon te slecht.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle