Active topics in Hardstyle

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 10 days ago
Psychedelic Sunshine. Waarom moet HHZ altijd liedjes uit andere muziekstromingen erbij halen? En dan zijn het nog niet eens vette nummers. Waarschijnlijk probeert hij zich gewoon in de kaart te spelen bij het grote publiek. Zelfde verhaal bij die MMA remix, is hardstyle alleen niet genoeg voor hem? Sorry, maar ik erger me kapot als ik zoiets hoor, die blije meuk allemaal bleh.
K
Hardtraxxer
198 posts member since 2010
last seen Feb 2013
Hoe hoog staat de BPM aan het begin joh?
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
Waarom slaat die compressor bij jullie studio altijd dicht, dan hou je geen kwaliteit over.
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Radionomy :P
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zitten hele vette nummers in! Paar die ik helemaal niks vind, maar al met al wel een leuke tracklist! :D
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Roan wrote:Psychedelic Sunshine. Waarom moet HHZ altijd liedjes uit andere muziekstromingen erbij halen? En dan zijn het nog niet eens vette nummers. Waarschijnlijk probeert hij zich gewoon in de kaart te spelen bij het grote publiek. Zelfde verhaal bij die MMA remix, is hardstyle alleen niet genoeg voor hem? Sorry, maar ik erger me kapot als ik zoiets hoor, die blije meuk allemaal bleh.
Headhunterz heeft het weer gedaan hoor. Kijk eens wat verder dan je neus lang is. Iedereen gebruikt tegenwoordig tracks uit andere genres. Maar als dit weer bij Headhunterz gebeurt is de wereld te klein :thumbdown:
Hardtraxxer
191 posts member since 2010
last seen Aug 2012
Lekker setje!!
Wildstylez - Love geweldig nummer idd :woot:
F
Hardtraxx Veteran
6758 posts member since 2008
last seen Nov 2020
Gaat mee! ^^
Gisteren alleen laatste stukje gehoord.
Hardtraxx Addict
1604 posts member since 2010
last seen Jan 2022
Psychedelic Sunshine en Club Bizarre ff doorspoelen. Verder nog wel een leuke TL:)
Gaat mee
Hardtraxxer
361 posts member since 2010
last seen Mar 2025
Heerlijk zo'n setje! en kwaliteit is ook wel oké :thumbup:
Hardtraxxer
283 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Maximize wrote:
Roan wrote:Psychedelic Sunshine. Waarom moet HHZ altijd liedjes uit andere muziekstromingen erbij halen? En dan zijn het nog niet eens vette nummers. Waarschijnlijk probeert hij zich gewoon in de kaart te spelen bij het grote publiek. Zelfde verhaal bij die MMA remix, is hardstyle alleen niet genoeg voor hem? Sorry, maar ik erger me kapot als ik zoiets hoor, die blije meuk allemaal bleh.
Headhunterz heeft het weer gedaan hoor. Kijk eens wat verder dan je neus lang is. Iedereen gebruikt tegenwoordig tracks uit andere genres. Maar als dit weer bij Headhunterz gebeurt is de wereld te klein :thumbdown:
Ik kan me nog herinneren dat iedereen dit een geweldige dj tool vond maar dat het alleen jammer was dat ie zo laat kwam. Want anders zou het dé DJ-tool van zomer 2010 kunnen worden.
En nu wordt ie de grond in geboord.. jaa logisch!
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Die intro van MMA remix is echt wel lekker hoor! En ik ben verliefd geworden op Give It Up :love: :worship:
Hardtraxxer
731 posts member since 2009
last seen Mar 2017
wat een set :innocent:

wildstylez - love :loving: heerlijke track :yay:
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Neem hem mee voor de promo's :thumbup:
Hardtraxxer
717 posts member since 2010
last seen Oct 2025
08.Headhunterz & Wildstylez - Down With The Hardstyle
---
08.Headhunterz & Wildstylez - Down With The Hardstyle (Credible Mix)
:innocent:

Opzich wel een goede set , 2 nummers die uitgebracht zijn en de rest allemaal promo's :thumbup:
alleen die stukjes house (mma remix/Psychedelic Sunshine) trekken mij niet echt zo maar goed dan maar even door skippen >.<
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Vond het egt een leuke set!
Live gehoord op de radio. Tog maar meepakken, is wel vet om thuis chill te luisteren :thumbsup:
S
Wesz wrote:Wildstylez - Love (L) wat een geweldige nummer :loving:
:loving:

Wat een leuke set!

*realiseert dat het hhz is*

Headhunterz @ Fear.FM Awards 2010
Hardtraxxer
913 posts member since 2010
last seen 10 days ago
AFCA wrote:
Maximize wrote:
Ik kan me nog herinneren dat iedereen dit een geweldige dj tool vond maar dat het alleen jammer was dat ie zo laat kwam. Want anders zou het dé DJ-tool van zomer 2010 kunnen worden.
En nu wordt ie de grond in geboord.. jaa logisch!
Het lijkt alsof Headhunterz's doel is om zo populair mogelijk te worden en IK VIND dat dat ten koste gaat van de kwaliteit van de muziek.
Hardtraxxer
54 posts member since 2010
last seen Jan 2012
Ben zeer benieuwd. In de tracklist zitten wel paar gave nummer tussen in ieder geval ^^
Hardtraxx Addict
1872 posts member since 2008
last seen May 2023
Headhunterz gaat altijd mee :worship:
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen 8 days ago
Oogkleppen de gekste!!!!!! :corn:
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Wel aardige set:)
M
Hardtraxxer
605 posts member since 2009
last seen Oct 2015
Heerlijk setje hoor!!

:clap:
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Maximize wrote:
juist + 1 maakt de beste jongen weer eens een lekker setje, is het nog niet goed

ik vind het wel tof voor een keertje :thumbsup:
B
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Jul 2019
Zo dit vind ik nou een gaaf setje :clap:
En dat nummers uit een ander genre gebruiken vind ik zo erg nog niet, als het maar niet te veel gebeurd. Een fatsoenlijke bootleg doet het bij mij altijd wel goed op een feestje :)