Dutch Master - Million Miles Away (Noisecontrollers Remix): een woord TOP
Veracocha - Carte Blanche (Toneshifterz Hard Bass 2012 Dj Tool):vind het wel een lekker melo maar zo'n net niet nummer. Pitchkicks zijn wel iets te aanwezig
D-Block & S-te-Fan - Take Me There:Kicks zijn niet slecht, melo is prima en de mids klinken ook lekker een goed nummertje
Adrenalize - Forest Interlude:Isaac - On The Edge (Psyko Punkz Remix): Tsjaa... wat moeten we hier mee in de scene snel vergeten dit.
Brennan Heart - Life That We Dream Of (City2City): nieuwe kick? klinkt wel lekker

de melo blijft wel erg goed hangen maar zo'n uitgemolken bh stijltje
Frontliner - The First Cut (Technoboy Remix): Zelfde als bij "On The Edge gewoon niet.
Stephanie - Sweet Disposition:Niet helemaal geslaagt. Lange break daarna verwacht je natuurlijk een dijk van een climax niet dus. Teveel gestuiter.
Hard Driver - The Cold Angel:Vind het niet echt lekker, de track is opzig heel solid maar ik haak gauw af als ik deze kicks hoor
Met een paar goeie kicks eronder was het een leuk plaatje geweest nu vind k hem onder de maat.
D-Block & S-te-Fan - Our Music:Climax is wel lekker de track steekt goed in elkaar maar ik ben op een of andere manier nog niet overtuigd.
miss moet ik hem wat vaker opzetten maar in ieder geval weer een nummer waar ik naar kan luisteren.
Frontliner - Phaseriffic:Frontliner waarom zaten zulke tracks niet op je album. Heerlijk plaatje echt een van de betere uit hws. kortom vaag & zweverig
zeer tevreden over zijn laatste nummers.
Ran-D & Digital Punk - Survivors:Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Iets teveel hetzelfde miss ookal klinkt het zeker niet verkeerd. heb het al heel vaak gehoord en dan raak ik er op uitgekeken + weer de Ran-d vocals Desalniettemin is het wel een kwaliteits track.
Artic - In The Night:Ik weet helemaal niet wat ik hiervan moet denken. De climax klinkt wel lekker die kicks zijn ook redelijk alleen het pakt me gewoon niet. Dit plaatje gaat niet vaak geluisterd worden.
B-Front & Hard Driver - State Of Perfection:Zoooo lekker hoor, dikke screeches, vette climax alleen de pitchkicks maarja
dat maakt de rest weer goed.
The R3belz - A State Of Mind:Mid-intro dik, outro dik, climax matig, dubstep niet mijn smaak.
meer uitleg is niet nodig
Frequencerz & In-Phase - Fight For Survival:Dikke screeches, aardige kicks