Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 17:14 

Qlown schreef:
Twisted Mind Fantasy mocht hier wel buiten gelaten worden, geef mij maar die TBA van DBSTF die Isaac draaide op Qlimax. :[

Voor de rest een lekker lijstje!
Now Is The Time, Why So Serious, Forever, Connected, Make It Bun Dem remix, Steam Train,..
Stuk voor stuk toppertjes imo. :]

Van mij mocht die Geck-e track er ook wel uit, 3x niks, maar dat zal wel komen omdat ik niet bij de Theracordskudde hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 17:14 

Hardtraxx Veteran

En klaar. Veel vette tracks, ook wat mindere. Een van de betere afleveringen! Grootste plusjes zijn toch wel de nieuwe Noisecontrollers, Wildstylez, Re-Volt, Burn remix, Body Flow en Steam Train.

JEFSKIII schreef:
Van mij mocht die Geck-e track er ook wel uit, 3x niks, maar dat zal wel komen omdat ik niet bij de Theracordskudde hoor.

Het is een experimentele track, dus je kan er net zo goed niets aan vinden. Hoeft je nog niet persé een fanboy van Theracords te maken, want ik ben dat ook niet, maar kan deze track zeker waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 17:24 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
02. Headhunterz & Miss Palmer - Now Is The Time
03. Geck-e - Body Flow
14. Re-volt - Free (Euphoric mix)
15. Tuneboy ft. Ruffian - Switch Off Your Mind

4 leuke tracks in deze episode voor mij. Voor de rest vind ik de nieuwe tracks van de grotere namen nogal tegenvallen. Had natuurlijk gehoopt op die TBA van B-Front ipv die Burn Remix (slechtste B-Front plaat ooit voor mij) maar wel logisch dat die er nog niet in staat. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 17:47 

Hardtraxxer

Ziet er uit als een erg lekkere, euforische mix :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 17:52 

Donateur

Heerlijke lijst :woot: Die nieuwe wildstylez is ook zo fijn :worship: en de Burn Remix, magische plaat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:05 

Die Geck-E plaat is echt de bagger plaat van HWS :) is het echt omdat er Geck-E voor staat dat jullie die leuk vinden? Voor de rest echt wel een top lijst weer. Wordt weer aangenaam hiermee naar school te rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:06 

Hardtraxx Beheerder

Lekker lijstje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:07 

Hardtraxx Crew

Spablauw schreef:
is het echt omdat er Geck-E voor staat dat jullie die leuk vinden?

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:08 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:

Tuurlijk, waarom zou ik hem anders leuk vinden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:08 

Ja dat vroeg ik me inderdaad af :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:10 

Hardtraxx Addict

Vette tracks weer! :D
Spablauw schreef:
Die Geck-E plaat is echt de bagger plaat van HWS.

Is het omdat er Geck-E voor staat?

Dat nummer is trouwens een van de betere van de podcast. Zo'n dikke track is dat! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:13 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
s het echt omdat er Geck-E voor staat dat jullie die leuk vinden?

Jezus. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:17 

Donateur

Spablauw schreef:
Is het echt omdat er Geck-E voor staat dat jullie die leuk vinden?

Jep, wat is daar mis mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:18 

BvG50 schreef:
Vette tracks weer! :D
Spablauw schreef:
Die Geck-E plaat is echt de bagger plaat van HWS.

Is het omdat er Geck-E voor staat?

Ja man echt, nee gewoon dat is toch geen hardstyle, precies kicks die klinken als iemand die met een stok op een rotte houte vezelplaat slaat ofs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:20 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Ja man echt, nee gewoon dat is toch geen hardstyle

Moet dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:22 

Echt een genot om op Hardtraxx tegen de kar van Theracords en hun achterban te rijden :cool: direct er op vliegen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:24 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Echt een genot om op Hardtraxx tegen de kar van Theracords en hun achterban te rijden :cool: direct er op vliegen...

Rot gewoon op
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:29 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:

Zucht. Je stelt een vraag, logisch dat mensen daar op in gaan.. Om dan dit als een verwijt te geven is echter wel een knappe oplossing :yawn:

Bovendien heeft er niemand gezegd dat dit Hardstyle is. Dit is gewoon een experimentele track die naar mijn gevoel prima in elkaar steekt. Gewoon maken wat je zelf vet vindt, geen grenzen. Verder wordt deze track ook nog eens gebruikt om zeg maar te openen. Iets waar ik prima mee kan leven. Jij blijkbaar niet, prima! Smaken verschillen ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:29 

Hardtraxx Veteran

Ik sla over, staat voor mij niks interessants in deze keer helaas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:33 

Hardtraxxer

Ben nooit fan geweest van D-block en S-t-fan maar ik vind Twisted Mind Fantasy echt een hele fijne plaat. :cool:

Voor de rest Steam Train en Body Flow :love:

Hele fijne editie dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:34 

Hardtraxx Veteran

Helemaal geluisterd en dat was eigenlijk gewoon saai. Ik bombardeer dit voor mij dus als een kutlijst, al wordt de Burn remix elke keer als ik hem luister leuker. Die heeft mij overtuigd op Qlimax. :)

Spablauw schreef:
Die Geck-E plaat is echt de bagger plaat van HWS :) is het echt omdat er Geck-E voor staat dat jullie die leuk vinden? Voor de rest echt wel een top lijst weer. Wordt weer aangenaam hiermee naar school te rijden.

Misschien wel ja, al ben ik niet weg van de plaat. Zelfde geldt voor deze podcast, als er niet Headhunterz voor had gestaan zou hij lang niet zo lovend ontvangen zijn.

Doei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:39 

Hardtraxxer

Spablauw schreef:

Ja of omdat onze smaak breder is dan alleen hardstyle en we niet gelijk iets bagger vinden als het niet in ons plaatje past.
Je weet dat dit forum ook een hardtrance gedeelte kent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 18:48 

Hardtraxxer

Paar dikke tracks, Steam Train en Now is the time zijn daarbij de uitschieters.

Helaas wel erg veel tracks wat niet veel is. De Dasb berlin remix is een pure verkrachting van het origineel. Death of a demon en Burn remix doen me ook niets. En Connected is weer een saaie plaat van Atmozfears. Knap hoe ontieglijk veel saaie tracks die lui produceren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 19:10 

Hardtraxx Addict

Spablauw schreef:
Ja man echt, nee gewoon dat is toch geen hardstyle, precies kicks die klinken als iemand die met een stok op een rotte houte vezelplaat slaat ofs.

:')
Conclusie: Speakers / Subwoofer van de Wibra.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2012 19:12 

Hardtraxx Veteran

Body Flow is echt geweldig zeg. Nice dat ie support krijgt ^^

En voor de rest ook, leuk lijstje! Ga sinds een hele tijd weer eens luisteren :D
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle