Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 16:05 

Hardtraxx Veteran

The end of 2012 is here; what a year it was! Amongst other things: The revival of Frontliner,the young and talented Adrenalize, Code Black's 'Can't Hold Me Back', The year of Wildstylez taking over national radio, the year of a DJ Mag Top 100 full of Hardstyle acts, and of course - what has grown from a simple podcast into a platform for new talent - an amazing year for HARD with STYLE!

#HWS18 is made for, and by you! Without your feedback, your support and love for the music, HARD with STYLE would never be where it is today. Next year, we will continue to bring you a lot more new music and we will continue to ask for your input and insight. Lets make 2013 even better than 2012.

Have a warm, loving and - most of all - musical New Year!

Download Headhunterz - Hard With Style Episode #18:

Tracklist:
01. Intro
02. Wildstylez - Daydreamer
03. Josh & Wesz - Dream Planet
04. The KGB's - Infinity (Technoboy Ruff Mix)
05. Max Enforcer - You And I
06. Technoboy & Anklebreaker - Celebrate Life
07. Killer Clown - Tormented
08. Headhunterz - Rock Civilization (Christmas Edit)
09. A-lusion - Don't Wanna Know (2012 Mix)
10. Alpha² & Wildstylez - Atrocious
11. Stephanie - Groovin To The Beat
12. Omegatypez - Digital Revolution
13. Psyko Punkz - Electrobam
14. Steve Aoki & Angger Dimas vs. Dimitri Vegas & Like Mike - Phat Brahms (Coone Remix)
15. Tatanka - Arabika
16. Coone & B-Front - Fearless 2012
17. Ran D & Zatox - Hectic
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 16:10 

Hardtraxx Elite

Waar is die remix dan, die ie pas afgemaakt had??!?!

Hardtraxx Elite

Oeps dubbelpost

Hardtraxx Addict

Lekkere lijst, maar wat doet die jumpende muts daar bij 7:55? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 16:13 

Hardtraxx Veteran

Ik sla helaas weer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 16:31 

Tegenvaller dit...

Celebrate Life, Phat Brahms, Hectic, Fearless zijn voor mij de enige lekkere nummertjes die eruit schieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 16:36 

Hardtraxx Veteran

G1LL schreef:
Ik sla helaas weer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 16:38 

Hardtraxx Veteran

'the year of the revival of Frontliner'

Fijn om te zien dat producers ook vinden dat andere producers soms 'dipjes' hebben. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 16:51 

Hardtraxxer

Citaat:
Alpha² & Wildstylez - Atrocious

blijft zo geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 16:51 

Hardtraxx Veteran

Ik vind het een lekker lijstje! Fearless 2012 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 16:56 

Hardtraxx Veteran

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 17:14 

Hardtraxx Veteran

Aantal nieuwe platen die ik niet zo vind (A-Lusion, Stephanie) die ik ken, aantal onbekende platen en een aantal geweldige oudere klappers! Infinity en Atrocious (L)!

In ieder geval even luisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 17:27 

Hardtraxx Veteran

Even luisteren. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 17:42 

Hardtraxx Veteran

niet heel boeiend helaas,...

maar daydream is epic :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 18:17 

Hardtraxx Veteran

Ik neem hem is een keer mee denk ik :P eensch luisteren naar al die als koek gebakken plaatjes!

OMG.. Moest dat gay-gedeelte nu? :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 18:19 

Hardtraxx Addict

Qua nieuwe muziek valt het een tikkie tegen, net als vorige maand, maar och, ik vind het toch een leuke lijst. Paar mooie oldies ertussen. Also, als je met 'gay stuk' die beginspeech bedoelt: die is juist lachen, mooie "de-Kerstman-vertelt"-stem. ;)

Wat me wel opvalt, is dat ongeveer sinds Q-Dance presents Hard with Style, Headhunterz wat interessanter probeert te mixen. De muziek vond ik prima meestal, maar de mix was vrij lomp de ene uit, *DONG* *echo-fade-out* en dan de volgende aan. In deze en de vorige HWS hoor ik hem af en toe tracks teasen tijdens andere tracks. Adaro is daar ontzettend goed in - soms zelfs 5 seconden van tevoren - en ik hoop dat Headhunterz dat een beetje van hem afkijkt. Maakt zo'n set een stuk interessanter: "Oeh! Die track komt eraan, yay!" ... "Waar blijft hij nou..." En dan na een tijdje: "Jaaaaa, daar is hij"! Geeft je iets om naar uit te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 18:26 

Hardtraxx Veteran

Afgeluisterd. De vorige twee edities waren heel erg sterk en als je nieuwe muziek op dat allerhoogste niveau een beetje stokt dan wordt het automatisch ook allemaal net een tikje minder. Er zitten zeker interessante platen in. De nieuwe Josh & Wesz is heel erg vet, leuk ook om Arabika, Celebrate Life en de twee eerder genoemde oldies te horen (Tormented is niet helemaal mijn plaat). Grappig ook om te horen over Digital Revolution, ik had precies hetzelfde namelijk. Ook de update van Fearless 2012 tov de Qlimax liveset is zeer geslaagd!
Tussen de goede platen zitten ook wel een paar mindere, de nieuwe Stephanie en A-Lusion doen me niet zo veel, net als Hectic. Dat laatste is eigenlijk wel jammer, want de afgelopen maanden vond ik de afsluiters erg sterk.

Al met al dus niet de ultieme topmaand, maar dat gaat ook niet iedere maand. Wel een weer een podcast waar ik een maandje mee doorkan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 18:33 

Hardtraxxer

Hoop niet dat het nu een hit gaat worden in het buitenland dat jumpen op hardstyle XD
Straks staan ze daar allemaal te jumpen op defqon australie :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 18:50 

Hardtraxxer

Redelijke lijst, met een paar klappers!
Weer lekker om wat oude nummers voorbij te zien komen.

Fearless 2012 :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 19:32 

Hardtraxx Crew

Zitten verschrikkelijke nummers tussen (You And I :sick: :sick: :sick: :sick: , Don't Wanna Know (hahahahaha wat een nummer :lol: ), Groovin To The Beat en die van Omegatypez, maar zitten ook weer hele gave tussen (Infinity, Tormented, Atrocious en die nieuwe J&W zal vast ook wel weer gaaf zijn!). Wisselvallige lijst dus helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 20:16 

Hardtraxx Addict

Matige lijst zeg. Nieuwe nummers vind ik gewoon allemaal echt enorm slap en inspiratieloos klinken. Arabica is dan wel weer vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 20:41 

Hardtraxx Addict

echt een waardeloze editie :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 20:42 

Hardtraxxer

Fearless echt baas :love:

Electrobam doet het live denk ik prima en verder qua nieuwe gewoon echt heel erg matig... Jammer :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 20:52 

Hardtraxx Elite

Analoxx schreef:
echt een waardeloze editie :(

Dit. Die nieuwe van J&W, Atrocious en Coone en B-front collab zijn wel heel dik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 dec 2012 21:05 

Hardtraxx Elite

electrobam? leuke naam voor een pokemon
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle