Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Psychedelic Sunshine. Waarom moet HHZ altijd liedjes uit andere muziekstromingen erbij halen? En dan zijn het nog niet eens vette nummers. Waarschijnlijk probeert hij zich gewoon in de kaart te spelen bij het grote publiek. Zelfde verhaal bij die MMA remix, is hardstyle alleen niet genoeg voor hem? Sorry, maar ik erger me kapot als ik zoiets hoor, die blije meuk allemaal bleh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 12:32 
 
Hardtraxxer

Hoe hoog staat de BPM aan het begin joh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 12:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom slaat die compressor bij jullie studio altijd dicht, dan hou je geen kwaliteit over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 12:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Radionomy :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zitten hele vette nummers in! Paar die ik helemaal niks vind, maar al met al wel een leuke tracklist! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Roan schreef:
Psychedelic Sunshine. Waarom moet HHZ altijd liedjes uit andere muziekstromingen erbij halen? En dan zijn het nog niet eens vette nummers. Waarschijnlijk probeert hij zich gewoon in de kaart te spelen bij het grote publiek. Zelfde verhaal bij die MMA remix, is hardstyle alleen niet genoeg voor hem? Sorry, maar ik erger me kapot als ik zoiets hoor, die blije meuk allemaal bleh.


Headhunterz heeft het weer gedaan hoor. Kijk eens wat verder dan je neus lang is. Iedereen gebruikt tegenwoordig tracks uit andere genres. Maar als dit weer bij Headhunterz gebeurt is de wereld te klein :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 13:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker setje!!
Wildstylez - Love geweldig nummer idd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

Gaat mee! ^^
Gisteren alleen laatste stukje gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 13:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Psychedelic Sunshine en Club Bizarre ff doorspoelen. Verder nog wel een leuke TL:)
Gaat mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heerlijk zo'n setje! en kwaliteit is ook wel oké :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 13:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Roan schreef:
Psychedelic Sunshine. Waarom moet HHZ altijd liedjes uit andere muziekstromingen erbij halen? En dan zijn het nog niet eens vette nummers. Waarschijnlijk probeert hij zich gewoon in de kaart te spelen bij het grote publiek. Zelfde verhaal bij die MMA remix, is hardstyle alleen niet genoeg voor hem? Sorry, maar ik erger me kapot als ik zoiets hoor, die blije meuk allemaal bleh.


Headhunterz heeft het weer gedaan hoor. Kijk eens wat verder dan je neus lang is. Iedereen gebruikt tegenwoordig tracks uit andere genres. Maar als dit weer bij Headhunterz gebeurt is de wereld te klein :thumbdown:


Ik kan me nog herinneren dat iedereen dit een geweldige dj tool vond maar dat het alleen jammer was dat ie zo laat kwam. Want anders zou het dé DJ-tool van zomer 2010 kunnen worden.
En nu wordt ie de grond in geboord.. jaa logisch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die intro van MMA remix is echt wel lekker hoor! En ik ben verliefd geworden op Give It Up :love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wat een set :innocent:

wildstylez - love :loving: heerlijke track :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neem hem mee voor de promo's :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

08.Headhunterz & Wildstylez - Down With The Hardstyle
---
08.Headhunterz & Wildstylez - Down With The Hardstyle (Credible Mix)
:innocent:

Opzich wel een goede set , 2 nummers die uitgebracht zijn en de rest allemaal promo's :thumbup:
alleen die stukjes house (mma remix/Psychedelic Sunshine) trekken mij niet echt zo maar goed dan maar even door skippen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 14:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het egt een leuke set!
Live gehoord op de radio. Tog maar meepakken, is wel vet om thuis chill te luisteren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 14:27 
 

Wesz schreef:
Wildstylez - Love (L) wat een geweldige nummer :loving:

:loving:

Wat een leuke set!

*realiseert dat het hhz is*

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AFCA schreef:
Maximize schreef:
Roan schreef:
Psychedelic Sunshine. Waarom moet HHZ altijd liedjes uit andere muziekstromingen erbij halen? En dan zijn het nog niet eens vette nummers. Waarschijnlijk probeert hij zich gewoon in de kaart te spelen bij het grote publiek. Zelfde verhaal bij die MMA remix, is hardstyle alleen niet genoeg voor hem? Sorry, maar ik erger me kapot als ik zoiets hoor, die blije meuk allemaal bleh.


Headhunterz heeft het weer gedaan hoor. Kijk eens wat verder dan je neus lang is. Iedereen gebruikt tegenwoordig tracks uit andere genres. Maar als dit weer bij Headhunterz gebeurt is de wereld te klein :thumbdown:


Ik kan me nog herinneren dat iedereen dit een geweldige dj tool vond maar dat het alleen jammer was dat ie zo laat kwam. Want anders zou het dé DJ-tool van zomer 2010 kunnen worden.
En nu wordt ie de grond in geboord.. jaa logisch!


Het lijkt alsof Headhunterz's doel is om zo populair mogelijk te worden en IK VIND dat dat ten koste gaat van de kwaliteit van de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ben zeer benieuwd. In de tracklist zitten wel paar gave nummer tussen in ieder geval ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 14:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Headhunterz gaat altijd mee :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 15:29 
 
Artiest

Roan schreef:
Psychedelic Sunshine. Waarom moet HHZ altijd liedjes uit andere muziekstromingen erbij halen? En dan zijn het nog niet eens vette nummers. Waarschijnlijk probeert hij zich gewoon in de kaart te spelen bij het grote publiek. Zelfde verhaal bij die MMA remix, is hardstyle alleen niet genoeg voor hem? Sorry, maar ik erger me kapot als ik zoiets hoor, die blije meuk allemaal bleh.


Oogkleppen de gekste!!!!!! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel aardige set:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 18:33 
 
Hardtraxxer

Heerlijk setje hoor!!

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2010 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Roan schreef:
Psychedelic Sunshine. Waarom moet HHZ altijd liedjes uit andere muziekstromingen erbij halen? En dan zijn het nog niet eens vette nummers. Waarschijnlijk probeert hij zich gewoon in de kaart te spelen bij het grote publiek. Zelfde verhaal bij die MMA remix, is hardstyle alleen niet genoeg voor hem? Sorry, maar ik erger me kapot als ik zoiets hoor, die blije meuk allemaal bleh.


Headhunterz heeft het weer gedaan hoor. Kijk eens wat verder dan je neus lang is. Iedereen gebruikt tegenwoordig tracks uit andere genres. Maar als dit weer bij Headhunterz gebeurt is de wereld te klein :thumbdown:


juist + 1 maakt de beste jongen weer eens een lekker setje, is het nog niet goed

ik vind het wel tof voor een keertje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2010 02:26 
 
Hardtraxxer

Zo dit vind ik nou een gaaf setje :clap:
En dat nummers uit een ander genre gebruiken vind ik zo erg nog niet, als het maar niet te veel gebeurd. Een fatsoenlijke bootleg doet het bij mij altijd wel goed op een feestje :)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle