Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 18:04 

Hardtraxx Crew

Nee, voor die twee oude HHZ platen ga ik dit niet luisteren, dan zet ik ze wel gewoon los op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 18:54 

Hardtraxx Addict

tomac schreef:
Hmm, er zitten eens wat oudere tracks tussen, is het gelijk een geniale editie. Beetje overdreven lijkt mij.

Precies wat ik ook dacht.
Voor inderdaad die paar oudere plaatjes zet ik hem niet aan, aangezien de rest ronduit kut is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 20:08 

Heady (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 21:19 

Hardtraxx Veteran

tomac schreef:
Hmm, er zitten eens wat oudere tracks tussen, is het gelijk een geniale editie. Beetje overdreven lijkt mij.

Laatste paar edities waren vaak gevuld met tracks van 'talenten', housebootlegs en LNY TNZ spul.. Dan vind ik een lijst met een paar oudere heady tracks en sterke mainstreamplaten als Radiance en Digital Nation toch een verademing ten opzichte van de voorgaande edities :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 22:19 

Hardtraxx Elite

Ziet er zeer fijn uit, snel eens luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 00:42 

Hardtraxx Veteran

gasten een tracklijst als deze is toch fucking baas man>? respect voor willem moejt e toch ekt wel hebben hoor al helemaal nu hij geen haar dmeer op zijn hoofd heeft, hier kijk op dez efoto dan Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 00:51 

Hardtraxx Veteran

Destination schreef:
gasten een tracklijst als deze is toch fucking baas man>? respect voor willem moejt e toch ekt wel hebben hoor al helemaal nu hij geen haar dmeer op zijn hoofd heeft, hier kijk op dez efoto dan Afbeelding

We hebben hier een Pommer 2 :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 11:15 

Bierkoning

Hey hey, denk maar niet dat je dan nog in staat bent om foto's te posten :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 21:21 

Hardtraxxer

Fijn lijstje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 12:48 

Staat eindelijk een keer weer aan :worship:

tomac schreef:

afgelopen 10x zat er veel troep in dat in andere podcasts ook vaak werd gedraaid, hier zie ik alleen Alladin on E die ik niet hoef te horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 14:35 

Hardtraxx Veteran

ja hier houden we van heady!!! :drool: :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle