Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 19:31 

Hardtraxx Elite

DannyHamstra schreef:
03. Beholder & Max Enforcer - Pulse Protraction
04. Geck-O - Tribal Dance

Sorry maar deze zijn echt slecht!

Dat zijn juist twee geweldige tracks ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2013 20:23 

Hardtraxxer

Er staan wel een paar leuke tracks tussen zoals Way Beyond en Came To This. Ook de nieuwe Noisecontrollers mag er wezen en dan heb ik het over Destroyer Of Worlds
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 23:45 

Hardtraxx Veteran

Eerste halfuur is eerder pitch with style :/ waarom kan niemand meer gewoon harde kicks maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 11:14 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk om Pulse Protraction weer eens te horen en Tribal Dance is ook lekker anders.

Verder plusjes voor Fiction, Colours Of Life, Destroyer Of Worlds, Ain't No Dream, You Make The Change, Not Afraid en Worth Fighting For.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 11:41 

Donateur

CyrilHS schreef:
Gaat (weer) niet mee, niet echt iets wat ik MOET horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 14:15 

Hardtraxx Elite

nielstil schreef:
Eerste halfuur is eerder pitch with style :/ waarom kan niemand meer gewoon harde kicks maken?

Omdat het overgrote deel van de doelgroep nou eenmaal gek is op pitchkicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 20:44 

Hardtraxxer

Matige episode, waarin NC twee uitersten van zichzelf laat zien. Destroyer of Worlds is een prachtplaatje, maar die Apollo remix is pure griebusmuziek. Ben sowieso geen fan van dat stijltje maar dit klinkt ook nog eens nergens naar. Verder niet veel boeiends. Omegatypez, Neilio en dat soort artiesten doen het bij mij meestal niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 21:46 

Hardtraxx Veteran

op zich zit ik ook niet te wachten op zo'n Apollo remix in hard with style, maar het is verre van slecht, en zo'n Tribal Dance. Ik zit daar niet vol enthousiasme naar te luisteren, maar het feit dat hij gewoon lekker maakt waar hij zin in heeft vind ik ook al een compliment waard :) maar doe mij Broken Glass maar.

Het zonnetje van vandaag deed misschien ook veel, maar vond het absoluut geen slechte week ! Destroyer of Worlds schiet er voor mij wel echt boven uit, wat een pracht plaat is dat zeg :thumbsup:

Intro van de nieuwe Tatanka zit ook echt een bak drive in, maar die zang die daarna dan weer komt had totaal niet gehoeven :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 21:50 

Hardtraxx Veteran

BTW, waar komen die Scary Clowns dan vandaan? hebben ze die afgezaagde maskers op tijdens het draaien?

Als je dan een vette act wil op zetten kun je toch wel iets vetters bedenken (en een betere naam :huh: )

enige wat goed is aan die naam is dat het geen Scary Clownzz is
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 01:03 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
BTW, waar komen die Scary Clowns dan vandaan? hebben ze die afgezaagde maskers op tijdens het draaien?

Als je dan een vette act wil op zetten kun je toch wel iets vetters bedenken (en een betere naam :huh: )

enige wat goed is aan die naam is dat het geen Scary Clownzz is

Ik gok op Activator zelf met nog iemand.
Misschien dachten ze zo iets van; wat Ran-D en Adaro kunnen, kunnen wij ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2013 02:13 

Scary Clowns (belachelijke naam inderdaad) = Activator & Francesco Zeta. Ik vind het nummer wel wat hebben eerlijk gezegd :P

Ohja over de lijst: wat leuke dingen maar kom op zeg. HWS al heel lang geleden opgegeven, heel blij en tevreden dat Unleased en nu is
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle