Ik hoop jullie te mogen verblijden met een gloednieuwe editie van "The Alchemy Of Sound!"
Na het in ontvangst mogen nemen van een heleboel positieve reacties op de vorige editie, heb ik besloten het truukje nog eens te proberen, en daar is dan deze gloednieuwe editie uitgekomen! De releasedatum had ik gesteld op 18 september, maar in verband met complicaties is dat vandaag geworden. Ik beperk de beschikbaarheid voorlopig nog even tot alleen soundcloud, maar er zullen heel spoedig mixcloud en download linkjes verschijnen... blijf hiervoor op de hoogte! Ik zou jullie dan ook willen vragen, voor de soundcloud gebruikers (met een account) om de mix te liken of eventueel te reposten, zodat zoveel mogelijk mensen hier van kunnen genieten! Feedback en reacties zijn natuurlijk van harte welkom. Heb je nog een vraag omtrent de tracklist (gezien het wellicht wat lastig kan zijn om een specifieke track terug te vinden), laat het me ook weten. Enjoy!
Tracklist
Headhunterz - Orange Heart Hardwell & Wildstylez - Shine A Light Bright Visions - Two Clips B-Front - The World Da Tweekaz & D-Sturb - Anything Theracords Classics - The Reason Mystic - Stars Tonight (Bootleg) Atmozfears & Demi Kanon - Move Ma Body Delete ft. Tha Watcher - Payback Noisecontrollers - Break The Show Noisecontrollers - Pyramid Abyss And Judge - To Connect W&W x Vini Vici - Chakra (Wildstylez Remix) Mystic - Stripped Of Identity Wildstylez vs D-Block & S-te-Fan - Wolves Cry The R3belz - Supernova Brennan Heart & Coone - Fight For Something Noisecontrollers - Ctrl. Alt. Delete Psyko Punkz & Keltek - The Apex Adjuzt - Fly Noisecontrollers & Devin Wild - The Time Has Come Mystic - Energizin' (Revisited) Adjuzt & Mystic - Brainless Brennan Heart & Jonathan Mendelsohn - Be Here Now Brennan Heart & Toneshifterz - Define Yourself Technoboy & Tuneboy - Countdown Outlander - Golden Flower Lil Nas X - Old Town Road (Dr. Phunk Remix) Jay Reeve & Envine - I Want It The R3belz - Feel The Rhythm The R3bels - Pattern 2 D-Block & S-te-Fan - Kingdom Outlander - Our World Noisecontrollers - Astral Wasted Penguinz - FML Tatanka - Tokyo Crystal Lake - Galactic Fantastic Jurgen Vries - The Theme (Noisecontrollers Remix) Rob Mayth - Feel My Love (Devin Wild & Sub Zero Project Remix) Noisecontrollers - Pillars Of Creation Wildstylez - Heartbeat Adrenalize - Find Our Way Back Noisecontrollers - Gaia Brennan Heart - Show Your True Colours Zany & DV8 - Nothing Else Matters Star Creatorz - Killzone (Hunter Remix) Phuture Noize - Edge Of Glory D-Block & S-te-Fan - Brace Yourself Noisecontrollers - Headlights Adaro & Digital Punk - Everyday Atmozfears & Sound Rush - Together As One Phuture Noize - Hyperspace
Zit heel strak in elkaar! Vet gedaan weer. Ken helaas behoorlijk wat tracks niet dus hoor niet alle vette dingen denk ik. Compliment natuurlijk want dan zitten er ook geen rare momenten in.
Bedankt voor alle reacties tot zover al weer! Heel fijn om te lezen!
De mixcloud/download linkjes hoop ik vandaag nog online te kunnen gooien, en anders verschijnen ze morgen. De reden daarvoor is omdat ik het liefst heb dat mensen hem voorlopig even op soundcloud beluisteren, omdat dat de pagina is waar ik het meeste tijd in stop (ook ivm eigen muziek) en daar dan de plays/likes in eerste instantie heen gaan.
Zit nu te luisteren in de bus, het stuk Pattern 2, Kingdom, Astral, Our World
Haha, ook mijn favoriete stuk uit deze editie! Zit er zelfs aan te denken om er een standalone mash-up van te maken...
Parvuz schreef:
Zit heel strak in elkaar! Vet gedaan weer. Ken helaas behoorlijk wat tracks niet dus hoor niet alle vette dingen denk ik. Compliment natuurlijk want dan zitten er ook geen rare momenten in.
Ja, dit is altijd lastig. Ik probeer altijd de balans te vinden tussen wat ik zelf vet vind (en ik ben iemand die best wel zoekt naar onbekendere dingen), en tussen de wat meer toegankelijkere platen, afgewisseld met weer de classics. Daarnaast zitten er wat (elementen van) eigen producties doorheen, en dat zorgt daar ook weer voor natuurlijk. Dus ik begrijp je volkomen. Ik had ook graag een uur willen vullen, maar daarvoor had ik te weinig 'echt' boeiende en variërende muziek tot mijn beschikking dit keer, naar mijn gevoel althans. Uiteraard ken ik alle classics wel, en daarmee had ik het uurtje ook wel kunnen vullen maar dan werd het voor mij weer teveel classics. Maar verders bedankt voor de positieve reactie!
Hij is weer lekker Er zitten hele toffe combinaties tussen en het luistert heerlijk weg. Vergeleken met de vorige heb ik bij deze het gevoel dat het meer een 'productie' is dan een 'mix'. De vorige twee waren iets energieker en hadden meer drive. Dit was juist een soort showcase van puur luistergenot!
Ja, dat kan wel kloppen. Het is sowieso de bedoeling van het concept om alles zo vloeiend mogelijk in elkaar over te laten lopen, zodat je een geheel krijgt dat inderdaad als één grote productie klinkt. Het is in ieder geval niet de standaard manier van mash-uppen (waar ik zelf niets op tegen heb hoor), maar het is meer de bedoeling om van iets wat al bestaand is om te vormen naar iets anders (alchemie). Dat heb ik bij de vorige editie ook geprobeerd, maar gezien het hier meer als een 'productie' klinkt, kan ik dat persoonlijk eigenlijk alleen maar als een compliment zien, haha!