Tracklist: HARD with STYLE - Intro Skrillex & MUST DIE! - VIP's Axwell x Ingrosso - Sun Is Shining (Da Tweekaz Bootleg) Wiwek - Riot (Yellow Claw & LNY TNZ Remix) Snake - Propaganda Coone - Deception (Reverze Anthem 2016) A-lusion - Let The Music Take Control Phrantic - Necromancer Razihel Feat. TeamMate - Legend ( Zatox Remix) Skellism - Insanity [HWS034] Yellow Claw x Flux Pavilion ft. Naaz - Catch Me (Dr. Rude Remix) Dave Revan & Asteroidz - Faith Sogma & Michael Phase - Time Is Now [HWS035] Ran-D - Living For The Moment (Classic Flashback) TNT - 10 Minute Takeover Crisis Era - Killin It Chain Reaction- Oldschool Style Crypsis - Lost In The Mist (Outbreak Remix)
HWS kan me totaal niet meer boeien.. waar zijn die goede oude tijden gebleven toen je met smacht op de podcast zat te wachten.. (ik weet 't het komt niet meer terug )
HWS kan me totaal niet meer boeien.. waar zijn die goede oude tijden gebleven toen je met smacht op de podcast zat te wachten.. (ik weet 't het komt niet meer terug )
Dat ik de podcast al hier post, en niet een ander, zegt al genoeg over de populariteit er van.