Tracklist: 01. Intro 02. Frontliner - Weekend warriors (Defqon.1 Anthem 2013) 03. D-block & S-te-Fan ft. F8trix - Beat as One 04. Code Black - Give You Up 05. D-Block & S-te-Fan - From the Hard 06. Atmozfears & S Dee - Our Escape 07. Audiotricz - What It Feels Like (Armin Bootleg) 08. Audiofreq - Pressure (Dj edit) 09. Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix) 10. Hard Driver & Substance One - Breaking Free (Sunrise Festival Anthem) 11. Endymion & The Viper ft. Feral Is Kinky - Raging In The Dancehall (Coone Remix) 12. Audiofreq feat MC Shureshock - Speekaz Kikk 13. Bass Modulators & Audiotricz - Feel Good 14. Alpha2 & Noisecontrollers - Craving for the Beat (Official Decibel Anthem 2013) 15. A-lusion - Make Up Your Mind 16. Ran-D - I Need U 17. Dimitri Vegas & Like Mike - Wakanda (Zatox Remix) 18. Brennan Heart & Zatox - Fight The Resistance 19. The Pitcher vs. Donkey Rollers - To The End
HWS daalt ook met iedere episode imo.. En dan zegt Willem dat het een privilege is om zoveel nieuwe tracks van allerlei artiesten binnen te krijgen, gaat ie weer dezelfde artiesten gaan 'supporten'.. Doe eens wat anders, wees eens creatief en ga niet telkens op safe spelen door zich vast te klampen aan Zatox, Noisecontrollers, Atmozfears etc in de podcast te steken. Maarja, dat is dan mijn mening. Ik blijf wel bij Isaac en DP's podcasts. :]
Heel saai dit lijstje, en de raw einde is helemaal niet om over naar huis te schrijven.. Niveau van HWS daalt met de episode.. Gelukkig hebben we DP U nog!
HWS daalt ook met iedere episode imo.. En dan zegt Willem dat het een privilege is om zoveel nieuwe tracks van allerlei artiesten binnen te krijgen, gaat ie weer dezelfde artiesten gaan 'supporten'.. Doe eens wat anders, wees eens creatief en ga niet telkens op safe spelen door zich vast te klampen aan Zatox, Noisecontrollers, Atmozfears etc in de podcast te steken. Maarja, dat is dan mijn mening. Ik blijf wel bij Isaac en DP's podcasts. :]
Niet helemaal mee eens. Ik zie hier redelijk wat artiesten die ik in de vorige paar podcasts niet zag (Audiofreq, The Pitcher, Ran-D, DBSTF hebben bijvoorbeeld er een tijdje niet ingezeten). Uiteindelijk zul je inderdaad een aantal artiesten hebben die je vaker in je podcast zet, maar daar heeft iedere podcast "last" van, omdat de maker dat juist de vetste muziek vind. Dat zie je bij Digital Punk ook, qua artiesten is dat voor mijn gevoel net zo gevarieerd.
Aardige aflevering, maar niet de beste aflevering ooit. Die Audiotricz platen liggen me wel, hier en daar wat mindere platen (Coone, Wakanda remix, Fight The Resistance). Nogmaals dikke pluspunten voor Killzone .
Sterk begin met Weekend Warriors, Beat as One en From the Hard. Vooral die laatste, samen met de Killzone remix springt deze er echt ver bovenuit. Vooral het contrast tussen Killzone en de rest vind ik wel leuk/opvallend, hedendaagse mainsteam kicks zijn vaak echt niet meer mijn ding. Ook positief verrast door Make Up Your Mind, erg vet plaatje.
man, wat een lekker lijstje deze aflevering heeft echt in een uurtje mijn interesse voor de mainstream weer opgewekt nieuwe d-bloc k & stefan, nieuwe coone, nieuwe ran -d, nieuwe code black etc. stuk voor stuk lekkere plaatjes ,alleen die nieuwe hard driver doet me niks
HWS daalt ook met iedere episode imo.. En dan zegt Willem dat het een privilege is om zoveel nieuwe tracks van allerlei artiesten binnen te krijgen, gaat ie weer dezelfde artiesten gaan 'supporten'.. Doe eens wat anders, wees eens creatief en ga niet telkens op safe spelen door zich vast te klampen aan Zatox, Noisecontrollers, Atmozfears etc in de podcast te steken.