mmmh mijne eerste favo nr staat pas op 9 maar wat er allemaal boven staat is ook wel lkkr 
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Charon b2b w/ Dozer | Reignite Festival 2026 Liveset
- View the latest post: Praise The Reverse Bass | Vol.02 | Mixed by Nuracore Invited by Consequent
- View the latest post: Nuracore @ Decibel Outdoor 2026 | Full Liveset
- View the latest post: Nuracore | Brennan Heart
- View the latest post: Skandalig Winter Wonderland DJ Contest // Early to the Millenium
Moderators
-
S
In de top 10 kan ik me goed vinden. Alleen revelations mag wat naar beneden vallen. Tritolo mag wat meer omhoog.
-
G
ik vind deze top 40 erg tegenvallen 
jammer ...
en dan ook nog eens die zwaar irritante stem er doorheen...helaas, dit wordt em niet
jammer ...
en dan ook nog eens die zwaar irritante stem er doorheen...helaas, dit wordt em niet
Worden zowel vinyl als digitale verkoopcijfers bekeken?
Last edited by Lyst on 14 Mar 2010 12:10, edited 1 time in total.
-
G
komt de CUE eigenlijk vanuit RHR, HST40 of moeten wij em weer zelf maken?
gezien er op de site van HST40 wel een opening nog staat voor de CUE's...
-
G
Hulp bij CUE bestandenQre8ive wrote:Ik kan in principe de Cue files zo maken gezien ik de tijden makkelijk kan aflezen... echter weet ik niet welk programma ik ervoor moet gebruikenKSwoosh wrote:komt de CUE eigenlijk vanuit RHR, HST40 of moeten wij em weer zelf maken?
-
E
- 4 posts member since 2009
- last seen Jun 2011
@khader, is zeker niet gek dat er veel van scantraxx/fusion erop staat.
zijn bijde labels waar goeie nummers vandaan komen, dus word het veel gekocht/gedownload.
Emiel
zijn bijde labels waar goeie nummers vandaan komen, dus word het veel gekocht/gedownload.
Emiel
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Neem hem mee, handig voor op mn iPod 
-
PHardtraxxer
- 185 posts member since 2009
- last seen Feb 2022
Mis ik Frequency van Zany?????
Beter! dit luistert altijd lekker weg tijdens treinreis!

-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
Ligt het nu aan mij of worden de tracks veel later ingemixt/nummers op zich duren langer als voorheen bij Fear FM? Daarbij valt mij ook op dat het inmixen een stuk minder lekker is als voorheen..
-
G
niceQre8ive wrote:CUE file:
http://rapidshare.com/files/363608350/H ... 0.com_.cue
Is gemaakt voor de MP3 file van de rapidshare links. Sommige zullen dus eventueel de mp3 naam in de cue moeten aanpassen (kan als je de CUE opent in kladblok)
naam van de mp3 maakt niet zo veel uit
Ik krijg twee errors als ik het cue bestand open, maar ik heb geen idee wat ik ermee moet..
Dit is het bericht:

Dit is het bericht:

-
G
kheb nog nooit zon error gehad als ik een CUE heb gemaakt...
bij mij geeft ie die melding ook btw...
en kheb gekeken naar de code, maar zie niks speciaals
wazig
@Q8: welk programma heb je gebruikt?
bij mij geeft ie die melding ook btw...
en kheb gekeken naar de code, maar zie niks speciaals
wazig
@Q8: welk programma heb je gebruikt?
Dat laatste getal, waar staat dat voor? van 42:32:87. Zijn dat honderdste seconden? Als ik daar iets aan verander dat krijg ik de error niet meer. Maar dat krijg ik bij line 60 wel weer een error. Ik kan daar ook wel iets aan veranderen..
In ieder geval als het honderdste seconden zijn zal het niet zo veel uitmaken denk ik.
EDIT: Ik heb er heel veel veranderd. Tot zover nog geen problemen gehad met splitten verder..
Ik heb hem ook even geupload voor mensen die hetzelfde probleem hebben.
http://www27.zippyshare.com/v/73231206/file.html
Ik zal ook laten weten als er zich nog iets raars voordoet.
In ieder geval als het honderdste seconden zijn zal het niet zo veel uitmaken denk ik.
EDIT: Ik heb er heel veel veranderd. Tot zover nog geen problemen gehad met splitten verder..
Wat ik altijd jammer vind is dat als er nummers versneld worden. Neem bijv. T.B.A van AVIO.. 
-
G
MusicIsEverything wrote:Dat laatste getal, waar staat dat voor? van 42:32:87. Zijn dat honderdste seconden? Als ik daar iets aan verander dat krijg ik de error niet meer. Maar dat krijg ik bij line 60 wel weer een error. Ik kan daar ook wel iets aan veranderen..![]()
ik heb daar ngo nooit problemen mee gehad
maar ik probeer ook de getallen altijd een beetje af te ronden
-
G
alsof je het verschil in miliseconden hoortQre8ive wrote:MP3 Splitter voor de tijden... de rest handmatig. Heb enkele andere Cue files erbij gepakten exact hetzelfde gedaan, zit geen verschil in met deze (behalve de artiestnamen enz dan).
Denk dat medievil dan gewoon die milliseconden niet aan kan ofzo. Wel slecht gezien je dan de tracks niet heel precies kunt splitsen.
-
SHardtraxx Newbie
- 35 posts member since 2009
- last seen May 2010
Hoe zouden ze de lijst eigelijk samenstellen?
Nogmaals: gebaseerd op verkoop van zowel vinyl als digitale downloads.scantraxx&& wrote:Hoe zouden ze de lijst eigelijk samenstellen?
Voor de 100ste keerKhadber wrote:Nogmaals: gebaseerd op verkoop van zowel vinyl als digitale downloads.scantraxx&& wrote:Hoe zouden ze de lijst eigelijk samenstellen?
-
A
- 3 posts member since 2010
- last seen Apr 2010
Dank je wel Qre8ive 
-
SHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2009
- last seen Feb 2014
nvm werkt met de ge-edite versie