Psychedelic Sunshine. Waarom moet HHZ altijd liedjes uit andere muziekstromingen erbij halen? En dan zijn het nog niet eens vette nummers. Waarschijnlijk probeert hij zich gewoon in de kaart te spelen bij het grote publiek. Zelfde verhaal bij die MMA remix, is hardstyle alleen niet genoeg voor hem? Sorry, maar ik erger me kapot als ik zoiets hoor, die blije meuk allemaal bleh.
Related topics
Active topics in Hardstyle
Moderators
-
KHardtraxxer
- 198 posts member since 2010
- last seen Feb 2013
Hoe hoog staat de BPM aan het begin joh?
Waarom slaat die compressor bij jullie studio altijd dicht, dan hou je geen kwaliteit over.
Zitten hele vette nummers in! Paar die ik helemaal niks vind, maar al met al wel een leuke tracklist! 
Headhunterz heeft het weer gedaan hoor. Kijk eens wat verder dan je neus lang is. Iedereen gebruikt tegenwoordig tracks uit andere genres. Maar als dit weer bij Headhunterz gebeurt is de wereld te kleinwrote:Psychedelic Sunshine. Waarom moet HHZ altijd liedjes uit andere muziekstromingen erbij halen? En dan zijn het nog niet eens vette nummers. Waarschijnlijk probeert hij zich gewoon in de kaart te spelen bij het grote publiek. Zelfde verhaal bij die MMA remix, is hardstyle alleen niet genoeg voor hem? Sorry, maar ik erger me kapot als ik zoiets hoor, die blije meuk allemaal bleh.
Lekker setje!!
Wildstylez - Love geweldig nummer idd
Wildstylez - Love geweldig nummer idd
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Gaat mee!
Gisteren alleen laatste stukje gehoord.
Gisteren alleen laatste stukje gehoord.
Psychedelic Sunshine en Club Bizarre ff doorspoelen. Verder nog wel een leuke TL:)
Gaat mee
Gaat mee
Heerlijk zo'n setje! en kwaliteit is ook wel oké 
Ik kan me nog herinneren dat iedereen dit een geweldige dj tool vond maar dat het alleen jammer was dat ie zo laat kwam. Want anders zou het dé DJ-tool van zomer 2010 kunnen worden.wrote:Headhunterz heeft het weer gedaan hoor. Kijk eens wat verder dan je neus lang is. Iedereen gebruikt tegenwoordig tracks uit andere genres. Maar als dit weer bij Headhunterz gebeurt is de wereld te kleinwrote:Psychedelic Sunshine. Waarom moet HHZ altijd liedjes uit andere muziekstromingen erbij halen? En dan zijn het nog niet eens vette nummers. Waarschijnlijk probeert hij zich gewoon in de kaart te spelen bij het grote publiek. Zelfde verhaal bij die MMA remix, is hardstyle alleen niet genoeg voor hem? Sorry, maar ik erger me kapot als ik zoiets hoor, die blije meuk allemaal bleh.
En nu wordt ie de grond in geboord.. jaa logisch!
Die intro van MMA remix is echt wel lekker hoor! En ik ben verliefd geworden op Give It Up

wat een set
wildstylez - love
heerlijke track 
wildstylez - love
08.Headhunterz & Wildstylez - Down With The Hardstyle
---
08.Headhunterz & Wildstylez - Down With The Hardstyle (Credible Mix)
Opzich wel een goede set , 2 nummers die uitgebracht zijn en de rest allemaal promo's
alleen die stukjes house (mma remix/Psychedelic Sunshine) trekken mij niet echt zo maar goed dan maar even door skippen
---
08.Headhunterz & Wildstylez - Down With The Hardstyle (Credible Mix)
Opzich wel een goede set , 2 nummers die uitgebracht zijn en de rest allemaal promo's
alleen die stukjes house (mma remix/Psychedelic Sunshine) trekken mij niet echt zo maar goed dan maar even door skippen
Vond het egt een leuke set!
Live gehoord op de radio. Tog maar meepakken, is wel vet om thuis chill te luisteren
Live gehoord op de radio. Tog maar meepakken, is wel vet om thuis chill te luisteren
-
S
wrote:Wildstylez - Lovewat een geweldige nummer
Wat een leuke set!
*realiseert dat het hhz is*

Het lijkt alsof Headhunterz's doel is om zo populair mogelijk te worden en IK VIND dat dat ten koste gaat van de kwaliteit van de muziek.wrote:Ik kan me nog herinneren dat iedereen dit een geweldige dj tool vond maar dat het alleen jammer was dat ie zo laat kwam. Want anders zou het dé DJ-tool van zomer 2010 kunnen worden.wrote:Headhunterz heeft het weer gedaan hoor. Kijk eens wat verder dan je neus lang is. Iedereen gebruikt tegenwoordig tracks uit andere genres. Maar als dit weer bij Headhunterz gebeurt is de wereld te kleinwrote:Psychedelic Sunshine. Waarom moet HHZ altijd liedjes uit andere muziekstromingen erbij halen? En dan zijn het nog niet eens vette nummers. Waarschijnlijk probeert hij zich gewoon in de kaart te spelen bij het grote publiek. Zelfde verhaal bij die MMA remix, is hardstyle alleen niet genoeg voor hem? Sorry, maar ik erger me kapot als ik zoiets hoor, die blije meuk allemaal bleh.
En nu wordt ie de grond in geboord.. jaa logisch!
Ben zeer benieuwd. In de tracklist zitten wel paar gave nummer tussen in ieder geval 
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 8 days ago
Oogkleppen de gekste!!!!!!wrote:Psychedelic Sunshine. Waarom moet HHZ altijd liedjes uit andere muziekstromingen erbij halen? En dan zijn het nog niet eens vette nummers. Waarschijnlijk probeert hij zich gewoon in de kaart te spelen bij het grote publiek. Zelfde verhaal bij die MMA remix, is hardstyle alleen niet genoeg voor hem? Sorry, maar ik erger me kapot als ik zoiets hoor, die blije meuk allemaal bleh.
-
MHardtraxxer
- 605 posts member since 2009
- last seen Oct 2015
Heerlijk setje hoor!!

juist + 1 maakt de beste jongen weer eens een lekker setje, is het nog niet goedwrote:Headhunterz heeft het weer gedaan hoor. Kijk eens wat verder dan je neus lang is. Iedereen gebruikt tegenwoordig tracks uit andere genres. Maar als dit weer bij Headhunterz gebeurt is de wereld te kleinwrote:Psychedelic Sunshine. Waarom moet HHZ altijd liedjes uit andere muziekstromingen erbij halen? En dan zijn het nog niet eens vette nummers. Waarschijnlijk probeert hij zich gewoon in de kaart te spelen bij het grote publiek. Zelfde verhaal bij die MMA remix, is hardstyle alleen niet genoeg voor hem? Sorry, maar ik erger me kapot als ik zoiets hoor, die blije meuk allemaal bleh.
ik vind het wel tof voor een keertje
-
BHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Jul 2019
Zo dit vind ik nou een gaaf setje
En dat nummers uit een ander genre gebruiken vind ik zo erg nog niet, als het maar niet te veel gebeurd. Een fatsoenlijke bootleg doet het bij mij altijd wel goed op een feestje
En dat nummers uit een ander genre gebruiken vind ik zo erg nog niet, als het maar niet te veel gebeurd. Een fatsoenlijke bootleg doet het bij mij altijd wel goed op een feestje